5 دلیل برای آنکه بازی کوییز آف کینگز را انجام ندهید!

بازی ایرانی Quiz of Kings را می‌توان محبوب‌ترین بازی داخلی دانست که طرفدارانی میلیونی در کشورمان دارد و به دلیل ساختار خاص این عنوان، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

چندی پیش برای شما این بازی را بررسی کوتاهی کردیم و در ادامه، چند روش را آموزش دادیم که بتواند شانس برنده شدن‌تان را افزایش دهد. اما در این مطلب می‌خواهیم به شما ۵ ایراد مهم این بازی را بگوییم که شاید سبب شود از انجام آن پس از مدتی دلزده شده و یا حداقل تلنگری باشد برای سازنده که به این موضوعات توجه بیشتری نشان دهد و کیفیت بازی خود را بالاتر ببرد. با یکدیگر این مشکلات را مرور می‌کنیم.

۱- امان از سوالات اشتباه!

اساس این بازی بر پایه سوال و جواب بنا نهاده شده است و قاعدتا اگر یک سوال اشتباه بوده و یا پاسخ آن ایراد داشته باشد، کل بازی می‌تواند زیر سوال برود! این وضعیت زمانی شکل بدتری به خودش می‌گیرد که شما پاسخ یک سوال را می‌دانید و رقیب‌تان نمی‌داند! همین امر سبب می‌شود تا فرد ناآگاه حتی شانس بیشتری در پیروزی پیدا کند. این سوالات اشتباه مشتمل بر دو نوع هستند، یک مدل به اشتباه در خود سوال باز می‌گردد که به دلایلی چون طولانی بودن بیش از حد یا گنگ بودن، شما را از یافتن پاسخ صحیح باز می‌دارد و یا به جواب که گزینه اشتباهی به عنوان صحیح انتخاب شده است.

در این حالت، شما یک نمره منفی کسب می‌کنید و تنها راهی که پیش رویتان قرار گرفته، گزارش کردن سوال است که هیچ دردی را در آن لحظه از شما دوا نخواهد کرد! پس خیلی بهتر خواهد بود که سازندگان بازی، حتما سوالات را پیش از انتشار نهایی، توسط متخصصان معتبر بازبینی کرده و به بازرسی توسط کاربران و حتی طراحی آنان با وعده اهدای سکه بسنده نکنند زیرا همچنان مشکل را پابرجا نگاه خواهد داشت.

۲- سکه‌ها و بازی غیر منصفانه!

راه‌کار اصلی سازنده برای درآمد زایی، فروش سکه است که البته جای هیچ انتقادی ندارد زیرا برای این ایده خوب و پرطرفدار، استحقاق کسب درآمد را دارند. اما مشکل اصلی در این بخش، به نحوه فروش سکه‌ها باز می‌گردد که بازی را از حالت منصفانه خارج کرده و به رقیب امتیازی می‌دهد که ممکن است نفر مقابل از آن بی‌بهره باشد.

در این ارتباط می‌توان بازی مشهوری چون کلش آف کلنز را مثال زد که از طریق فروش جم (الماس) درآمد زایی می‌کند و یا حتی بازی دیگر این سازنده با نام کلش رویال که روال مشابهی را در فروش پیاده کرده و شما با خرید جم، در روند رشد و توسعه بازی خودتان سرعت می‌گیرید اما در هنگام رقابت آنلاین در مقابل حریف‌تان، این جم‌ها دیگر نمی‌توانند به کمک‌تان بیاید زیرا بر آن چیزی که با خود به نبرد می‌برید، از طریق پول و خرید جم نمی‌توانید بیفزایید و همین امر سبب می‌شود که نبردهایی منصفانه شکل بگیرد.

اما در کوییز آف کینگز، شما می‌توانید در همان حین بازی و با استفاده از سکه‌ها، اعمالی چون عوض کردن دسته‌بندی سوالات، حذف دو پاسخ غلط، امکان رای دادن مجدد و… را به‌دست بیاورید که بازی را از حالت منصفانه خودش خارج کرده و به حریف‌تان امکانی می‌دهد که با اطلاعات پایین‌تر، بتواند برنده باشد! در واقع سازنده به خاطر درآمدزایی بیشتر، این اصل مهم را نادیده گرفته و به همین دلیل، فردی که دارای سکه و بالطبع پول بیشتری است، شانس پیروزی‌اش همیشه بالاتر خواهد بود.

۳- دسته‌بندی‌هایی که مفهوم درستی ندارند!

در بازی حدود ۲۰ دسته بندی مختلف وجود دارد که از نظر تنوع، سطح خوبی را پوشش می‌دهند اما از نظر محتوا دارای اشتباهات زیادی بوده و یا آنکه بسیار گنگ هستند! مثلا بخشی چون لوگو و سرگرمی، بیشتر از همه به سوالات خودرویی اختصاص دارد که مشخص نیست واژه لوگو و یا حتی سرگرمی، چه ارتباطی به خودرو دارد و شاید بهتر بود که این دسته بندی مهم، خودش یک شاخه جداگانه داشت. یا در عنوانی چون فرهنگ و هنر، بعضا سوالاتی را مشاهده می‌کنیم که در دسته اطلاعات عمومی باید قرار بگیرند و بدتر از همه سوالات مربوط به جغرافیا است که همپوشانی عجیبی با دسته‌ای چون طبیعت دارد و حتی گاهی اوقات با غذا و نوشیدنی نیز دچار اختلال می‌شود!

در واقع برخی از دسته‌بندی‌ها به قدری بد انجام شده که شما صرف انتخاب آن، به سوالات مورد علاقه خودتان نخواهید رسید و به‌جز مواردی چون زبان انگلیسی، ریاضی یا فوتبال که چارچوب بسیار مشخصی دارند، سایر دسته‌بندی‌ها با یکدیگر همپوشانی زیادی پیدا کرده و کاربر در دراز مدت از این امر ناراضی خواهد شد.

۴- سرورهایی که گاهی اوقات کم می‌آورند!

اگر در ساعات اوج شلوغی بازی به سراغ کوییز آف کینگز بروید، احتمالا به کرات با پیغام خطا در شبکه و تلاش مجدد روبه‌رو خواهید شد. این میزان از خطا به قدری است که بتواند شما را کلافه کرده و حتی موجب شود از خیر بازی کردن بگذرید!

این مورد البته در ساعاتی که کاربران زیاد هستند اتفاق می‌افتد اما مثلی داریم که می‌گوید، استحکام یک زنجیر به اندازه ضعیف‌ترین اتصال آن است، پس سازنده بایستی به این مورد مهم توجه کرده و اجازه ندهد چنین نقصانی، سبب ریزش و نارضایتی کاربرانش شود.

۵- ایراداتی که در آمارها دیده می‌شود!

سازنده کوییز آف کینگز تلاش زیادی کرده تا بازی خود را با حداکثر دقت و به خصوص ارایه آمار عرضه کند. بیان اینکه شما تا به الان در چند بازی پیروز بوده‌اید، در کدام دسته‌بندی‌ها قدرت بیشتری دارید و یا در بازی‌های اخیر خود چه نتایجی را به‌دست آورده‌اید، به طور قطع جذاب است اما وقتی این آمار دچار مشکل بشوند، قاعدتا از میزان جذابیت‌شان کاسته خواهد شد.

به طور مثال تا به حال در آمار مربوط به حریفان و به خصوص کسانی که تازه بازی خودشان را آغاز کرده‌اند، دیده شده است که دارای اشتباهات زیادی چون درصد اشتباه در پاسخ به سوالات وجود دارد و یا حتی پس از چندین بازی متوالی، درصد پیروزی شما دستخوش تغییر خاصی نشده است! و حتی میزان برد و باخت شما که نمایش داده می‌شود، با عوض کردن گوشی دیگر نمایش داده نخواهد شد و حتی گاهی اوقات در حین بازی‌هایتان، ممکن است تعدادی از این بازی‌ها به کل غیب شود و یا اگر مدتی بازی نکرده باشید، دستاوردهای لیگ شما نمایش داده نشود و…!

در واقع حفظ تاریخچه بازی افراد و حتی محاسبه اشتباه، با توجه به تعداد بسیار زیاد کاربران، به طور قطع امری دشوار است و نیاز به سرورهای قدرتمندی دارد که باید پیش‌بینی‌های لازم برای آن و پس از این زمان نسبتا طولانی حضور، توسط سازنده انجام شود.

شما چه ایراداتی را می‌توانید به این بازی پرطرفدار داخلی بگیرید؟ آن را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

بخوانیدکوئیز آو کینگز به عنوان پدیده بازی‌های سال 1396 انتخاب شد!

176 در مورد “5 دلیل برای آنکه بازی کوییز آف کینگز را انجام ندهید!”

  1. از اینکه این بازی رو نصب کردم خیلی راضیم ولی متاسفانه یه مدت نسخه مود شده. یه مدت تقلب تو لیگ ستاره و گروهی طرف بدون اطلاعات میاد همه رو جواب میده و ثبت نمیکنه و برنامه رو میبندی دوباره که وارد شد جوابا رو داره و لیگ ستاره رو زیر ۲۰ ثانیه و گروهی رو ۱۰۰ درصدر میزنه. چند روزی بود که به خیالمون تقلب رو تونستن کنترل کنند و گفتیم راحت بازی میکنیم ولی دوباره از همون روشها استفاده میشه نمیدونم چطوری روشها رو استفاده میکنند. دیشب با یه گروه بازی کردیم همشون زیر اکانت ۲۰ بودن و آمار پروفایلشون داغون. یارو با ۴۵ بازی که کلا انجام داده بود وبا درصد ۳۲ بازی کامپیوتری رو ۱۰۰ زد یعنی همشون ۱۰۰ زدن با اختلاف ۲ تا باختیم. باخت اگه به حق باشه ناراحت کننده نیست ولی ۳ ساعت استرس و حرص خوردن و سکه دادن برای بازی گروهی همش به هدر میره. من با اکانت ۱۸۰ و ۲۶ سال تدریس هنوز تو رشته اصلیم که ادبیاته نمیتونم همش قول ۱۰۰ زدن بدم ولی دیدم با آمار زیر ۴۰ درصد ۱۰۰ درصد زده. لطفا مشکلات رو زودتر برطرف کنید. طراحی سوالات و تایید سوالات رو به یه عده خبره بسپارید. یه سوال فوتبالی تا بحال ۳ بار برام اومده بهترین دروازبانحو لیگ ۹۴ جالبه ۴ گزینه جواب هم یکیه و همش خسوس . من سر همین سوال یه بازی رو ۱۸ به ۱۷ باختم. نمیدونم باید کدوم خسوس رو بزنیم درست دربیاد از این دست سوالات فراوان. اگه یکم به کاربراتون اهمیت میدین قبل از هر بروز رسانی چند ساعته لطفا از طریق کانال تلگرام یا اینستاگرام اعلامی کنین. ۳ بازی گروهی رو به همین خاطر از دست دادیم. انشاءالله تمامی مشکلات حل بشه چون بازی خوبیه و قابل تایید

  2. من کاری ندارم به این چیزاش فقط جونه عمه جونتون این اکانته منو باز کنین مگه من چیکا کردم که میگین قفله اخه خاک بر سرتون چرا پاسخگو نیستین ، من ایمیل زدم هیچی تو تلگرام پیام دادم هیچی ، چرا رسیدگی نمیکنین اخههههههههه

    2
    3
  3. اقا من لول ۶۰ این بازی رو دارم . با ۸۳ درصد برد . الان یکی اکانتمو با اینکه با ایمیلم رجیسر کرده بودم هک کرده و هر چی هم ب پشتیبانیش پیام دادم نتونستن کاری بکنن. خلاصه بگم ک واقعا از نظر امنیتی ضعیفه.واقعا وقت زیادی صرفش کردم و متاسفم برای اینکه انقد ضعیف بوده ک هک شده

    1
    2
  4. من دلیل این همه اعتراض رو نمیفهمم . خب شما بازیی پیدا نمیکنید که باگ یا ایراد نداشته باشه . در ضمن شما فقط نیمه خالی لیوان رو میبینید نیمه پرش رو هم ببینید لطفا . همین مه اینبازی تونسته باشه یک هزارم در صد به معلومات شما اظافه کنه یک موفقیت چشم گیره پس یکم مراعات کنید

    1
    2
  5. سلام
    من از اینکه این بازی اطلاعات عمومی آدم رو بالا می بره راضی هستم، ولی خیلی اعصاب خورد کنه میخوای بری مرحله بعد یک ساعت طول می کشه تا ترک مرحله کنه، و یکی دیگه اینکه چند ثانیه که به گوشی دست نزنیم انگار باید از اول بازش کنیم که آیا خطا بده یا نده. و وقتی نیاز به همگام سازی داره که نگووووو و نپرسسسس بدجور میره رو اعصاب.
    من که نیت دارم پاک کنم و برم سراغ یه بازی دیگه … امیدوارم اگر بازی ای را طراحی می کنید به همه این نکات توجه بیشتری داشته باشد. تشکر

    1
    3
  6. سلام.واقعا دست کشورهایه خارجی از جمله سوپرسل رو ازپشت بستین واقعا خجالت نمیکشین بااین همه ایرادات بازی خودشم عوض اینکه روزبروز خوبتر بشه بدترم میشه؟تمام موضوعات سوال ایرادات داره هربچه ای سوالی طرح کرده شماهم تایید.اونم وضع چت و اینترنت و واردشدن به بازی .کدوم احمقی این بازی رو رتبه دوم حساب کرده من موندم یا حذف کنین این بازی رو یا رفع باگها

    2
    2
  7. من این بازی و خیلی دوست دارم با وجود تمام مشکلاتش. البته خیلی خوب میشه که پاسخها همگی درست باشن و اشتباه نداشته باشه که به معلومات آدم اضافه بشه.
    یه ایرادی که من باهاش مواجه شدم از این قرار بود: به عنوان مثال وقتی نوبت من میشد که بازی کنم میدیدم طوری نمایش داده میشه که انگار من پاسخ دادم و بعضی درست و بعضی غلط بود وقتی روی گزینه ها زدم دیدم سوالها برام جدیده و من پاسخ نداده بودم بعد دکمه بازی کن رو زدم و دیدم عیناً همون سؤالها میاد و در نتیجه همه جوابها رو میدونستم و گاهی این اتفاق در آخرین راند بازی میافتاد و من دیگه نمیتونستم جواب بدم و پاسخهای من به صورت اتوماتیک وارد شده بود که گاهاً به ضررم میشد چون جوابهای درست رو خودم بلد بودم در حالی که به طور اتوماتیک دو تا غلط و یکی درست برام زده شده بود
    آیا برای شما هم این اتفاق افتاده؟ علت چیه؟

  8. سلام. واقعا همه ی ایرادایی که وجود داره ودوستان بهش اشاره کردن به جا و درسته اما این سرعتش دیگه رو مخ آدمه اعصاب آدمو خورد میکنه اه چرارسیدگی نمیکنین

    1
    2
  9. منم اول عاشق بازیش شدم ولی نمیدونم چرا دیگه نمیاد و ارور میده که بازی در دسترس نیس?
    گاهی هم سوالای چرت میپرسه و عصبی میکنه…
    حریف عزیز هم که میدونه میبازه بازی نمیکنه و تسلیمم نمیشه?????
    حتی نمیشه چت کرد?

  10. خلاصه که آقاجون ایرانی جماعت بازی آنلاین درست کنه از این بهتر نمیشه
    برید جمع کنید درشو گِل بگیرید بابااااا

    4
    2
    1. مدافع کوییز

      واقعا ک جای تاسف داره بجای حمایت از بازی ملی اینطوری موردتهاجم قرارمیدید بهترنبس ک ایرادات رو ذکرکنیم تاشاید کمکی بشه ب بهترشدن بازی

      4
      3
  11. بازیه خوبیه..فقط این همه بروز رسانی نمیدونم براچیه ک این همه انجام میشه؟چون واقعا تغییری تو برنامه صورت نمیگیره فقط مشکلاتو بیشتر میکنه ک برا هر بازی کلی باید منتظر بمونی تا باز شه، چت ها هم یا ارسال نمیشن و یا به زبان ناخوانا ارسال میشن … امروزم ک کلا بازی قطع شد و نمیشه اصلا بازش کرد… یکم رو مخه این ویژگی هاش

  12. بسیار بازی خوبیه که اطلاعات آدمو هرلحظه آپدیت میکنه پر از هیجان بدون ایجادذره ای احساس اتلاف وقت. هر بازی ای دچار خطا میشه ولی اصصلا این مقدار ایراداتی که شما بهش منتصب میکنین درست نیست اونی که بازیکن این بازی باشه کاملا میدونه من چی میگم خود من ادم سخت پسندیم و اصلا بازی توگوشیم ندارم ولی این بازی از لحظه ی نصبش که حدودا ۷ ۸ ماه میشه تا الان یکبارم به فکر حذفش نیافتادم???

    1
    2
  13. این یه نمونه ی عالی بازی وطنیه…انتظار که ندارید الان تو ایران بازی بی عیب و ایراد ساخته بشه؟کوییز از سطح بقیه بازیای ایرانی قطعا خیلی بالاتره

    2
    2
  14. بابا برید یه کم زبان یاد بگیرید QuizUp بازی کنید که سلطان بازی های اطلاعات عمومیه … تا وقتی این ملت ما فقط دنبال پول دراوردن هستن بازی که هیچی … هیچ چیز دیگه ای نمیتونن درست بسازن. کوئیز آپ اولش کاملا مجانی بود و الانم پولی که میگیره فقط برای پیشروی سریعتر توی بخش هایی از بازیه که با حریفهای واقعی در ارتباط نیستید. درضمن ، تنوع تاپیک و سوال اونجا خیلی بیشتره … البته کوئیز آف کینگز که خیلی بهتر از بازی افتضاح ۴ بود که فاجعه ایه در نوع خودش … ولی همچنان خیلی جای کار داره و یه کم روش وقت بیشتر بذارن و منطقی تر عمل کنن خیلی بهتر میشه ….

    1
    5
  15. ایرادهای زیادی به بازی وارده
    اما از جنبه سرگرم کنندگی و افزایش اطلاعات باید اذعان کنیم که بازی مفیدی هستش
    اما ایرادی که من بهش وارد میدونم اینه که در بخش سوالات موسیقی حدود ۹۹٪ سوالات در مورد موسیقی پاپ هستن
    کاش اندکی هم یه موسیقی ایرانی و فاخر بها بدهند

  16. من هم به سازندگان این بازی تبریک میگم و امیدوارم اشکالاتش رو بتونن برطرف کنن چون واقعا حیفه چنین بازی خوبی که میتونه سرگرمی مفیدی بخصوص برای جوانها باشه خراب بشه من مخالف حمایت کردن از بازی نیستم ولی این روش سکه دادن تو مسابقات گروهی از طریق راهنماها اصلا درست نیست و در حق کسی که داره با معلومات واقعی بازی میکنه اجحاف میشه امروز هم که ۱۳ تیرماه ۹۶ هست از صبح برنامه اصلا باز نمیشه اگر داره اصلاحاتی صورت میگیره میشه از طریق اینستاگرام و تلگرام بازی اعلام کرد که مردم هم تکلیفشونو بدونن

  17. سلام ممنونم بازی خیلی خوبی هست و قابل مفید ایرادی که میشه وارد کرد بعضی از سوالات جوابش اشتباه هست و همچین بعضی سوالات تخصصی هست

  18. سلام مدتی بازی کردم رتبه خوبی کسب کردم متاسفانه گوشیم ایراد پیدا کرد دوباره نصب کردم ولی هر کاری میکنم به جایکاه اول برنمیگردم پیام میدن اکانت شما قطع هست

  19. داشت فراموشم میشد دوستان سعی کنید تحت هیچ عنوان این بازی رو پاک نکنید یا گوشیتونو فلش نکنید چون دیگه نمی تونید به حسابتون دسترسی پیدا کنید یا اصطلاحا حسابتون قفل میشه و متاسفانه هیچ کس هم نیست که به دادتون برسه و هر چی رشته بودید پنبه میشه.
    ممنون از همه دوستان

    1. من چندتا گوشی عوض کردم و حتی با گوشی دیگر دوستان هم انلاین شدم بازی به راحتی اجرا میشه و هیچ قفل شدنی در کار نیست ؛ بهترین بازی ایرانی که خیلی ها رو مجذوب خودش کرده

      3
      4
      1. ن اقا محمد اینطور که شما وانمود میکنی یکی فکر میکنه که از تیم یا پشتیبانی بازی هستی که انقدر دفاع میکنی,کی میگه نسخه ی هک وجود نداره یا همه ی باگ و مشکلات بازی برطرف شده همش اشتباهه در نسخه ی جدید هنوز باگ و تقلب بیشتری وجود داره چون یه مقداری مشکوک میزنن اگر خوب به اطرافت نگاه کنی و ببینی میفهمی! همش تقلب! الان چرا بیشتر افرادی که بازی میکنن کل تعداد بازی هایی که تا الان کردن بی اشتباهه لااقل یک اشتباه نباید داشته باشن؟ حتما یک چندتا سوال اشتباه وجود داره که اگه اینا از دانششون استفاده میکردن…..
        نسخه ی هک است از تیم پشتیبانی برای اونایی که پول میدن نسخه ی غیرقانون براششون میزارن حتی خود تیم سازنده معلومه که از نسخه ی غیر رسمی استفاده میکنه فقط دنبال خالی کردن جیب مردمن! شما اگه راست میگی هیچ قفلی نداشته اکانت شما پس دلیل بیار که چرا اکانت من قفله دقیقا 3 تا از اکانتای من قفله پشتیبانی هم که خوابه!! به بدبختی انقدر بازی کردن تا بالاخره سکه هام به 34000 رسیده بود یعنی شما نمیدونین که من چقدر بازی کردم تا اومدم تو بازی دیدم نوشته 9150 اعصابم ریخت بهم. واقعا که فقط بلدین از بازیهای خارجی نسخه برداری کنین از هوش خودتون یکم استفاده کنین کلاه بردارا!

        1
        5
  20. سلام
    این بازی یه باگ بزرگ داره که نیازی به هک کردن هم نداره من تو۳۰ تا لیگ ستاره تونستم ۲۵ تا مدال از جمله۷ طلا ۱۱ نقره و ۷ برنز بگیرم اگه دوست داشتید امتحان کنید:
    به یازده تا سؤال پاسخ بدید برای سؤال دوازدهم دکمه دو مربع رو گوشی رو نگه دارید و از اونجا برنامه را ببندید و مجددا وارد شید حالا امتیازتون تو لیگ۰هست و باید سؤال ها رو از نو جواب بدید در نتیجه جدای این مسئله که۱۲ تا سؤال رو درست جواب میدید زمان پاسخ دادنتون هم میشه زیر۵۰ ثانیه،به همین راحتی
    و علت بزرگش هم اینه که سازنده یه جای درست درمون واسه اعلام این مسائل و همچنین پشتیبانی قرار نداده متاسفانه،بنظر من این بازی داره حیف میشه کاش میشد به گوش سازنده هاش رسوند

    3
    7
    1. این مشکل هم در نسخه جدید کاملا رفع شده ، میتونی امتحان کنی . تیم سازنده زحمت زیادی میکشه و کاربران عزیز باید از این بازی ایرانی حمایت کنند

      1
      6
    2. دکمه دو مربع کدومه رو صحفه بازی فقط سوال و جوابها است دکمه دو مربع کدومه یعنی یک تا دکمه داریم که دو تا مربع روشه یا یکی

  21. منم که یه مدت بازی نکردم کلیه افتخاراتم رو ازم گرفتن . بعلاوه یه مشکل آزار دهنده دیگه اینکه گاها با بعضی از حریفا بجای اینکه شش مرحله بازی داشته باشی یه مرحله اضافی به حریف میده بدون اینکه تو قادر باشی اون سولات رو ببینی و پاسخ بدی و اگه امتیاز حریف مساوی یا نزدیک به تو باشه باعث برد حریف میشه ، واقعا که خیلی برو اعصابه .

    2
    4
  22. متاسفانه باگ های زیادی داره
    علاوه بر این باگ ها هک شدن بازی یا نسخه مود شده بازی هم باید یکی از بزرگترین معضلات این بازی دونست و جالب تر اینکه هیچ اقدامی در این رابطه از سوی سازنده صورت نمی گیرد و به نظر میرسد تیم سازنده به بنبست خورده!!

    2
    5
    1. نسخه مود شده بازی از کار افتاده و امنیت بازی به طور چشمگیری افزایش یافته ، بن بستی وجود نداره وقتی به راحتی میشه نسخه های مشکل دار رو مسدود کرد

      1
      3
  23. آرمین سلیمی

    من آمارش رو اصلا قبول ندارم بلفرض مثال آمار تکنولوژی منو زده ۶۴درصد من دو هفته است نزدیم به ۲۰۰تا سوال تکنولوژی پاسخ دادم که ۸۰درصدشو درست زدم اما هنوز که هنوز من همون ۶۴ درصدم یکماه گذشته و امارم تغییر نکرده یا اینکه الکی زده فلان امارم ۵۹ درصد درصورتی که باید بالای ۷۰ درصد باشه چون از روز اول که بازی کردم اکثر سوالات این دسته از موضوع رو درست زدم…..خواهشمندم از بازی که اینقدر خوبه حمایت بشه و مشکلاتنشو حل کنن

    2
    7
  24. سعید قوانلو

    معلومه شخص تحصیل کرده ای هستی اما حرف هایی میزنی کاملا بی اساس و منطقه. شما میتونی بری پا منبر بشینی که دیگه نه پول بدی نه سکه. بهت چایی هم میدن با قند. نفراتی که این بازی رو ساختن برای ساختنش وقت گذاشتن و زحمت کشیدن، در راه خدا این کار رو انجام ندادن پس حقشونه یه دخلی داشته باشن. اگه یه چند ساعت سرتو از تو سیستمت دربیاری و یه دوری بزنی، میبینی که این بازی مفید ترین بازی ساخت داخل کشوره و هیچ والدینی اون رو برای فرزندانشون منع نمیکنن. (مردم عاقل هستند). این بازی کاملا ایرانیه و با توجه به سطح تکنولوژی کشور قطعا نمیتونه بدون ایراد باشه. خواهشی که دارم به خاطر نظرات شخصی (و یا شاید مشکلات شخصی با سازندگان این بازی) افکار مردم رو منحرف نکن. البته ممنون هم میشم.

    19
    7
    1. اولا که بنده خدا مشکلات و نواقص بازی رو گفت ونگفت که حق نداره که در آمد داشته باشه … دوما تا اسم یک محصول داخلی بشه و کسی ایراد بگیره یه سوئ استفاده میکنن ..مثال میزنم رفتم تبلت گرفتم داخلی با ضمانت روز اول باطریش مشکل داره رفتم میگم این باطریش کاملا خرابه طرف میگه ۲۵۰ پول دادی از این بهتر نمیشه خرابه که خرابه!!! بعدشم چون بازی بد آموزی نداره دلیل بر بی ایراد بودن نیست … آخه چه ربطی به سطح تکنولوژی داره، بازی که با اینهمه زحمت تولید شده و اینهمه کارشده روش بعد سوالاتش خیلیها اشتباه هست یعنی اینجاش ربطی به تکنولوژی نداره و یک نفر با معلومات میتونه این ایرادو بر طرف کنه … یا سوالات با غلط املایی یا سوالات بدون محتوا یا سوالات بی مفهوم … به جای اینکه به اطلاعاتت اضافه بشه اطلاعات عمومیت خراب میشه چون اصلا اعتمادی نیست به بازی که جواب درست همونی هست که توی بازی هست ….

      2
      13
    2. کاربر سابق کوئیز

      نه عزیزجان این بازی اولا ساخت وطن شما نیست برداشتن کد یه بازی خارجی رو شکستن بعدم حتی تو ترجمش موندن! ثانیا اگه اروپا یا آمریکا بود چنان سو می شدن و میلیونی جریمه می دادن تا بفهمن وقتی داری سکه ای که وجود خارجی نداره رو می فروشی حق نداری بگی بازی باگ داره! باگ مال وقتیه که ازش پول درنمیاری!! اینکه ۳۰۰۰ تا سکه برای بازی گروهی میگیری بعد ۱۰۰۰ تا سکه به بازنده که عمدا صفر میزنه(نه برنده!!!) جایزه میدی، اینکه توی لیگ ۳۵۰ تا سکه میگیره بعد ۲۲۰ تا جایزه میده و بعضی وقتا طلا میگیری برات ثبت نمیکنه، اینکه از هر نفر ۱۰۰ سکه میگیره ورودیه بازی گروهی و کلی سکه هم برای راهنمای سوالای مسخره اش صرف میشه بعد جایزه فقط ۱۰۲ تا سکه میده اسمش باگ نیست اسمش دزدی تو روزه روشنه!!! اینا نمی خوان پول خرج کنند وگرنه ۲ تا برنامه نویس خوب میتونن یه هفته ای درستش کنند نه ۲ سال بگذره و بدتر بشه!!!! نمی خوان وگرنه اجاره ۴ تا سرور قدرتمند مخصوص این حجم ترافیک کاری نداره! چرا باید هزینه کنن!!؟ نشستن راحت به ریش ملت میخندن که برای سکه مجازی پول مفت بهشون میدن و خرابی و تقلب و کندی رو تحمل می کنن برای شکایت هم فقط میتونن به یه آدرس، ایمیل بدن و هیچ جوابی هم نگیرن!!!! فرقی نمیکنه توی شیر آب قاطی کنی بفروشی دزدی و جرمه، توی بازی سکه بفروشی و بعد بدزدی هم جرمه! خلاصه کلام این بازی رسما کلاه برداریه و ملت هم مثل بقیه چیزها عادت کردن تحمل کنن و فقط غر بزنن! هیچ ربطی به تولید ملی و زحمت کارشناسان داخلی و خودکفایی و اینا نداره!!!!!

      5
      29
  25. سلام من ۴۵سالمه .از نظر من بازی بسیار خوبیه و اوقات بیکاریم را با اینگونه سوالات پر میکنم.برای تقویت حافظه .اطلاعات عمومی بسیار عالیست.

    8
    11
  26. خدایش من با یکی بودم اون لول ۸۹ بود منم ۵۷ این بازیه مسخره چتش داغونه ماهم اکانت هارو پاک کردیم حالا هم باز از هم بیخربریم الان من دردمو به کی بگم فقط کشور ما همچین بازی های عجیبی متونهه بسازه یعنی خواستیم مشکل حل شه دیگه کلا داغون شد

    6
    3
  27. تو ایران نمی دونم چرا حسود زیاده، تا میبینن یه نفر داره به یه طریقی پول در میاره همه میپرن بهش

    6
    11
    1. شما هم با این طرز فکر مزخرفت ! چه ربطی داره به ایران و اینحرفا، تا یکی حرف میزنه میگین فرهنگسازی نشده وتوی خارج اینجوره اونجوره !!! من خودم یکی از طرفدارهای بازی هستم ولی کاملا با مطلب بالا موافقم . دوست عزیز که میگین تا یکی پول در میاره میپرن بهش … توی همون خارج شما اگه یکی بازی میسازه ایراداتش رو همون اول برطرف میکنن یا اگه ایرادی هم موند در اولین فرصت برطرف میکنن و روز به روز معمولا بهتر میشه نه اینکه هر روز یه ایراد جدید بهش اضافه بشه وبه جای حل مشکلات اساسی بازی، فقط راههای کسب درآمد از بازی رو گسترش بدن و فقط تشویقت کنند که سکه خرج کنی! گروهی که زحمت زیادی کشیدند ولی به خودشون زحمت نمیدن که سوالات رو باز بینی کنند میگن گزارش کنید ولی شده بارها سوال اشتباه گزارش شده ولی چندین بار همون سواال تکرار شده، کسی که به فکر در آمد هست به فکر رفع مشکلات هم باشه اگه نمیتونن خود سازندگان بازی سوال طراحی کنند لااقل یک گروه کار بلد برای رفع ایرادات سوالها بزارن چون کل بازی با جوابهای اشتباه وبعضی سوالات واقعا مزخرف زیر سوال رفته وقتی میگم مزخرف منظور این نیست که سوال سخته یه من یا بقیه نمیتونن جواب بدن بلکه به خاطر اشتباه بودن خود سوال یا بی معنی و محتوا بودن برخی سوالات هست … تقلب در بازی بیداد میکنه ولی هنوز فکری براش نشده …دسته بندی بسیار مزخرف هست … آمار بازی بسیار افتضاح هست … لیگ ستاره بسیار بی معنی هست چون هیچ تاثیری در امتیاز بازی ندارد و فقط برای خرج سکه طراحی شده! البته همون بهتر که در امتیاز تاثیر نداره چون وقتی ۱۲ سوال رو بعضیا زیر ۹ ثانیه جواب میدن دیگه تکلیف این لیگ معلومه! … بازی گروهی خیلی ایراد داره از جمله اینکه بارها شده با وجود سکه دادن نمیشه بازی کرد وهمه راهها رو امتحان کردم بازم نشده و.و.و… یا خیلی پیش اومده که شما ۶۰ سکه خرج میکنید که به جواب صحیح نزدیکتر بشین ولی میبیند گزینه درست کم ترین درصد هست .. البته این تا اندازه ای طبیعی هست! طراحی سوال جوری هست که یک بچه شیرخوار سوال طراحی میکنه و سوالاتش ثبت میشه ولی خودم بارها سوال صد درصد درست و با معنی و مفید و … طراحی کردم ولی ثبت نشده … خلاصه اینکه کاربر زیاد دلیل بر خوب بودن صددرصد بازی نیست بلکه به خاطر نبودن یک رقیب ویا جایگزین مناسب هست پس نباید از علاقه مردم سو استفاده بشه … در آمد نوش جون تون ولی ایرادات رو در عمل برطرف کنید نه اینکه فقط حرف حرف حرف

      9
      44
  28. بازی Quizduell رو دیدید؟ سرچ کنید ببینید دقیقا کویز آو کینگزه! حالا نمیدونم کدوم از رو اون یکی کپی کرده. هههه

    1
    6
    1. بازیش خیلی عالیه.مشکلاتی هم داره اما مهم اینه که هیجان انگیزه و اطلاعاتتو میبره بالا.و اینکه بازی کپی شده از روی بازیQuizduell هست.کلا بازی های ایرانی همش کپی شده از نمونه های خارجیه???

      1
      6
  29. چرا دیگه چت نمیشه کرد واقعا بجای اینکه روزبه روز از عیباش برطرف کنید روزی یه عیب بهش اضافه میکنید

    4
    28
  30. علیرضازندی

    مدت ۱ماه با این بازی آشنا شدم. بعد ثبت نام وایجاد نام کاربری ورمز آغتز کردم تا دیشب که به سطح۴۳ وامتیاز کل ۱۴۴۰۰ حدودا رسیدم ورتبه کل من حدود ۲۰۰۰۰ و۲۵۰۰۰ سکه سایر دستاوردهای دیگر. گوشی ام فلش کردم. مجددا از مایکت برنامه را دانلود کردم. ودر قسمت ثبت نام در قسمت عضویت سابق میرم .نام کاربری ورمز میدم .پیام چنین کاربری وجود ندارد ویا نام کاربری ورمز اشتباه است . جیمیل شما بدرستی ثبت نشده وقابلیت بازیابی ندارد .میدهد چه کنم ۱ماه به زحمت به هدر.حتی در زمان کی حذف نشده بود .بازی در قسمت پروفایل دستاوردهام نمی اورد .پیام میداد سرور در حال ارتقا بعدا به این قسمت دسترسی خواهید داشت. اصلا از پشتیبانی وخدمات بازی کاملا ناراضیم چکار کنم برای بازیابی. نام کاربری منALIREZA786

    5
    32
    1. باید ایمیل رو ثبت میکردی قبلش بعد از توی ایمیلت هم روی لینکی که برات فرستاده میزدی تا ثبت شه ایمیل تنها راهش برای بازیابی رمزه ؛ مشکل اینه رمزو اشتباه میزنی ایمیلت رو هم ثبت نکردی رمزتو عوض کنی حتی رمز جیمیل روهم اگه سوالاتو یادت نباشه یا شماره موبایل ثبت نکنی نمیشه عوض کرد دیگه چه انتظاری از یه بازی داری. درسته بازی یه سری ایرادایی داره ولی یه وقتایی هم اشتباه از ماست . لطفا لایک و دیس های بیخود ندین که یکی خواست نظر بذاره کمک بقیه منصرف نشه حداقل

      5
      21
    2. دقیقا همین اتفاق برا من هم افتاده هر قدر میگم اکانتمو بازیابی کنید میگن نمیشه. من مطمعنم رمز رو درست میزنم میگن چون ایمیلت ثبت نشده غیر ممکنه اکانتت برگرده مگه غیر ممکن داریم؟

    1. سروراش مشکل دارن باید صبر کنی تا خلوت شه اونوقت جواب میده . نمیدونم چرا بقیه به سوالات لایک و دیس لایک میدن؟

      6
      26
  31. تو رو خدا بگید با این چیکار کنم
    امروز اومدم بازی کنم وقتی وارد برنا مه میشم میزنه خطا در ورود و…..یه سری متن دیگه
    چیکار کنم
    خواهش میکنم بگید

    10
    39
    1. امروز منم آن مشکل رو داشتم
      وقتی وارد برنامه میشی و میخواهی اکانت جدید بسازی مگه نمیشه اکانت ساخت
      از آدمی محترم درخواست پاسخ دارم

      4
      18
  32. امیدمیرزایی

    سلام.بازی رو نصب کردم بعد یک ساعت هر کاری میکنم خطا ورود میزنه اعصابم خورد شد بعدشم حریف ها خیلی دیر جواب میدن و سوال مسخره بیخودی زیاد داره اگه بتونن این مشکلاتشو حل کنن میونه محبوبیتش بیشتر هم بشه

    17
    51
  33. به نظرم تا یه جایی جالبه ولی بعدش مجبوری سکه بخری
    اونجاست که من کلا بازی رو از گوشی پاک میکنم 🙂

    36
    58
  34. من بازیش رو خیلی دوست دارم چون ادم رو حسابی سرگرم میکنه!! اما واقعن این ایرداش روی مخه!! بخصوص سوالای بیخودی و دسته بندیهای عجیب و غریب که ادم نمیفهمه چرا اینا رو درست نمیکنن!!

    21
    132
  35. یک شب بازی کردم اول خوشم اومد بعد نیم ساعت تازه فهمید چقد مضخرفه. من موندم شما که سکه مجازی میفروشیو میلیون میلون طرفدار داری انقد ارزش نداره بیای یکاری کنی بشه بهش گفت بازی?? تو هر قسمتش یه ایراد گند هست.بار اول از بازی اومد بیرون بعدشم مشکل ارتباط بعدشم چت کار نکرد آموزش هاشم در حد لالیگا اصلا هیچی نفهمیدم خودم یاد گرفتم سوالاش بشدت مضخرف سه بار فیلم پخش کردم سکه نداد یه لحظه از بازی اومدم بیرون انقد نوتیفیکیشن اومد رو گوشیم نزدیک بود هنگ کنه.گرافیکشم که بیخیال من موندم این چرا انقد محبوبه. I:

    140
    45
  36. منکه بعد به مدت بازی کردن پاکش کردم.خیلی باگ داشت برای مثال من به سوال دومش پاسخ دادم و منتظر بودم حریفم هم به سوالش پاسخ بده.بعد از چنددقیقه اومدم چک کنم که‌ پاسخ داده یا نه دیدم نوشته که‌ من فقط به یه سوال پاسخ درست دادم و بقیشو غلط گفتم و بازنده اعلام شدم در حالی که‌ کلا تا حالا دوتا سوال ازم پرسیده بود

    70
    47

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH