کاپشن بادگیر جدید موسوم به Hideaway می‌تواند در سرمای شدید گرمتان کند

کاپشن بادگیر جدید موسوم به Hideaway می‌تواند در سرمای شدید گرمتان کند

آیا شما هم موقع سفر کردن به فکر کوله‌بار سبک هستید؟ ممکن است حتی در فصول سرد سال ترجیح دهید که سبک سفر کنید. در چنین شرایطی، یکی از گزینه‌های مناسب، استفاده از کاپشن بادگیر جادار و سبک کمپانی Uncharted Supply موسوم به Hideaway است که می‌تواند به یک بادگیر پف کرده تبدیل شود.

ظاهر درهم‌وبرهم این کاپشن بیشتر به خاطر جیب‌ها و فضاهای مخفی بوده که در قسمت داخلی آستین و بالاتنه تعبیه شده است. بنابراین اگر خودتان را در حال دست‌وپنجه نرم کردن با دماهای بسیار پایین دیدید، می‌توانید از فضاهای مخفی این کاپشن برای پر کردن با عایق‌های موقتی استفاده کنید تا از اتلاف حرارتی بدن جلوگیری کنید. با این حال، اگر انتظار بیشتری از Hideaway دارید، ممکن است در اول راه ناامید شوید. شما می‌توانید این کاپشن را با لباس‌های سبک، روزنامه‌های مچاله شده یا حتی برگ خشک پر کرده تا هوا و حرارت داخل کاپشن را به دام بیندازید و مانع نفوذ سرما از بیرون به داخل شوید. چنین کاری را با هر لباسی می‌توان انجام داد، اما با تقسیم فضا در این بادگیر می‌توان اطمینان داشت که محتویات داخل بادگیر در هنگام راه رفتن، بیرون نمی‌ریزد.

در حالی که به نظر می‌رسد Hideaway راه حل مناسبی برای در امان ماندن از سرمای زمستان باشد، اما کمپانی Uncharted Supply این ابداع خود را به عنوان یک خلاقیت جالب محسوب نمی‌کند. برای داشتن هر عدد از این بادگیرها، تنها باید مبلغ 50 دلار بپردازید، که آن را برای طیف گسترده‌ای از مردم قابل خرید می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH