سامسونگ گلکسی C7 Pro به صورت رسمی رونمایی شد

بالاخره شایعات پیرامون گلکسی C7 Pro پایان یافت و این اسمارت‌فون ساعاتی پیش به صورت رسمی در وب‌سایت سامسونگ معرفی شد.

گلکسی C7 Pro به یک نمایشگر 5.7 اینچی سوپر امولد مجهز شده است که وضوح آن 1920 در 1080 پیکسل است. این اسمارت‌فون به صورت پیش‌فرض به اندروید 6.0.1 مجهز شده است. چیپست به کار رفته در این اسمارت‌فون، اسنپدارگون 625 است که 14 نانومتری بوده و به هشت هسته کورتکس A53 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز مجهز شده است. 4 گیگابایت حافظه رم تکمیل کننده مشخصات پردازشی گلکسی C7 Pro است.

هر دو دوربین اصلی و سلفی به کار رفته در گلکسی C7 Pro، شانزده مگاپیکسلی بوده و گشودگی دیافراگم آن‌ها f/1.9 است، این دوربین توانایی ضبط تصاویر فول اچ‌دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را داراست. این اسمارت‌فون 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد که 50.9 گیگابایت آن برای کاربران در دسترس است. اگرچه این اسمارت‌فون دو سیم‌کارته است اما شیار دوم سیم‌کارت با کارت حافظه مشترک است بنابراین می‌بایست از میان کارت حافظه و یا سیم کارت دوم، یکی را انتخاب کنید. این اسمارت‌فون از دو قابلیت Samsung Pay و نمایشگر همیشه روشن نیر بهره‌مند است.

پیش فروش این اسمارت‌فون از تاریخ 16 ژانویه در چین آغاز می‌شود با این حال هنوز مشخص نیست که گلکسی C7 Pro به صورت جهانی نیز عرضه می‌شود یا خیر؟!

galaxy-c7-pro (2)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH