آیا سامسونگ گلکسی S8 با قابلیت Beast Mode، به بازار می‌آید؟

آیا سامسونگ گلکسی S8، با قابلیت Beast Mode عرضه می‌شود؟

پیش‌تر، اسمارت‌فون‌های پر قدرت اصطلاحا با نام “هیولا” معرفی می‌شدند، اما گویا به تازگی، این اصطلاح به فرهنگ لغت اسمارت‌فون‌ها با عنوان “Beast Mode” راه پیدا کرده است. سامسونگ این عبارت را به عنوان یک علامت تجاری، به همراه اتحادیه اروپا به ثبت رسانده است. به دلیل اینکه در فرضیات هیج قطعیتی وجود ندارد، تنها می‌توان از Beast Mode، به عنوان قابلیت جدید گوشی گلکسی S8 یاد کرد. انتظار می‌رود سامسونگ از جزییات بیشتر این امکان جدید، در ماه آوریل و در شهر نیویورک، رونمایی کند.

منبع تایید کننده این خبر، مستنداتی است که نشان می‌دهد این نام تجاری مربوط به خود اسمارت‌فون یا سیستم عامل آن است. شایعات در بعضی مناطق، حاکی از آنند که گوشی جدید سامسونگ از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده خواهد کرد، در حالیکه بقیه منابع پیش‌بینی کرده‌اند که چیپست این گوشی، از نسل بعدی پردازنده‌های Exynos استفاده خواهد کرد. هر دو  نوع پردازنده با استفاده از فرآیند تولید ۱۰ نانومتری تولید شده، که باعث می‌شود عملیات پردازش، بدون مصرف انرژی اضافی انجام شود. همچنین می‌توان میزان رم ۸ گیگابایت را برای این محصول پیش‌بینی کرد که قابلیت مولتی ‌تسکینگ دستگاه را افزایش می‌دهد.

با اطمینان می‌توان گفت که اگر سامسونگ برنامه‌ای برای توسعه سریع Beast Mode در گلکسی S8 داشته باشد، قطعا در بازاریابی این محصول جدید، از آن سخن به میان می‌آورد.

بنابراین تمام نگاه‌ها به دو دلیل به ماه آوریل است؛ یکی شروع فصل جدید لیگ بیس‌بال ۲۰۱۷ و دیگری، رونمایی سامسونگ از پرچمدار جدیدش! در هر صورت، برای بررسی محصول جدید سامسونگ، هنوز باید منتظر مانده و قضاوت را به وقتی دیگر موکول کنیم.

capture

capture1

capture2

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH