قلم S Pen ممکن است به عنوان یک وسیله جانبی برای گلکسی S8 عرضه شود

قلم S Pen یکی از ویژگی‌هایی است که همیشه با سری نوت همراه می‌شد اما اخیرا گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک ممکن است همه چیز تغییر کند. خانواده گلکسی S هیچ‌گاه با قلم استایوس عرضه نشد و استفاده از استایلوس مختص به خانواده نوت بوده است اما به نظر می‌رسد که سامسونگ قرار است، S Pen را به صورت وسیله‌ای جانبی برای گلکسی S8 عرضه کند.

پشتیبانی از استایلوس برای یک اسمارت‌فون بزرگ می‌تواند یک ویژگی مثبت باشد. از آن‌جا که اخیرا در شایعه‌ای مشخص شد، گلکسی S8 به نمایشگری ۶ اینچی مجهز خواهد شد، وجود S Pen می‌تواند بسیار مفید باشد. وجود نمایشگر ۶ اینچی در خانواده گلکسی S، در حالی رخ می‌دهد که نسل ناموفق نوت ۷ با نمایشگر ۵.۷ اینچی معرفی شده بود. البته هنوز مشخص نیست که این قلم جانبی با چه قیمتی عرضه خواهد شد.

پشتیبانی کردن گلکسی S8 از قلم S Pen می‌تواند موجب نگرانی طرفداران خانواده نوت شود، اما به نظر می‌رسد این اقدام تنها به این دلیل انجام می‌گیرد که غیبت یکساله خانواده نوت بتواند با یک جایگزین مناسب پر شود، زیرا خود شرکت هم وجود گلکسی نوت ۸ در سال آینده را تایید کرده است.

پیش‌تر نیز اخباری منتشر شد که نشان می‌دهد سامسونگ در حال آزمایش چند نمونه مختلف برای گلکسی S8 است، از آن زمان تا به حال گزارش‌های متعددی از ویژگی‌های نسل آتی پرچم‌داران سامسونگ منتشر می‌شود. مطمئنا تا هفته‌های آینده می‌توانیم اطلاعات بیشتری از گلکسی S8 را در اختیار داشته باشیم. انتظار می‌رود سامسونگ مراسم معارفه خانواده گلکسی S8 را در ماه آوریل برگزار کند.

3 در مورد “قلم S Pen ممکن است به عنوان یک وسیله جانبی برای گلکسی S8 عرضه شود”

  1. مهسا اکبری

    باز هم مبینیم که کپی دارند می کنند از رو دست اپل مشکلی نیست بزار بقیه هم به یه نونی برسند

  2. قلم به صورت لوازم جانبی؟

    هه هه هه! ای سامسونگ پول پرست!! فهمیدی اگه قلم رو جداگونه بفروشی میتونی سود بیشتری کسب کنی؟

    دیگه اینم از رو اپل تقلید میکنی؟ خوب شد اپل اینکارو کرد و Apple Pencil رو به صورت جداگونه فروخت تا سامسونگ بتونه بازم تقلید کنه! ?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH