ورایزن با ادغام یاهو و AOL شرکت Oath را تاسیس می‌کند

پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر فروش و تغییر نام کمپانی یاهو شنیده بودیم. حالا اپراتور بزرگ آمریکایی ورایزن با نهایی کردن خرید یاهو قصد دارد این شرکت را به همراه AOL به عنوان زیر مجموعه دیگری از خود ترکیب کرده تا شرکت جدیدی با نام Oath تاسیس کند.

پس از این ‌که ورایزن قبول کرد تا شرکت بحران ‌زده یاهو را با قیمت 4.83 میلیارد دلار خریداری کند زمزمه‌هایی از تغییر نام یاهو شنیده می‌شد که شب گذشته مدیرعامل AOL جزئیات را روشن کرد. از آن ‌جا که افشا شدن مسائل اخیر که مربوط به سرقت اطلاعات کاربران یاهو است، حداقل به اعتقاد ورایزن اعتماد کاربران نسبت به برند یاهو از میان رفته است. به این نرتیب این شرکت تصمیم گرفته برند جدیدی با نام Oath تأسیس کند. البته برند Yahoo یا AOL به‌طور کلی از میان نخواهد رفت اما در زیر چتری به نام Oath قرار خواهد گرفت.

هم‌چنین به گزارش Recode مریسا میر مدیرعامل فعلی یاهو جایی در شرکت جدید Oath نخواهد داشت. او که در ابتدای بحران یاهو به این سمت برگزیده شد نتوانست حتی با تعطیلی سرویس‌های کم‌ طرفدار و تمرکز روی سرویس‌های اصلی، یاهو را از بحران نجات دهد و افشای اطلاعات کاربران نیز کارنامه او را سیاه‌تر از گذشته کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH