آیفون ۸ اپل بدون سیم شارژ می‌شود!

شرکت اپل که هر ساله پرچمداری پر جنجال و با قابلیت‌های زیاد را معرفی می‌کند امسال نیز قصد دارد محصول خود را با ویژگی‌هایی به بازار بفرستد که همه را شگفت زده خواهد کرد.

پرچمدار آینده اپل، آیفون ۸ است که خبر‌های برخورداری این محصول از ویژگی شارژ بی‌‌سیم در فضای مجازی منتشر شده است. این قابلیت یکی از گام‌های اپل برای قبضه کردن بازار با آیفون ۸ خواهد بود.

مینگ چی کو که یکی از بهترین سوابق در میان تحلیلگران اپل را دارد، اعلام کرده که قابلیت شارژ بی‌‌سیم یک ویژگی قطعی برای آیفون ۸ است اما این آپشن، رایگان بر روی این دوایس‌ها قرار نخواهد گرفت.

گزارشی که امروز از یک منبع ژاپنی مورد اعتماد منتشر شده است نشان می‌دهد، اپل برای این قابلیت لوازم جانبی مخصوصی به بازار عرضه خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، کمپانی اپل برای ارایه شارژر‌های بی‌سیم با شرکتی به نام Luxshare همکاری خواهد کرد.
به نظر می‌رسد این تولیدکننده، تامین کننده شارژر بی‌سیم برای ساعت‌های هوشمند اپل نیز خواهد بود. در این گزارش به نبود جک 3.5 میلی متری در این محصول همانند آیفون ۷ نیز اشاره شده است.

حذف این جک انتقاد‌های زیاد و شدیدی را برای اپل در پی داشت که‌ توانست فروش آیفون ۷ را تا حد زیادی کاهش دهد و ضرر‌هایی به این کمپانی بزرگ وارد کرد.

بر طبق گزارشات موجود، آیفون ۸ صفحه نمایشی ۵ اینچی خواهد داشت اما‌ بسیاری از کاربران انتظار نمایشگری ۵.۸ اینچی برای این گوشی هوشمند داشتند.
آیفون ۸ که بر اساس شایعه‌ای آیفون X نیز نام گرفته، دارای پنل صفحه نمایش OLED است که از دو سمت خمیده خواهد بود و گفته می‌شود حسگر اثر انگشت این محصول در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است.

اپل آیفون ۸ بر اساس گمانه زنی‌ها قیمتی 1000 دلاری دارد که یکی از گران‌ترین و پر طرفدارترین محصولات سال 2017 خواهد بود. بر اساس برخی گزارشات شارژ بی‌سیم آیفون ۸ تا فاصله 15 فوتی از شارژر نیز به شارژ کردن گوشی ادامه می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH