فعالیت اوبر در ایتالیا متوقف شد

ماجراهای تاکسی‌های اینترنتی تمامی ندارد، اوبر ازجمله پرماجراترین تاکسی یاب‌های آنلاین جهان است که با رأی دادگاه در ایتالیا برای همیشه کنار گذاشته‌ شده است.

دادگاهی در ایتالیا اوبر را به دلیل رقابت غیرمنصفانه در صنعت تاکسی‌رانی این کشور به توقف فعالیت‌هایش در سراسر ایتالیا محکوم کرده است.

طبق رأی این دادگاه اوبر طی ده روز آینده باید تمامی دفاتر و کارمندانش را از ایتالیا خارج کرده و فعالیت خود را به‌طور کامل در این کشور متوقف نماید.

این دادگاه تعیین کرده درصورتی‌که اوبر به فعالیت‌های خود ادامه دهد، به ازای هرروز فعالیت 3.65 میلیون یورو باید پرداخت کند.

این شرکت آمریکایی اعلام کرده که از رأی این دادگاه به‌شدت متعجب است و برای تجدیدنظر اقدام می‌کند.

این اولین باری نیست که اوبر به دلیل تقابل با روش‌های سنتی تاکسی‌رانی به دردسر می‌افتد و این سرویس آنلاین در این ماجرا تنها نبوده است. احتمالا مشکلات سرویس‌های دنباله‌دار دو اپلیکیشن تاکسی یاب آنلاین ایرانی اسنپ و تپ‌30 در کشورمان را به یاد می‌آورید، ماجرایی که هنوز هم به پایان نرسیده و تقابل سنت و مدرنیته را نشان می‌دهد.

نظر شما درباره این سرویس‌های آنلاین تاکسی یاب چیست؟ آیا با شکل‌گیری این تاکسی یاب‌های آنلاین موافق هستید و یا به نظرتان این سرویس‌های آنلاین به صنعت تاکسی‌رانی ضرر می‌رساند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH