لیست قیمت گوشی‌های هواوی در بازار ایران

قیمت گوشی هواوی یکی از عواملی بود که باعث تمایز تولیدات این شرکت با دیگر برندهای بازار می‌شد اما افزایش کیفیت و طراحی زیبای محصولات هواوی، خیلی سریع موجب شد تا این شرکت چینی طی 4 سال، سونی، ال‌جی و اچ‌تی‌سی ‌را پشت سر بگذارد و در میان چند شرکت برتر دنیا قرار بگیرد.

هواوی به عنوان یک از موفق‌ترین برندهای چینی در بازار جهانی شناخته می‌شود. این شرکت که در ابتدا تنها در حوزه ارتباطات و تجهیزات مخابراتی فعالیت داشت و با سرمایه‌گذاری عظیم خود توانست در اواسط دهه 2000 میلادی به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تجهیزات مخابراتی در جهان خود را معرفی کند.

هواوی در ابتدا در خود چین و سپس در کشورهای شرق آسیا مانند هنگ کنگ فعالیت می‌کرد. پس از گسترش و موفقیت هواوی در حوزه مخابرات و ارتباطات، این شرکت در پی ورود به بازار تلفن همراه، اولین گوشی‌های خود را در سال‌های 2004 و 2005 وارد بازار کرد.

هواوی در سال 2009 گوشی اندرویدی خود را معرفی کرد اما رشد هواوی در بازار جهانی از سال 2012 آغاز شد. در آن سال شرکت هواوی تولیدات خود را افزایش داد و گوشی‌های کاربردی، جذاب و اقتصادی را روانه بازار کرد.

پس از موفقیت گوشی هواوی در چین، این شرکت به سرعت وارد بازارهای جهانی شد و محصولات خود را به کشورهای آسیایی زیادی از جمله ایران صادر کرد. البته هواوی پیش از آن در حوزه ارتباطات با ایران همکاری داشت و بخشی از تجهیزات مخابراتی ایران محصول این شرکت است.

قیمت گوشی هواوی یکی از مهم‌ترین عوامل در موفقیت این برند بود، محصولات این شرکت در آن سال‌ها قیمت مناسب‌تری نسبت به سامسونگ، سونی و ال‌جی داشتند و کیفیت قابل قبولی را ارائه می‌‌دادند.

به جز قیمت گوشی‌ های هواوی، تنوع محصولات و استراتژی این شرکت برای به دست گرفتن بازار گوشی‌های میان‌رده موجب شد تا هواوی با سرعت بالایی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین برندهای تلفن همراه در جهان معرفی شود.

هواوی در سال 1399 گذشته با پشت سر گذاشتن اپل، با اختلاف اندکی نسبت به سامسونگ در رتبه دوم پرفروش‌ترین شرکت تلفن همراه در جهان ایستاد، رتبه‌ای که تحریم‌های امریکا در آن تاثیرگذار بود.

از ابتدای سال گذشته، گوشی‌های هواوی بدون سرویس‌های گوگل وارد بازار شده‌ و این شرکت از سرویس‌های جایگزین خود استفاده می‌کند. این عامل تا حدودی فروش گوشی هواوی را تحت تاثیر قرار داده، اما همچنان مدل‌های این شرکت از نظر قیمت و کیفیت، یکی از برترین‌ها در جهان به شمار می‌آیند.

لیست قیمت گوشی هواوی

نام مدل

نسخه رم و حافظه

قیمت

P50 Pocket

512/12GB

48.5 میلیون تومان

P50 Pocket

256/8GB

36.8 میلیون تومان

Nova 9

128/8GB

10.1 میلیون تومان

Nova 8

128/8GB

9.7 میلیون تومان

Nova 9 SE

128/8GB

7.3 میلیون تومان

Nova 8i

128/8GB

6.6 میلیون تومان

Y9a

128/8GB

5.6 میلیون تومان

 Nova Y70

128/4GB

4.7 میلیون تومان

Nova Y60

64/4GB

4.2 میلیون تومان

Y5p

32/2GB

3.9 میلیون تومان

شما می‌توانید در قسمت نظرات، هرگونه سوالی درباره گوشی‌های هواوی دارید، از کارشناسان ما پرسیده و پاسخ صحیح را دریافت کنید.

95 در مورد “لیست قیمت گوشی‌های هواوی در بازار ایران”

  1. چه ارزون و خوبن
    تا رنج قیمتی 6 میلیون کدوم مدلشو پیشنهاد میکنید؟؟؟
    واسه کار تو اسنپ میخوام مهمه که باتریش قوی باشه

    1. سعید صانعی

      سلام، مدل Y9s رو بگیرید که از برنامه های گوگل، به ویژه اسنپ رانندگان هم پشتیبانی میکنه
      البته در این رنج گوشی‌های شیائومی و سامسونگ هم خیلی خوبن

      1
      4
    1. نصف بیشتر گوشی های هواوی سوختند و مشکل کندی و بالا نیامدن دارند برید از مغازه داران و تعمییر کاران وسایت دیوار و هرجا خاستید بپرسید اما برای نمونه آیفون های پنج الانم کار میکنند ولی جدیدا اپل هم تو نرم افزارش یه کاری کرده باتری مصرفش زیاد بشه سامسونگ صفحه نمایش ضعیفی دارد و زود خراب می شود سونی رفت ال جی خداحافظی کرد شیاومی مشخصات رو کاغذ رو بالا میبره سه تا ردمی پنج پلاس خریدم هرسه خاموش شدند و الان نه فلش میشه نه بالا میاد فقط رو آرم گیر میکنه درست نشدند

  2. آشغال ترین برندی که میتونید بخرید هواویه
    برندی که علاوه بر اینکه کیفیت نداره حتی خدمات گوگل هم نداره

    15
    2
  3. سلام من گوشی تاحدود ۴میلیون میخوام بخرم چه پیشنهادی میدید؟خودم بین پی سی لایت و ای ۵۰ موندم به نظرتون کدومشون بهتره؟واقعاگیج شدم هرکی یه چیزی میگه لطفا بدون تعصب راهنمایی کنید ممنون

    2
    3
    1. P 30 خیلی بهتره برو تو اینترنت ودیو ی مقایسه این دو گوشی رو بی بین بعد می تونی بهتر انتخاب کنی

      2
      3
    2. این دو مدل (p30 لایت و A50 ) ی سری خصوصیاتشون از اون یکی برتری داره! مثلا اگه خوش دستی , کیفیت بالا و طبیعی تر بودن دوربین و جنس بدنه واست ملاکه p30 لایت گزینه مناسبتریه! ولی اگع دووم بیشتر باتری و بزرگ بودن گوشی واست ملاکه A50 واست مناسبتره. تو اجرای بازی هام دو گوشی اجرای خوب و قابل قبولی دارن. درکل با در نظر گرفتن این خصوصیات و البته ب صرفه تر بودن قیمت گوشی p30 لایت نسبت ب A50 با اختلاف گزینه بهترو مناسبتریع!!!

      4
      3
  4. سلام من هم از هواوی راضی هستم واقعا عالیه من قبلا سامسونگ رواستفاده کردم چندمدل ولی به پای هواوی نرسیدبه نظرمن الان هم y5دارم عالیه برامن خوبه فعلا الان که واقعا قدرت خریدکم شده

    4
    5
    1. اولا lite… هردو خوبن ولی از نظر مدرن و بروزتر بودن mate پیشنهاد میشه…. Honor 7x هم ی سرو گردن ب جز دوربین سلفی از mate بخاطر کیفیت صفحه بهتره

      2
      1
  5. سلام ببخشید من یه سوال داشتم و اون این بود که چه گوشی هایی نمایندگی رسمی تو ایران دارن؟
    خواهشا جواب بدید
    ممنون

    2
    2
    1. بابا بچه پولدار شما کلاستون پایین میاد غیر ایقون بخرید همونی که حتی نمی دونید چطور کار می کنه.???
      مرد حسابی تو اصلا تا الان هیچ کدوم از کارایی های هواوی رو ندیدی همون طور که چین داره از لحاظ مالی همه کشورها رو بدهکار خودش می کنه هواوی هم چه با گوشی های فوق العادش و چه با انواع وسایل ارتباط جمعی شبکه ها مانند روتر ها دکل ها آر تی یو ها سرورهای اصلی شرکت های خیلی خیلی مهم به دلیل کیفیت بالای قطعات و دستگاه هاش همه چیز و همه جا رد تحت پوشش و حفاظت خودش گرفته چند سال دیگه کاملا این موضوع را درک می کنید همون طور که الان هنوز گوگل اعلام نکرده بود من هواوی رو پشتیبانی نمی کنم هواوی بلافاصله در جواب گفت من جون می دونستم از قبل سایتی با این موضوع و کاربری طراحی کردم پشتیبان گوشی هام.
      من طرفدار پرو پا قرص هوای هستم و برای هر موضوعی که مطرح کنید جواب قاطع و کاملا قانع کننده ای دارم.
      اینجاست که میگن سامسونگ و آیفون کلا جلوی هواوی صفر هستند.
      ?????????????????????????

      1
      13
  6. با سلام بین گوشی های هواوی نوا پلاس2 و هانر9 و وی9 و ال جی جی6 کدوم بهترین انتخاب از نظر کیفیت دوربین ها و طراحی ظاهری و باتری گوشی و صفحه نمایش داره؟؟

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      آنر 9 که هنوز به اون صورت وارد بازار نشده اما روزی کاغذ از سایر مدل‌هایی که گفتین بهتره

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      اگه در بازار بگردین ممکنه که پیدا کنید اما خیلی به صورت عمده در بازار پیدا نمیشه

  7. خیلی جالبه mate 8 64g ۱۶۱۵۰۰۰
    Mate 9 ۱۵۲۳۰۰۰
    چجوریه که مدل قدیمی از مدل جدیدی که قویتره گرونتر میشه
    چطوری یه گوشی اینقد افت میکنه که قیمتش از مدل سری قبل همون خانواده ارزونتر میشه

  8. سلام خسته نیاشید . به نظر شما p10 lite رو بخرم یا honor 6x؟ روان بودن و دوربین و باتری برام ارجعیت دارن .تو این رنج پیشنهاد بهتری هست ؟ باتشکر

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      هر دو مدل جز بهترین محصولات میان‌رده هواوی هستند و انتخاب بین این دو تا حد زیادی به شما و سلیقه‌تون برمیگرده اما به طور کلی P10‌ لایت گوشی بهتری هست

      1
      1
    1. مجتبی مسکینی

      تفاوت خیلی زیادی بینشون نیست
      اولویت‌های خودتون رو بگید بهتر میشه راهنمایی کرد
      اما به صورت کلی محصول هواوی با ارفاق سرتره

  9. من میخواستم huawei gt3 بخرم بنظرتون این گوشی بهتره یا شیاومی redme 4 میخوام بدونم کدوم قوی تره و با کیفیت تره اصلا مارک شیاومی معتبر هست ؟؟؟؟

    1. مجتبی مسکینی

      بستگی به استفاده شما داره
      به صورت کلی محصول هواوی بهتر هست
      شیائومی جز معتبرترین کمپانی‌های چینی هست و محصولات با کیفیتی رو تولید می‌کنه

      1
      1
  10. باسلام وتشکر از گروه تولیدکننده هواوی
    واقعا راضی هستم .واسه من عالی وبی وقفه کارکرده…..like

  11. سلام خسته نباشید
    من گوشی هواوی وای ۳۰۰ دارم هیچ مشکلی باهاش ندارم و خیلی دوسش دارم فقط دوست دارم otg دار بشه آیا میشه این کار رو کرد راهی وجود داره که گوشیمو otg دار کنم؟

    1. دذذذدEros Matouri

      جدا هواوی گوشیا خوبی مسازه ودر کیفت گوشهاش وکارکرد وامکاناتش شکی نیست ولی ای کاش این خصوصی سازی رو کنار میگذاشت ومحصولاتشو بیشتر به سمت دیگر گوشیهای بازار میکرد واز اندروید خام استفاده میشذ تا رابط کاربری فعلیش که با هر ثلیقه ای سازگار باشه ،ودومین مشکل هواوی اینه که گوشیاش در همون کیفیت فول اچدی موندن واز ۴K وQHD در صفحه وکیفیت گوشیاش بهره میبر تا کاربر پسندتر باشه ،ومشکل بعدی گوشیا هواوی اینه که از گرافیک قدیم مالی استفاده میکنه وچیپست کرین که بزرگترین ضعف این دو اینه که بعد از یک مدت کار کردن به تدریج از سرعت گوشی کاسته میشه و شروع به هنگ ولگ میکنه واین ضعف بزرگی هست در دنیای مبایل در صورتی که تمام کمپانیهای معروف از چیپست اسنپ دراگون وگرافیک ادرنو استفاده میکنن که سرعت گوشی رو به طرز چشمگیری افزایش میده

  12. هواوی آنر۶xعالیه هم طراحی هم سخت افزاروامکاناتش وباتریش. خیلی روان وگوشی مقاوم وشیکی هست کیفیت صفحه ودوربینش عالیه منکه واقعاباش حال میکنم بازیهای سنگین روهم به خوبی جواب میده

  13. از شما کمال تشکر دارم بابت نقدهای فنی
    ۶s درسته که نسبت به ۷ cpu قدیمی تری داره ولی این تفاوت آنچنان فاحش نیست که بخواییم کلأ قید گوشی رو بزنیم
    از نظر دوربین فقط تفاوت محسوس بین ۶s و ۷plusوجود دارد که نسبت که هزینه برای من امکان خرید وجود ندارد

  14. با سلام خدمت آقای قریشی و دوستانی که نظرات کارشناسی مفیدی بیان میکنن
    میخوام یه کمک کنید
    گوشی های mate9 , lg v20 , iphone 6s 64
    کدومشون رو توصیه میکنید و چرا؟
    ممنون از سایت بروز آی تی رسان

    1. گوشی آی‌فون با توجه به قدیمی‌تر بودن که توصیه نمی‌شود. محصول ال‌جی و هواوی هر دو دارای ویژگی‌های بارز و بسیار خوبی هستند، اگر به مانیتور دوم و سیستم مالتی مدیای قوی‌تر اهمیت می‌دهید، به سراغ ال‌جی V20 بروید و اگر باتری بهتر با دوربین با کیفیت براتون مهم هست، میت ۹ را انتخاب کنید

      3
      1
      1. سپاس جناب گل کار
        شنیده ها حاکی از آن است که شکایات زیادی بابت کیفیت محصولات v10, v20 , G4 و۵x شده است
        ۶S آیفون با توجه به پشتیبانی قدرتمند اپل بحث قدیمی یا جدید بودن محصول رو از اولویت ها خارج میکند
        میشه یکم بیشتر راهنمایی کنید

        1. بحث جدید یا قدیمی بودن همیشه مربوط به پشتیبانی نیست، بلکه دیوایس‌ها از نظر سخت‌افزاری ارتقا پیدا می‌کنند که این مورد مهم‌تر است و ۶s مطمئنا نسبت به محصولات جدیدتر، کیفیت پایین‌تری در مواردی چون دوربین یا قدرت سخت‌افزاری دارد. ضمن اینکه بیشترین ایرادات فوق مربوط به گوشی G4 به‌خاطر برد دستگاه بوده و در ارتباط با کالایی چون V20 و حتی V10 چنین مواردی مطرح نبوده است.

    2. سلام خوبید ،
      ببین دوست من اول از هرچیز باید بدونی چه چیز گوشی برات دراولویت ،یکی دوربین خوب میخواد یکی صفحه اسکرین ،اون یکی حافظه داخلی براش مهمه ،و همه امتیازات یک جا در یک گوشی کار گذاری نشده وهر گوشی یک سری نقاط ضعف داره و سری دیگه اش نقاط قوت ،وطبق اولویت بندی میتونید گوشی دلخواهتونو انتخاب کنید ویا اطلاعات در اختیار شما قرار داده بشه در غیر اینصورت نمیشه گفت که کدوم از این سه گوشی رو بگیری.یا حق

  15. سلام.من یه سوال دارم
    اندروید ۷ برای p9 اومده یا نه؟ اگه اومده باید خودمون دانلود کنیم رام رو یا رو خود گوشی میاد منتظر باشیم؟

    1
    1
  16. من عین اون حیوون با وفاعه پشیمون که اچ تی سی و فروختم بخاطر ه برند گلکسی خریدم از اونجایی که بیشتر هواووی دستم بوده الان قدرشو فهمیدم حرف نداشت

    1
    6
  17. سلام و با عرض ادب احترام خواستم بدونم با گلکسی سامسونگ میشه اسکرین شات یا شاپ گرفت چطوری

  18. سلام میخواستم ۶x بخرم که یک مقازه گفت هواوی
    گوشیاش تاریخ انقضا داره سر موقع میسوزه
    همینجوریه؟
    ۶Xبهتره یا a3 2016

    7
    2
    1. محمد قریشی

      سلام
      چنین مطلبی در رابطه با محصولات هواوی صدق نمی‌کند. هواوی آنر ۶X انتخاب مناسب‌تری است.

      1
      6
      1. نظام آموزشی که بشه ” ارزشیابی توصیفی”، دیگه انتظار نباید داشت بروبچ نوجوووووووووووووووووون این چیزارو بلد باشن!!!!!!!!!!!
        اون سال ها دیکته و املا که می نوشتن، با یه غلط نمره میشد ۱۹ الان تو مدرسه ها املا که میگن نمره طرف میشه مثلا “خوب”!!!!
        حالا این “خوب” توش چنتا غلط وجود داشته و چنتا رو هم “ندید” !!!!! گرفته معلم و چنتارو هم مادران با قربون صدقه رفتن جگرگوشه هاشون نزد آموزگار خنثی کردن، دیگه خدا داند ……
        حالا بماند که دیگه این روزا روی ویترین مغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغازه ها نمینویسن : مغازه ….. بلکه
        روش هزارجور شکلک و ایموجی و نهایتا هم انگلیسی بلغور شده (ن اینکه بهرحال کشور توریستی هستش اینجا و ۲۴ ساعته مغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغازه دارا با خارجی ها داد و ستد دارن) ..
        فرهنگستان ادب پارسی هم که قربونش برن فعلا بفکر جا انداختن تلفن!!!!!!-همراه و خویش انداز و این چیزاست …
        و نهایتا تجسم کنید ۲۰-۳۰ سال دیگه امورات اداری مملکت میخاد توسط این نسل (ارزشیابی توصیفی شده) بچرخه ….

        2
        3
  19. سپیده قلی نژاد

    سلام
    تبلتم lenovo s5000h پیامی برام ارسال میشه نمیتونم پیداش کنم تا بخونم، تنظیماتش هم گزینه خاصی نداشت تا درستش کنم؟
    همچنین اسامی مخاطبینمو نمیتونم یکجا ببینم؟
    چیکار باید انجام دهم؟

    1
    2
  20. ممکنه بگید دو مدل Mate ۹ ۶۴GB و
    Mate ۹ ۶۴GB Dual SIM چه تفاوتی دارن با هم؟!!به سایتهای فروشنده که لینک میشه هر دوشون همونن …

    4
    3
    1. محمد قریشی

      سلام
      از نظر مشخصات تفاوتی میان نسخه تک سیم‌کارته و دو سیم‌کارته نبوده و علت تفاوت قیمت، واردات رسمی نسخه دو سیم‌کارته به بازار ایران است.

      1
      3
  21. سلام خسته نباشید!من از سری میت خوشم میاد!اما بین میت ۸ و میت ۹ موندم شما بگید کدوم بگیرم من دوربین و باتری از همیت خاصی برخورداره واسم و اینکه قابلیت های کدومشون بیشتره؟

    3
    7
      1. گاهی وقتادلازم میشه یه چنین برخوردی با بعضی از دوستان بشه ،شایان عزیز که حدشونو بدونن ،وبفهمن چرا اینجان ،چند نفر میخوان تبادل نظر کنن ویا اطلاعات کسب کنن ویا اطلاعات بدن تا بدونن در بازار بهترین انتخاب رو داشته باشن و با اگاهی ،گوشی مورد نظرشون رو انتخاب کنن ،تا متضرر نشن ،دونفر مثل این دوستمون جو رو خراب میکنن وباعث میشه که پرش افکار به وجودبیاد ودوستان هم وقتشون تلف میشه وهم نتشون وگذشته ازاینا به اون جوابی که میخوان نمیرسن ،وباید نزاریم که این مشکل به وجود بیاد ،درنتیجه دوستان علی رغم اون چیزی رفتار میکنن که تمایل ندارن ،پس احترام هرکس دست خودشخصه ،احترام احترام میاره ،موفق باشید وامیدوارم دوستانی که قصد برهم زدن جو نظرات میشن ،گوشی دستشون بیاد وبه خودشون احترام بزارن

        3
        27
    1. قیمت هر موبایل در یک منطقه متفاوته مثلا یه موبایل تو بندرعباس اگه باشه ۶۰۰تومن توی شهرستانا بین ۷۰۰ یا ۸۰۰ هم هست حالا شما اگه بخوای خرید انلاین انجام بدی بازم قیمتا فرق داره.

      11
      8
  22. سلام ،گوشی آنر ۵x دو سیم کارت و جای کارت حافظه جدگانه دارد و مثل بقیه گوشی ها از یک اسلات مشترک برای مموری و سیم استفاده نمیشه ،خواستم بدونم چه گوشی دیگه همچین طراحی رو داره.

    4
    12

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH