تصاویر زمینه رسمی ال‌جی G6 را از اینجا دانلود کنید

دقایقی پیش ال‌جی از پرچم‌دار سال 2016 خود رونمایی کرد، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اسمارت‌فون نمایشگر 5.7 اینچی آن است که با گوشه‌های گرد و نسبت تصویر غیر معمول 18 به 9 خود ظاهری خاص را برای این اسمارت‌فون به‌وجود آورده است. حالا و تنها دقایقی پس از مراسم معارفه رسمی می‌توانید مجموعه والپیپرهای رسمی ال‌جی G6 را دریافت و برای اسمارت‌فون خود استفاده کنید.

تصاویر زمینه‌ای که در این مجوعه دریافت می‌کنید، بسیار زیبا و شیک هستند و هر کدام با توجه به طراحی خاص G6 می‌تواند ظاهری جذاب را برای این اسمارت‌فون به همراه داشته باشد. از آن‌جایی که تا عرضه ال‌جی G6 به سطح بازار زمان زیادی باقی مانده است زمان را برای انتشار تصاویر زمینه این اسمارت‌فون مناسب دیده و هم‌اکنون می‌توانید مجموعه تصاویر زمینه رسمی پرچم‌دار ال‌جی را با کیفیت بالا دریافت کنید.

شاید در نگاه اول تصاویر موجود در این مجموعه کمی بیش از حد باریک و بلند به نظر برسند، اما کیفیت آن‌ها به قدری زیاد است که برای استفاده در اسمارت‌فون‌های دیگر با افت کیفیت زیادی مواجه نشوید. برای دریافت این مجموعه تصویر زمینه می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH