گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از مراسم رونمایی سونی اکسپریا XZ Premium در خاورمیانه

ساعاتی پیش و در مراسمی که درمحل برج خلیفه شهر دبی و با حضور خبرنگارانی از کشورهای خاورمیانه برگزار گردید، سونی به‌صورت رسمی از اکسپریا ایکس زد پریمیوم، پرچم‌دار جدیدش رونمایی کرد.

در ابتدای این مراسم، هیدیوکی فورومی، مدیرکل فروش مارکتینگ جهانی سونی موبایل، بر روی صحنه آمد و ضمن اشاره به معرفی رسمی اکسپریا ایکس زد پریمیوم در ماه فوریه و نمایشگاه MWC گفت: ما در طی این رویداد، محصولات بسیار زیاد و خلاقانه‌ای را معرفی کردیم. یکی از این دستگاه‌ها، اکسپریا تاچ بود که یک پروژکتور با ترکیب فناوری تاچ است و به شما قابلیت‌های خاص و بی‌نظیری را ارایه می‌کند. باید به شما هم بگویم که این وسیله به‌زودی در برخی از کشورهای منتخب همچون خاورمیانه عرضه خواهد شد.

در این نمایشگاه ما تعدادی اسمارت فون با قابلیت‌های بالا را هم معرفی کردیم که یکی از این محصولات، اکسپریا XZ Premium بود. این گوشی دارای توانایی‌های بسیار زیادی به‌خصوص در بخش دوربین است که آن را تبدیل به یکی از برترین گوشی‌های حال حاضر دنیا می‌کند. ایکس زد پریمیوم را بایستی کالایی خاص و منحصر به‌فرد دانست که نقش یک لیدر را در بین گوشی‌های همراه بازار بازی خواهد کرد.

پس از فورومی، نوبت به جیسون اسمیت،‌ مدیر عامل سونی موبایل در خاورمیانه و شمال آفریقا رسید تا در ارتباط با محصولات جدید این شرکت صحبت کند. وی گفت: امروز علاوه برا اکسپریا ایکس زد پریمیوم، ما اکسپریا L1 و XA1 را هم معرفی می‌کنیم که کالاهایی ارزشمند در بخش میان رده هستند.

سپس اسمیت به تشریح مشخصات کامل اکسپریا ایکس زد پریمیوم پرداخت و آن را یک گوشی تمام عیار در بخش عکس و به‌خصوص فیلم‌برداری دانست. وی گفت که این گوشی قادر است تا به صورت سوپر اسلوموشن و سرعت اعجاب انگیز ۹۶۰ فریم بر ثانیه به ضبط ویدیو بپردازد و به همین خاطر تجربه‌ای جدید و بی‌نظیر را برای کاربرش رقم می‌زند.

به کمک دوربین این گوشی، شما قادر هستید تا چیزهایی را ببینید که پیش از این امکانش فراهم نبود و بایستی XZ Premium را یک پرچم‌دار جدید و خلاقانه با توانایی‌های بی‌نظیر دانست. همچنین نمایشگر با وضوح تصویر 4K آن دارای کیفیت و درخشندگی فوق‌العاده بالایی است و از طراحی مستحکم و زیبایی بهره می‌گیرد.

پس از این صحبت‌ها، جیسون اسمیت از همه دعوت کرد تا خودشان به تجربه استفاده از این گوشی بپردازند و حاضران با ورود به یک سالن، توانایی‌های این گوشی را به صورت زنده و تجربی مورد آزمایش قرار دادند.

در ادامه تصاویری بیشتری از این سمینار و محصول جدید سونی را مشاهده می‌کنید. گفتنی است که اکسپریا ایکس زد، از اواخر بهار در بازار خاورمیانه و ایران در دسترس خواهد بود.


6 در مورد “گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از مراسم رونمایی سونی اکسپریا XZ Premium در خاورمیانه”

  1. s8 و xz p هر دو ۴ gig رم دارند ولی این درسته که میگن sony فضای خالی بیشتری رو در اختیار کاربر قرار میده؟! این فضای خالی چقد توو سرعت باز کردن برنامه ها و جابجایی بین برنامه ها تاثیر داره؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH