یخچال اسمارت هاب ۲

سامسونگ یخچال اسمارت هاب ۲ را در حاشیه نمایشگاه CES 2017 معرفی کرد

سامسونگ امروز از چند دستگاه جدید تحت سری فامیلی هاب ۲.۰ رونمایی کرد که شامل یخچال و اجاق گاز می‌شود. این محصولات جدید به‌زودی از سیستم پرداخت سامسونگ در کره‌جنوبی پشتیبانی خواهند کرد تا با خرید آن‌ها کمبود هیچ خلاقیتی را حس نکنید. یخچال اسمارت هاب ۲ شامل نمونه‌های چهاردر، فلکس و سه در هستند و کاربران با خرید آن‌ها به امکانات زیادی دسترسی پیدا می‌کنند. به‌لطف مجهز شدن این یخچال‌ها به نمایشگر ۲۱.۵ اینچی می‌توان پروفایل‌های شخصی ایجاد کرد، عکس‌ها را به اشتراک گذاشت و یادداشت‌برداری کرد.

سامسونگ با سرویس‌هایی همچون Grubhub، Nomiku، Glympse، Ring، Spotify و iHeartRadio برای ارایه بهترین سرویس‌ها و سرگرمی‌ها به کاربران، همکاری می‌کند. سامسونگ با مجهز کردن این یخچال‌ها به دوربین‌های داخلی، به خریداران اجازه می‌دهد تا از موجودی مواد غذایی خود بدون باز کردن در یخچال اطلاع داشته باشند. رئیس بخش لوازم برقی خانگی سامسونگ در رابطه با محصولات جدید می‌گوید:

یکسال پس از عرضه فامیلی هاب در بازار، ما توانستیم با اتصال دستگاه‌های مختلف قابلیت خرید مواد غذایی را به کاربران عرضه کرده و اعضای خانواده را نیز به هم متصل کنیم.

سامسونگ علاوه‌بر یخچال اسمارت هاب ۲ از اجاق گازهای توکار هوشمند نیز رونمایی کرده است. این قابلیت‌های جدید به‌صورت پیش‌فرض در فرهای تک و دو جداره، اجاق‌های گازی، اجاق‌های القایی، اجاق‌های الکتریکی و هودهای مختلف فعال است. قابلیت‌هایی مانند جداساز هوشمند اجازه می‌دهد تا مواد غذایی در سه فضای مختلف برای اهداف مختلف پخته شوند. اطلاعات کامل از این محصولات در چند روز آینده توسط سامسونگ ارایه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH