لانچر گلکسی S8 را در گوشی‌های گلکسی S7 و S7 Edge نصب کنید

اگر گوشی گلکسی S7 و یا گلکسی S7 Edge دارید و می‌خواهید ظاهر جدیدترین پرچمدار سری S را در گوشی خود داشته باشید، خبر خوبی برای شما داریم. اکنون شما می‌توانید لانچر جدید سامسونگ را بر روی گوشی خود نصب کنید و از ظاهر جدید آن لذت ببرید. در این صورت جدیدترین رابط کاربری ساخته شده توسط سامسونگ را برای گوشی گلکسی S7 خود خواهید داشت. برای نصب این لانچر نیازی به روت بودن دستگاه نیست و تنها باید از آخرین نسخه اندروید، یعنی نوقا بر روی گوشی خود بهره ببرید.

ظاهر این لانچر جدید آن‌چنان تفاوت محسوسی به چیزی که در گلکسی S7 دیده‌ایم ندارد؛ اما تعداد زیادی از قابلیت‌های جدید سامسونگ به آن اضافه شده است. این قابلیت‌های جدید بسیار کاربردی هستند و به سرعت بعد از استفاده به آن‌ها عادت خواهید کرد. یکی از این ویژگی‌های جذاب که تازه افزوده شده، شبیه شدن اپ دراور به آن چیزی است که در پیکسل دیده بودیم. شما قادر خواهید بود تا به راحتی با سوایپ کردن به بالا در هرجایی بر روی صفحه اصلی، به منوی اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشید.

اما نکته هیجانی اینجا است که شما می‌توانید این لانچر را همین الان بر روی گلکسی S7 خود که از اندروید نوقا هم استفاده می‌کند، امتحان کنید. هیچ پیش‌نیاز خاصی مانند دسترسی روت و دیگر چیز‌ها برای نصب این لانچر موجود نبوده و شما تنها باید مراحلی که در ادامه قرار داده‌ایم را دنبال کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که فایل apk. مربوطه را از طریق لینک اول که در زیر قرار گرفته، توسط کامپیوتر یا مستقیم از طریق گوشی دانلود کنید. این لینک‌ها توسط وب‌سایت xda ایجاد شده‌اند و به همین وب‌سایت هم متصل می‌شوند. دقت کنید که اگر هنگام اجرا با پیغام Can’t open file مواجه شدید، به سراغ لینک دوم بروید و آن را دانلود کنید. فایل قرار گرفته در این لینک به راحتی بر روی گوشی شما اجرا خواهد شد و می‌توانید آن را نصب کنید.

لینک دانلود اول

لینک دانلود دوم

بعد از دانلود فایل مورد نظر، آن را بر روی گلکسی S7 خود نصب کنید. برای دسترسی به فایل اگر از طریق خود گوشی آن را دانلود کرده‌اید، می‌توانید از اعلان دانلودها استفاده کنید. اگر آن را با کامپیوتر دانلود کرده‌اید و به گوشی انتقال داده‌اید، می‌توانید از طریق My Files به آن دسترسی داشته باشید.

دقت کنید برای استفاده از اپ باید اجازه نصب اپ‌های ناشناس را در گوشی فعال کنید. برای این کار فایل را باز کنید و بعد از نمایان شدن پیغام بر روی Settings کلیک کنید. در صفحه باز شده به بخش Unknown sources بروید و بر روی تیک کم‌رنگی که در صفحه جدید باز شد کلیک کرده و در آخر با انتخاب گزینه Ok تنظیمات را ذخیره کنید.

در واقع با نصب این اپلیکیشن، تاچ‌ویز شما به آخرین نسخه موجود آپدیت خواهد شد. پس از نصب با کلیک بر روی دکمه هوم با ظاهر جدید رابط کاربری خود روبه‌رو خواهید شد. اگر احیانا لانچر نصبی شما کرش و یا مشکل خاصی پیدا کرد، وارد مسیر Settings > Applications > TouchWiz Home > Storage شده و از آن‌جا clear data and cache را انتخاب کنید.

اگر از لانچر جدید خوشتان نیامد و تصمیم گرفتید تا به همان لانچر قبلی بازگردید، ‌می‌توانید به راحتی آن را که با نام TouchWiz Home در بخش Applications قرار گرفته، با کلیک بر روی آیکون سه نقطه و انتخاب گزینه Uninstall updates حذف کنید. در این صورت لانچر جدید از گوشی شما حذف و همان رابط کاربری شما در نسخه قدیمی برای‌تان باقی خواهد ماند.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH