نسخه لوکس نوکیا 3310 مزین به پرتره پوتین روانه بازار خواهد شد

یکی از محصولاتی که نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کرد، نوکیا 3310 بود. این تلفن‌همراه که در دسته فیچرفون‌ها قرار می‌گیرد نمایشگری 2.4 اینچی با وضوح QVGA دارد و به دوربینی 2 مگاپیکسلی تجهیز شده است. از دیگر ویژگی‌های نوکیا 3310 ورژن 2017 می‌توان به اسلات کارت حافظه و صد البته نسخه جدید بازی محبوب Snake اشاره کرد.

با اینکه تنها چند روز از معرفی این فیچرفون می‌گذرد اما یک شرکت به نام Caviar نسخه‌ای لوکس از این گوشی را معرفی کرده است. نسخه لوکس نوکیا 3310، Supremo Putin نام دارد که نشات گرفته از نام محبوب‌ترین فرد روسیه است. در این نسخه می‌توانیم یک پرتره از ولادیمیر پوتین را در بخش پشتی مشاهده کنیم که با طلا پوشانده شده است. در بخش پایینی تصویر پوتین، نقل قول‌هایی را از سرود ملی روسیه مشاهده می‌کنیم. هم‌چنین در بخش جلویی یک کلید طلایی قرار دارد که نشان روسیه روی آن درج شده است. اگر یکی از محدود دستگاه‌های تولید شده Supremo Putin را خریداری کنید، می‌توانید آن را در یک جعبه چوبی بسیار زیبا دریافت کنید که در بخش درونی آن از مخمل سیاه استفاده شده است.

همان‌طور که قابل تصور است، نسخه لوکس نوکیا 3310 قیمت بسیار زیادی خواهد داست، این هندست با قیمت 99000 روبل روسیه فروخته خواهد شد که چیزی در حدود 1690 دلار آمریکا است. با این پول شما می‌توانید بیش از 30 دستگاه از مدل استاندارد نوکیا 3310 را خریداری کنید. این گوشی بدون شک مورد توجه طرفداران ولادیمر پوتین در روسیه قرار خواهد گرفت اما در دیگر کشورها نیز افرادی هستند که علاقه‌مند به داشتن Supremo Putin باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH