3 ترفند که شما را در بازی کوییز آف کینگز حرفه‌ای می‌کند!

بازی کوییز آف کینگز را می‌توان به نوعی محبوب‌ترین بازی موبایل ایرانی دانست که تعداد کاربران آن به چندین میلیون نفر نیز می‌رسد! این بازی که دارای ساختار ساده و گویایی است، توانسته طرفداران بسیار زیادی در کشورمان پیدا کند و به این خاطر قصد داریم تا ۳ ترفند را به شما آموزش دهیم که سبب می‌شود تا شانس برنده شدن‌تان را در آن افزایش دهید.

شرح کلی بازی: اگر تا به حال این بازی را انجام نداده‌اید، بایستی بگوییم که مهم‌ترین اصل در این رقابت، اطلاعات است! در واقع این دانش شماست که در بازی به کمک‌تان شتافته و باعث پیروزی‌تان می‌شود. این را هم به خاطر داشته باشید که برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید زیرا رقابت به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

در کوییز آف کینگز شما بایستی در هر مرحله از رقابت انفرادی، به ۳ سوال در طی مدت زمانی کوتاه (حدود ۱۵ ثانیه) پاسخ دهید که این سوالات در دسته‌بندی‌های گوناگون چون اطلاعات عمومی،‌ مذهبی، ادبیات، تاریخ، تکنولوژی، ورزشی، زبان انگلیسی و… در ۶ مرحله و ۱۸ سوال برگزار می‌شود و فردی که بیشترین پاسخ صحیح را داده باشد، برنده رقابت خواهد شد. البته یک سری بازی تحت عنوان لیگ ستارگان هم وجود دارد که گزیده‌ای از سوالات با دسته‌بندی‌های گوناگون در جلوی شما قرار می‌گیرد و برخلاف بخش انفرادی که می‌توانید از ۳ دسته‌بندی پیشنهادی، یکی را انتخاب کنید، در اینجا همه چیز به صورت رندوم است.

اما در هر صورت شاکله اصلی در بازی، توانایی شما در پاسخ دادن صحیح به سوالات است و به همین خاطر ما در اینجا سه ترفند را به شما آموزش می‌دهیم که شانس پیروزی‌تان را بالاتر ببرد.

۱- حریف را آنالیز کنید

زمانی که بازیکن مقابل شما مشخص شد (در بازی انفرادی)، شما می‌توانید با لمس آواتار وی، پروفایلش را مشاهده کنید. درصد برد، باخت و مساوی وی نشان داده شده و مهم‌تر از آن، برای شما مشخص می‌شود که او در چه دسته‌بندی‌هایی قوی‌تر و در چه عناوینی ضعیف‌تر است.

به طور مثال ممکن است درصد پاسخگویی طرف مقابل شما در دسته‌بندی زبان انگلیسی و تاریخ بالا باشد اما در بخش تکنولوژی و ورزش، درصد پایینی را کسب کرده باشد. به همین خاطر، بایستی تمرکز خودتان را در انتخاب دسته‌بندی‌هایی قرار دهید که او در آن ضعیف‌تر بوده اما شما توانایی خوبی در پاسخ دارید و از سوی دیگر، عناوینی که وی در آن موفق به کسب امتیاز بالایی شده است، از لیست انتخابی خود خارج کنید!

quiz-of-kings-2

۲- از کمک دوستان بهره بگیرید

سوالات و پاسخ‌های ۴گزینه‌ای مطرح شده در این رقابت، به طور معمول کوتاه هستند و برای همین فرصت کافی دارید تا آن را برای شخص دیگری نیز بخوانید! اگر برنده شدن در این بازی برایتان مهم است، از یک یا چند نفر که می‌دانید از اطلاعات عمومی خوبی برخوردار هستند، استفاده کرده و سوال را با صدای بلند بخوانید، به طور حتم یک تصمیم گیری جمعی شانس بیشتری برای پاسخ صحیح را به شما می‌دهد.

۳- از سکه‌ها استفاده کنید

روش اصلی درآمد زایی کوییز آف کینگز، از فروش سکه‌هایی است که به شما در یافتن پاسخ سریع‌تر کمک می‌کند. حتی می‌توانید با استفاده از ۸۰ سکه، دسته‌بندی‌های پیشنهادی را نیز تغییر دهید.

در طول هر راند این رقابت که شامل ۳ سوال است، شما ۳ روش کمکی نیز دارید، در یکی از آن‌ها، شانس انتخاب دو گزینه (به جای یکی) داده می‌شود، در دیگری، دو پاسخ غلط حذف می‌شود و در نوع سوم، میزان پاسخ سایر افراد به گزینه‌ها (به صورت درصد) نشان داده می‌شود. توصیه ما این است که از گزینه اول و دوم استفاده کنید که شانس بالاتری در یافتن پاسخ صحیح به شما می‌دهد؛ حتی اگر که بخواهید تا جواب سوال را به صورت شانسی پاسخ بدهید!

quiz-of-kings-1

در پایان بایستی به این نکته هم اشاره کنیم که کوییز آف کینگز علی‌رغم جذابیت کلی که دارد، خالی از ایراد نیست و در مقاله‌ای جداگانه به اشکالات این بازی هم خواهیم پرداخت.

اگر شما هم روشی برای پیروزی در این بازی سراغ دارید، آن را با ما و سایر دوستان‌تان در میان بگذارید.

دانلود Quiz of Kings

146 در مورد “3 ترفند که شما را در بازی کوییز آف کینگز حرفه‌ای می‌کند!”

  1. حمیدکامکارشیراز

    سلام بازی خوبیه چون برااطلاعات عمومی موثره مخصوصاچالشش بادوستات ولی اگه میخای بازیت روبه رشدباشه اولاروسوالایی دوستان طرح میکنن مخصوصاتوجواباش نظارت بشه چون گهگاهی پیداشده جواب سوالات اشتباهه درهرزمینه ایم پیش میاددومالطفابه سوالایی طرح میشه وبراتون ارسال میشه سریع نظارت کنیدوتوبازی قرارش بدین چون سوال تکراری زیاده توبازی واین کیفیت بازیوپایین میاره من الان خودم نزدبه ده سوال طرح کردم وفرستادم امامتاسفانه رسیدگی نشده که یاسوالوردکنیدیاقبولش کنیوسومالطفاسرعت بازیوافزایش بدیددراخرازبازی خوبتون ممنون وایشااله روبه رشدباشه

  2. سلام اکانت قبلی دیگ بر نمیگرده نام کاربریمو میزنم میگه اشتباست با اینکه همش درست میزنم اگ کسی بلده بگه چ کنم

  3. سلام
    آقا بنده سوال داشتم یه نفر مرد و مردونه کامل جواب مارو بده !
    من الان توی بازی دارای سطح 87هستم شتاب دهنده هم تا حالا استفاده نکردم…حدودا 2800 تا بازی هم انجام ..اونوقت بعضی دوستان با سطح یک! و تعداد بازی در حد 20 تا همه بازی هاشونو برنده شدن ..آخه چجوری؟
    این افراد که با سوالات اشنایی ندارن ..تازشم خودشون اطلاعات بالایی داشته باشن باز چون تازه کار هستن باید یکی دو تا غلط داشته باشن یا نه ؟
    مثلا طرف با سطح سه پانزده تا بازی کرده نه تنها تماپاپانزده تا رو برده بلکه درهر 15 بازی تمام 18 سوال رو پاسخ صحیح داده
    بابا یکی بیاد توضیح بده چطور؟
    بالفرض که سکه استفاده کنه ینی نباید یدونه سوال رو غلط بزنه؟
    خدایی اگه کسی میدونه بگه لطفا دیوونه میشم ….???

    1
    16
    1. شاید یک حرفه ای باسابقه باشه با اکانت جدید وارد شده… البته شنیدم میگن اگر با کامپیوتر و نرم افزار اندروید وارد بازی بشی جوابا رو میبینی .

      3
      2
    2. منم همین سوال برام پیش اومده احتمال این هس که اینا قبلا لولشون بالا بوده الان بنا به دلایلی بازی رو از اول مجبور شدن شروع کنن ولی خب سطحشون بالاس

      2
      3
  4. سلام تمام موردهایی که دوستان گفتند من هم کم وبیش داشتم ولی به نظر من بازی بدی نیست و یه تغییراتی لازم داره مثلا سوالات ورزشی وفوتبال وسوالات جغرافیا وطبیعت باید یکی بشه .وبرای به هم نخوردن نظم گروه سوالات ؛ سوالات پزشکی وسلامت ودارویی وحتی گیاهان دارویی یا اختراعات واکتشافات در زمینه های مختلف اضافه بشه.

    3
    6
  5. سلام دوستان
    من تا الان نمیدونم چطوری میتونم از سکه هایی که غیر ازخرید به من تعلق گرفته استفاده کنم .یک نفر توضیح مبسوط بوه ممنون میشم.
    2.من چگونه میتوانم ستاره اضافه کنم؟
    3 آیاباپیروزی هیی که درگزو به دست می آید امتیاز و سطح یا غیره ..ازمن هم بیشتر میشو؟؟ سپاس گزارم اگر توضیح بفرمائید

    1. سلام
      1- سکه ها برای خرید آواتار, تشکیل گروه و استفاده از راهنما کاربرد داره.
      2- ستاره ظاهرا فقط از طرق شرکت در لیگ ستاره به دست میاد(و البته از دست میره)
      3- با پیروزی/ باخت و مساوی در بازی گروهی عین بازی انفرادی, هم تجربه و هم سکه و هم امتیاز تغییر میکنه. ولی در مقدار دقیقشون واقعا توضیحی نیست در برنامه.

  6. بچه ها من نمیتونم نام کاربری داشته باشم؟کجا باید برم؟به قسمت مشخصات کاربری هم میپره بیرون
    ممنون

    1
    1
  7. بازی خوب و مهییجی هست ولی چندتا اشکال داره
    ۱- بعضی سوالات واقعا مزخرفه (گزارش سوال هم میدیم که مطمینا تاثیری نداره)
    ۲-بعضی سوالات جواباش غلطه
    ۳-چت گروهی افتضاحه
    ۴-بعضی وقتها نت ضعیف باشه آیتم خود بخود صفر میشه
    ۵-دیروز کوییز مشکل داشت بازی گروهی به مشکل برخورد
    ۶-لیگ ستاره قبلا جوایزش بهتر بود الان کمش کردن
    ۷-درخواست بازی به حریف میدی اگه جواب نده تا ابد دیگه از اون بازی خارج نمیشه و نمیتونی دوباره بهش درخواست بدی
    ۸-اونایی هم که واقعا مزاحمت ایجاد میکنن نمیتونی بطور کامل بلاکشون کنی

    2
    13
  8. آخه این چه بازیه که باترفند وحقه بشه حکش کردمن ازسازنده های ابن بازی چندتاخواسته دارم
    ۱بازی مشکوکه نت خوبه اماتوبازی بدمیشه
    قسمت چت مخصوصاگروهی خرابه
    بردسکه کم میده اماکمک گرفتن کلی سکه کم میکنه
    دیشب افتضاح بودنت بازی گروهی حالم حالم حالم بهم خوردازبازی.سازیتون شماتعدادی مخ جمع شدین بازی روساختین پس بازی تونوبی عیب ونقص کنیدوگرنه تاچندوقت دیگه تمام مردم خسته میشن مشتریهاتون میپره بیکارمیشیدتازوده مشکلاتشوحل کنیدگفته باشم نگین نگفتین دیشب الکی بانت خرابتون باختیم بقدری عصبی هستم که دلم میخوادبلدبودم کل بازیتون ومیبستم پس زودتردرستش کنیدتانبستن تون بایدامتیازماودیگران که الکی باختشون میدین برگردونیدنت بازیتونورادرست کنیدددددددددد

    6
    11
  9. یکساعت پیش که بازی میکردم۷۰۰تا سکه داشتم.بعد یکساعت که اومدم میبینم ۱۴۹تا سکه دارم….توی بازی هم سکه نزدم….کی سکه منو خورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    2
    2
    1. متاسفاه وضع بازی خیلی نابه سامانه. سکه های من بعد از بازی, ورود, خروج, رفرش و … دایم در حال کم و زیاد شدنه(البته بیشتر کم میشه).
      هیچ نظارتی ظاهرا نیست با وجود بروزرسانی های مستمرشون

  10. یکساعت پیش که بازی میکردم۷۰۰تا سکه داشتم.بعد یکساعت که اومدم میبینم ۱۴۹تا سکه دارم….توی بازیکنان هم سکه نزدم….کی سکه منو خورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1
    3
  11. خدا رو شکر که ما ایرانی جماعت فرهنگ استفاده از هیچ چیز رو نداریم
    سه روزه برنامه رو نصب کردم و حرفای رکیکی که تا حالا تو عمرم نشنیده بودم رو تو چته این بازی شنیدم
    و تنها کاری که میشه کرد بلاک کردنهواقعا این ادما باید اساسی تنبیه بشن تا به راحتی به خانوم ها توهین نکنن
    چند تا خانوم باید این ادم های بی فرهنگ رو بلاک کنن
    واقعا متاسفم
    من اصلا نمیدونم این سرویس چت رو برای چی گذاشتن اصلا چه لزومی داره
    این همه شبکه اجتماعی تو رو خدا اینجا هم چت آخه
    ?

    9
    45
    1. سلام عزیزم
      برای منم این مشکل پیش اومده بود
      یک اسکرین شات از صفحه چت بگیر و به همراه نام کاربری شخص مورد نظر برای تیم پشتیبانی کوئیز بفرست
      طی ۲۴ ساعت اکانت طرف حذف میشه
      @QuizOfKingsSupportbot

      2
      9
  12. سلام،بازیکن های قوی بیان توی گروه خوشحال میشیم،اسم گروه رو سرچ کنید
    ناقوس مرگ
    تشریف بیارین

    1
    4
  13. ببخشید چجوری هست ک یک گروه فقط ۲ بازی داشته شامل یک باخت ویک برد.ولی توی قسمت پروفایل گروه زده شده ک ۴ بازی انجام شده و۳ برد و یک باخت .وقسمت برد هم ۷۵ درصد زده .اخه چجور میشه؟؟؟؟

    2
    2
  14. سلام،یه گروهی دوستان تشکیل دادن مثلا تعداد سکه های گروه رسید ۲۰ هزار تا حالا همه کم کم رفتن از گروه موندن چند نفر،کسی میدونه این سکه های گروه چی میشه؟مثلا همه از گروه برن و گروه پاک شه

  15. توروخدا زود کمکم کنید چون معاون گروه فرشتگان نجاتم بخدا بازیام از دست نره یه وقت توردخدا کمکم کنین.لولم ۶۲ هست اکانتم قفل شده . اعلاناش میاد اما بازیم قفله . بخدا جوابمو بدین هیشکی رسیدگی نکرده اینهمه جیمیل زدم هیشکی جواب نمیده

    9
    2
  16. سلام توروخدا کمکم کنید اکانتم قفل شده لول ۶۲ هستم دیگ باز نمیکنه برام توروخدا کمکم کنین . اسممYasamanfunهستش . یه بار جیمیلم رو وارد کردم ولی الان میگه اشتباس . هنوزم موقع بازی گروهی اعلاناش برام میاد ولی اکانتم قفل شده . هرچی جیمیل زدم به پشتیبانی کسی جوابمو نمیده . توروخدا کمک کنین

    5
    2
  17. تولیگ ستاره یک.بار نفر اول شدم یه بار نفر دوم سکه بهم دادولی تجربه ام روبالا نبرد چرررررااااا؟؟؟؟

    1
    2
  18. سلام گوشیمو عوض کردم و بازی رو نصب کردم روی گوشی جدیدم الان برای دسترسی به اکانتم رمز میخواد ک فراموشش کردم باید چیکار کنم . مرسی

    1
    2
  19. برای ایجاد گروه ۳۰۰۰ سکه لازمه و با جستجوی گروه ها میتونین بدون سکه وارد بشین و مدیر یا معاونهای گروه میتونن بازی رو شروع کنن

    2
    1
  20. چجوری عضو گروه شیم و گروهی بازی کنیم .چرا هیچ راهنمایی نیست.آخه۳۰۰۰سکه از کجا بیاریم ک گروه بسازیم.

    3
    2
    1. اول نباید عضو گروهی باشی دوم هزار تا سکه لازمه من خودم مدیر گروهم دارم میگم قسمت پایین گوشیت نوشته بازی گروهی اگه عضو گروهی بیا بیرون بعد قسمت بالا سمت چپ نوشته تشکیل گروه اونجا اسم گروه سطح ورود افرادو اینارو میزنی هزار تا سکه میدی گروهت درست میشه

      1
      2
    1. دوست عزیز درآخر بازی ک بردین برین تو پروفایل طرف دوباره بیایین بیرون سکه هاتونو میده من خیلی امتحان کردم

      2
      7
  21. سلام….توی بازی من از حریفم ۷-۱۴ برنده شدم…تا اخرش هم بازی کردم….الان واسم زده زمان شما تمام شد و باختی….واقعا چراااا؟؟؟؟

    2
    6
    1. حتما وقتتون تموم شده که باختید
      حتی اگه طرف مقابل امتیازش کمتر باشه و نوبت شما باشه بازی کنی و تا دوازده ساعت نری بازی میبازی.

      3
      6
    2. این اتفاق خیلی پیش میاد اگه واقعا وقتت تموم نشده و داری الکی سکه از دست میدی کافیه یک بار صفحه رو از بالا به پایین بکشی بعد درست میشه یا دوباره وارد بازی که با حریف کردی بشی و بیای بیرون …

      2
      5
  22. خوب این طبیعیه که هیچ نرم افزاری بدون ترفند نیست و فکر کنم جمله ….بگذار رقابت منطقی باشد … بنظر من لذت بخش تر است

    2
    23
    1. واقعا ناراحتم از این که بیشتر افرادی که بازی می کنند با تقلب برنده می شن ما برای سرگرمی بازی می کنیم نه برای برنده شدن درسته هر چیزی یک ترفندی داره اما چه فایده ای داره که ما با تقلب برنده بشیم
      من هم خیلی دیدم که مثلا تو لیگ ستاره یک نفر ۱۲ تا سوال رو تو ۰ ثانیه می زنه می خواستم بدونم چطور ممکنه یک نفر تو ۰ ثانیه پاسخ می ده؟

      5
      17
      1. سلام منم لیگ ستاره رفتم واسم همین اتفاق افتاد وسط سوال جواب دادن نت قطع میشه از آخر که همه رو جواب دادین وصل شد چون ثانیه هاتون توی دسترس نیست ۰ ثانیه میزنه

        1
        2
  23. چتش خیلیییییی داغونه من …..از دست دادم الان چیکار کنم اون بیچاره اکانت ۹۷ تیشو به خاطر من پاک کرد که ردست شه ولی بد تر شد و الان کلا نیستش این چه وضعیه چتش رو درست کنید

    3
    10
  24. دوستان این بازی رو مود کردن به راحتی میتونین بدون هیچ دانشی همه سوال هارو صحیح جواب بدین

    اگر خواستین با قیمت اندکی توی تلگرام در خدمتم
    Mehran313@

    35
    10
  25. سلام. من چندبار بازیمو حذف و نصب کردم. الان ک میخوام دوباره برم تو بازی، میگه امکان ورود پی در پی ب بازی امکان نداره. ینی دیگه نمیتونم با اکانتم برمتو بازی؟؟؟

    4
    8
  26. اوه اوه چی زدم الان تصحیح میکنم
    اگه قراره با تقلب جواب سوال ها رو بدن چه دریده که بازی میکنن

    3
    20
  27. ترو خدا یکی ب منم بگه،?
    ترفندش چیه که بعضیا همشو درست جواب میدن،یا بازی های بدونه باخت دارن؟؟؟؟؟!??

    8
    17
  28. بازی خوبیه فقط حیف که بازی کنانی که باکامپیوتر وازطریق نرم افزار شبیه ساز اندروید از بازی استفاده میکنن به راحتی پس از دیدن جواب سوالات تعیید آخر سوالات بازی را نمی زنن ودوباره بازی را باز می کنن وبا آگاهی از جواب سوالات که قبلا مشاهده کردن به راحتی تقلب می کنن

    5
    26
    1. ببخشید میشه دقیق تر توضیح بدین .من دوستام این ترفندو قبلا بهم گفته بودن،اما واسه گوشی من نمیشه ،نمیدونم کجای کارم اشتباس

      8
      7
  29. بعضی ها توی لیگ ستاره که شرکت میکنن.۱۲ تا سوال مسابقه رو توی ۹ ثانیه جواب میدن.
    برام سواله که حتی اگه بخوای فقط سوال ها رو رد کنی بدون فکر هم بیشتر از نه ثانیه زمان میبره.
    چجوریه که اینا توی نه ثانیه دوازده تاش رو درست جواب میدن؟
    ترفند خاصی داره؟

    10
    143
    1. ۲ نفر از دوستان همزمان میرن تو لیگ . یکیش سوالارو میبینه دومیش میدونه دیگه جوابها چیه زودی زیر ۱۰ ثانیه میزنه

      13
      50
    2. سلام بله ترفندش اینه تقلب میکنن
      میرن تو بازی تا سوال آخر رو جواب میدن و جوابهای درست رو یادداشت میکنن و قبل از جواب دادن سوال آخر اینترنت رو قطع و از بازی خارج میشن…
      و دوباره وارد بازی میشن از سوال اول دیگه تمام جوابها رو میدونن
      البته این ترفند برای کسانی هستش که ورژن قدیمی بازی رو دارن

      10
      53
      1. سلام بازیم پاک شده الان ک نصب کردم میگه کلمه عبور یا ایدی اشتباس لطفا راهنمایی کنید مرسی

        7
        2
  30. واقعن بازی جالبیه و منم خودم بازیش میکنم فقط بعضی وقتا سوالاش اشتباه در میاد یا خیلی مسخره ست!! کاش روی سوالاش نظارت بهتری بشه!!

    19
    222
    1. توی بازی کیز بزنین:Mostafa_kermani

      دست عزیز شما میتونید با لمس گزینه گزارش مشکل در سوال این سوالای اشتباهو گزارش کنید تا توسط دیگران مورد بررسی قرار بگیره و رفع بشه

      26
      90
    2. توی بازی کیز بزنین:Mostafa_kermani

      دست عزیز شما میتونید با لمس گزینه گزارش مشکل در سوال این سوالای اشتباهو گزارش کنید تا توسط دیگران مورد بررسی قرار بگیره و رفع بشه…اسم من تو بازی Mostafa_kermani هستش خوش حال میشم بیاین با من بازی کنین

      16
      46

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH