سامسونگ چیپست‌های 10 نانومتری بیشتری را برای گلکسی S8 تولید می‌کند

کمپانی سامسونگ به‌زودی پرچمدار جدیدی را معرفی می‌کند که با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کرده است و به همین دلیل سامسونگ تمام توجه خود را روی این اسمارت فون قرار داده تا بتواند محصولی کامل را به خریداران ارایه‌ دهد و با داشتن فروشی بیشتر ضرر‌های گلکسی نوت ۷ را جبران نماید.

این شرکت اعلام کرده که قصد دارد تمام تلاش خود را برای تولید چیپست‌های 10 نانو متری گلکسی S8 قرار دهد.

پیش از این پردازنده‌های اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 با چنین معماری تولید شده‌اند پس می‌توان نتیجه گرفت که منظور سامسونگ از این اظهارات افزایش تولید پردازنده‌های 10 نانو متری بوده است. تا کنون هفتاد هزار ویفر سیلیکونی نسل اول و یا به اصطلاح LPE به دست مشتریان رسیده است.

با توجه به گفته جانگشیک یون، معاونت اجرایی و رئیس بخش ریخته گری سامسونگ الکترونیک، فناوری LPP ده نانو متری بهبود یافته و مدل‌های LPU تا پایان امسال و سال آینده میلادی به تولید انبوه می‌رسند.

کمپانی سامسونگ این فرصت را غنیمت شمرده و تکنولوژی‌های 8 نانومتری و 6 نانومتری خود را که در مراحل اولیه تولید قرار دارند معرفی کرده است.

این فناوری‌ها نسبت به چیپست‌های کنونی از قدرت و کارایی بیشتر و مصرف انرژی کمتری برخوردار هستند اما از تکنولوژی تولید پردازنده‌های 10 نانومتری و 7 نانومتری استفاده خواهند کرد.

تمام مشخصات و جزئیات فنی چیپست‌های 8 نانومتری و 6 نانومتری، 24 مه اطلاع داده خواهد شد. این مسئله نشان می‌دهد که سال آینده شاهد پردازنده‌های سریع‌تر و مقرون به صرفه‌تری در اسمارت فون‌های آینده خواهیم بود.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

1 در مورد “سامسونگ چیپست‌های 10 نانومتری بیشتری را برای گلکسی S8 تولید می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH