تصویری واقعی از یک اسمارت‌فون جدید با برند بلک‌بری منتشر شد

اوایل هفته بود که بلک‌بری از اسمارت‌فون جدید خود به نام KEYOne در نمایشگاه MWC رونمایی کرد، این خبر به نوعی بازگشت دوباره این برند به دنیای اسمارت‌فون‌ها را به‌طور جدی‌تر نوید می‌داد، در ادامه این روند امروز تصاویری واقعی از یک اسمارت‌فون منتشر شد که برند بلک‌بری را با خود به همراه دارد، به احتمال قوی این اسمارت‌فون انحصارا برای بازار اندونزی معرفی خواهد شد.

اسمارت‌فونی که در تصویر مشاهده می‌کنید ساخته TCL نبوده و به نظر می‌رسد از اولین تولیدات دیگر شریک تجاری بلک‌بری یعنی PT BB Merah Putih است. بلک‌بری امتیاز ساخت اسمارت‌فون‌های تحت این برند را به طور مشترک به چند شرکت واگذار کرده است و اسمارت‌فون قابل مشاهده در عکس یک مدل پایین‌رده است که برند بلک‌بری را به یدک می‌کشد.

یک پردازنده اسنپدارگون 425، نمایشگر 5 اینچی با وضوح HD، چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ داخلی تشکیل دهنده مشخصات سخت‌افزاری اسمارت‌فون آینده بلک‌بری است. این اسمارت‌فون که مطابق شایعات با شماره مدل BBC100-1 شناخته خواهد شد از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و تولید نیروی مورد نیاز آن توسط یک باتری 3000 میلی‌آمپری صورت می‌گیرد. از آن‌جایی که در این اسمارت‌فون از اسنپدارگون 425 و نمایشگر با کیفیت HD استفاده شده است می‌توانیم انتظار داشته باشیم شارژدهی باتری در سطح قابل قبولی باشد.

انتشار نام BBC100-1 در اندونزی به بیش از یک هفته پیش باز می‌گردد، اما هنوز مشخص نیست که این اسمارت‌فون در بازارهای جهانی هم عرضه می‌شود و یا انحصارا در اندونزی فروخته خواهد شد. در هر صورت BBC100-1 چندان هیجان انگیز نخواهد بود زیرا پیش‌تر دو مدل DTEK50 و DTEK60 توسط TCL با مشخصاتی تقریبا مشابه معرفی شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH