Call Of Duty: Infinite Warfare پرفروش‌ترین بازی کنسولی سال ۲۰۱۶

زمانی که شرکت اکتیویژن تریلر بازی Call of Duty: Infinite Warfare را عرضه کرد، با نظرات منفی زیادی روبرو شد. تریلر این بازی یکی از بیشترین دیس‌لایک‌ها را در بین تمام ویدیوهای یوتیوب دارد. اما بنظر می‌رسد که این بازخوردهای منفی چندان تاثیری در فروش این بازی نداشته، چون اکتیویژن اعلام کرده که Infinite Warfare پرفروشترین بازی کنسولی سال ۲۰۱۶ بوده است.

اریک هرشبرگ مدیرعامل اکتیویژن می‌گوید:

Call of Duty پرفروشترین بازی در ایالات متحده در ۸ سال گذشته و Infinite Warfare پرفروشترین بازی کنسولی سال ۲۰۱۶ بوده است.

این گفته چند معنا دارد. اول اینکه این آمار تنها برای کنسول‌های بازی بوده و دوم اینکه، فروش دیجیتال را در بر نمی‌گیرد. این بدان معناست که Infinite Warfare پرفروشترین بازی سال نیست. البته تنها یک ماه از عرضه این بازی گذشته و تا پایان سال ۲۰۱۶ نیز اندکی زمان باقیست. پس ممکن است که این وضعیت تغییر کرده و Infinite Warfare به پرفروشترین بازی تبدیل شود، علی الخصوص که فصل تعطیلات همیشه فصل خوبی برای صنعت بازی‌های رایانه‌ای بوده و هم محصولات سخت‌افزاری مانند کنسول و هم بازی‌ها فروش خوبی دارند.

اکتیویژن هنوز در مورد فروش جدیدترن بازی خود پز نداده و آمار دقیقی نیز اعلام نمی‌کند. سال گذشته اکتیویژن اعلام کرد که Black Ops III تنها برای سه روز اول رونمایی ۵۰۰ میلیون دلار درآمد ایجاد کرده است. در هر صورت، بنظر می‌رسد که اکتیویژن سعی دارد به کاربران بگوید که Infinite Warfare به آن بدی نیست که در ابتدا تصور میشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH