از اپلیکیشن ایوا در نمایشگاه الکامپ رسما رونمایی شد

نشست خبری شرکت پرداخت الکترونیک سداد در بیست و دومین دوره نمایشگاه الکامپ و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست محمد مهدی صادق مدیرعامل این شرکت با بیان این که پرداخت الکترونیک سداد به دلیل این که ماهیت  یک شرکت  PSP را دارد و به خلق ایده‌های نو و خلاقانه در حوزه پرداخت موبایل اقدام به رونمایی از یک اپلیکیش پرداختی خاص کرده است اظهار داشت: اپلیکیشن ایوا با خاصیت  تعامل اجتماعی و پرداخت الکترونیکی در حالی توسط ما رونمایی و در نمایشگاه بیست و دوم الکامپ در معرض دید عموم قرار داده شده است که برخلاف دیگر  اپلیکیشن‌های پرداخت دارای ویژگی‌های منحصربفردی است.

وی ادامه داد: در این اپلیکیشن ما سه نوع خدمات مهیج و شگفت‌انگیز را قرار داده‌ایم که  طیف مخاطبین دهه ۸۰ را دربرمی‌گیرد.

مدیرعامل سداد با برشمردن خدمات این اپلیکیشن مانند خدمات پرداخت تعاملات اجتماعی و بازی اظهار داشت: با تحقیقات علمی و روانشناختی در مورد گروه سنی دهه ۸۰ به این نتیجه رسیدیم که این افراد نسل سوم و کلیدی پرداخت در کشور هستند و علاقه‌مندی این گروه سنی این است که در هنگامی که مشغول بازی‌های آنلاین هستند، دوست ندارند از محیط اپلیکیشن خارج و فعالیت پرداختی را انجام دهند.

sedad

وی در ادامه گفت: ایجاد جذابیت‌های غیرپرداختی یکی از مزیت‌های این اپلیکیشن در برابر اپلیکیشن‌های صرفا پرداختی است و تمرکز ما ایجاد یک تجربه منحصربفرد است زیرا اعتقاد ما این است که مقوله پرداخت و سرگرمی تفکیک شده است .

محمد مهدی صادق با بیان این مطلب که تمامی خدمات سرگرمی و پرداختی را در  اپلیکیشن یکپارچه کرده ایم ابراز داشت:منظور از تعامل اجتماعی در خدمات اپلیکیشن ایوا این است که کاربران می توانند در محیطی جذاب گروه‌های گپ ایجاد کنند و به گفتگو بپردازند . همچنین ارائه دهندگان خدمات مانند خیریه‌ها می توانند در تعامل با کاربران گزارشات فعالیت خود را به صورت متناوب اطلاع رسانی کنند.

گفتنی است غرفه پرداخت الکترونیک سداد در سالن ۳۸ بیست و دومین دوره نمایشگاه الکامپ یکی از جذابترین و پرازدحام‌ترین غرفه‌های امسال بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH