درآمد هواوی

دو گوشی هواوی با اسم رمز آنر پراگ تاییدیه FCC را دریافت کردند

هواوی نه تنها یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی و ارتباطی در دنیاست، بلکه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اسمارت‌فون در دنیا نیز هست. البته هواوی هنوز یک برند در حال صعود است و هنوز جای زیادی برای پیشرفت وجود دارد. اما صعود هواوی چندان بدون چالش نخواهد بود و شرکت‌هایی همچون اوپو، ویوو و شیائومی مشکلات زیادی برای هواوی ایجاد خواهند کرد.

هواوی اخیرا از یک گوشی پریمیوم با نام آنر مجیک رونمایی کرد و حال بنظر می‌رسد که قصد دارد از دو گوشی دیگر نیز رونمایی کند. این دو گوشی با اسم رمز آنر پراگ شناخته می‌شوند. البته هنوز معلوم نیست که آیا این دو گوشی با همین نام عرضه می‌شوند یا نه، اما تاییدیه FCC را دریافت کرده‌اند. این دو گوشی در وبسایت FCC با نام‌های PRA-LX1 و PRA-LX3 شناخته می‌شوند. هنوز اطلاعات زیادی از مشخصات فنی این دو اسمارت‌فون در دسترس نیست. بر اساس اطلاعات کمی که در وبسایت FCC وجود دارد، این دو گوشی به باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپری و رم سه گیگابایتی مجهز خواهند بود. همچنین هر دو گوشی احتمالا اندروید ۷ نوقا را در بدو ورود خواهند داشت. نمایشگر این دو گوشی احتمالا ۵.۵ اینچی و دوربین دوگانه نخواهند داشت.

بنظر می‌رسد که هواوی با انتخاب نام پایتخت جمهوری چک که یکی از کشورهای اروپایی است، برای گوشی‌های خود، دو هدف را دنبال می‌کند. اول اینکه قصد دارد تا برند خود را با پیوند زدن به میراث فرهنگی و تاریخ اروپا بیشتر به اروپاییان بشناساند، بخصوص اروپای شرقی که درآمد کمتری دارند. دوم اینکه هواوی قصد دارد تا برند خود را از یک برند چینی به برندی جهانی تبدیل کند و انتخاب نام‌هایی که شهرت بین المللی دارند، به این هدف کمک خواهد کرد.

huawei-honor-prague-fcc-kk-2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH