گوشی‌های اچ‌تی‌سی U Play و U Ultra وارد کشور شد!

شب گذشته و در مراسمی که توسط شرکت اچ‌تی‌سی و به مناسبت پایان سال برگزار شده بود، گوشی‌های اچ‌تی‌سی U Ultra و U Play نیز معرفی شدند.

این گوشی‌های جدید که قرار است با گارانتی پارس سامتل، نماینده رسمی محصولات اچ‌تی‌سی در ایران وارد کشور شود، جدیدترین گوشی‌های این شرکت بوده که از ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی بهره می‌برند.

مدل U Ultra را بایستی پرچم‌دار فعلی این کمپانی دانست که از یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل بهره می‌گیرد و مجهز به اسنپدراگون 821 و 4 گیگابایت رم است تا مجموعه این مشخصات، آن را تبدیل به یکی از قوی‌ترین گوشی‌های بازار کند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی غول پیکر بایستی به استفاده از مانیتور دوم، دوربین 12 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس لیزری، حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت، محافظ گوریلا گلس نسخه 5 و باتری 3000 میلی‌آمپری اشاره کرد.

اچ‌تی‌سی U Play که نسخه کوچکتر محسوب می‌شود به یک نمایشگر 5.2 اینچی مجهز شده است که وضوح آن 1080p و چگالی پیکسلی‌اش به 423PPI می‌رسد، پنل به کار رفته برای نمایشگر این مدل از نوع IPS LCD است.

اچ‌تی‌سی U Play از یک چیپست ساخته مدیاتک استفاده می‌کند، پردازنده به کار رفته در این اسمارت‌فون مدل Helio P10 است که به پردازشگر Cortex-A53 و واحد گرافیکی Mali-T860MP2 مجهز شده است. این گوشی به یک سنسور 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی مجهز شده است، از ویژگی‌های این سنسور می‌توان به تشخیص فاز و فوکوس خودکار، گشودگی دیافراگم f/2.0، لرزشگر اپتیکال تصویر و فلاش LED دوگانه اشاره کرد. دوربین سلفی مورد استفاده در این اسمارت‌فون 16 مگاپیکسلی بوده که از نوع UltraPixel است و با داشتن پیکسل‌هایی بزرگ‌تر می‌تواند عملکردی بهتر در جذب نور در محیط‌های باشرایط نوری نامناسب داشته باشد. دو سنسور اصلی و سلفی به قابلیت HDR خودکار مجهز هستند.

طبق گفته‌های سامان کاویان، مدیر عامل اچ‌تی‌سی در ایران، تمرکز این کمپانی تایوانی به سمت محصولات بالا رده معطوف خواهد شد و کالاهای پایین رده اچ‌تی‌سی را دیگر در بازار نخواهیم دید.

به‌زودی بررسی کامل و مشخصات دقیق‌تر محصولات اچ‌تی‌سی را برایتان شرح خواهیم داد.

2 در مورد “گوشی‌های اچ‌تی‌سی U Play و U Ultra وارد کشور شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH