آپدیت اندروید 7.1.2 باعث مشکل جدیدی برای کاربران گوشی‌های پیکسل و نکسوس شده است

انتظار می‌رفت که شرکت گوگل پس از مشکلاتی که در گذشته با ارایه بروزرسانی‌های اندروید در گوشی‌های هوشمند مشاهده می‌شد این بار تکرار نکند؛ اما به‌نظر می‌رسد کاربران گوشی‌های نکسوس و گوگل پیکسل پس از نصب آپدیت اندروید ۷.۱.۲ با مشکل جدیدی روبرو شده‌اند.

پیش از این کاربران گوشی‌های نکسوس و گوگل بارها از وجود باگ‌های نرم افزاری در به‌روزرسانی‌های مختلفی که برای سیستم عامل اندروید از سوی شرکت گوگل ارایه می‌شد خبر داده بودند. با این حال به نظر می‌رسد که گوگل باز هم در به‌روزرسانی جدید سیستم عامل اندروید یعنی نسخه ۷.۱.۲ با مشکل مواجه شده است. به عبارت دقیق‌تر بسیاری ازکاربران گوشی‌های نکسوس و گوگل پیکسل از کارافتادن حسگر اثر انگشت پس از نصب این به‌روزرسانی را گزارش کرده‌اند.

این در حالی است که بسیاری از کاربران با حذف داده‌های اثر انگشت ذخیره شده و همچنین ریست فکتوری کردن گوشی خود همچنان قادر به استفاده از حسگر اثر انگشت در گوشی‌شان نیستند.

گفتنی است این مشکل تاکنون در گوشی‌های گوگل پیکسل، پیکسل XL، نکسوس 5X و نکسوس 6P گزارش شده است. با این حال تاکنون مشکل مذکور شناسایی نشده و هیچ راهی برای بکارگیری مجدد حسگر اثر انگشت نیز پیش روی کاربران قرار نگرفته است.

2 در مورد “آپدیت اندروید 7.1.2 باعث مشکل جدیدی برای کاربران گوشی‌های پیکسل و نکسوس شده است”

  1. سلام .خسته نباشید میگم بخاطر سایت خوبتون.
    من اخیرا گوگلرو اپدیت کردم و گوشیم سامسونگ j5 pro 2017 هستش .و اینکه مشکلاتی مثل کلوز اپ شدن برنامه ها داشتم و وقتز برنامه ای جدیدی که نصب میکردم نمیتونستم واردش بشم حتز موقع اس دادن بسته میشد مسیج هام .ند اینکه بهم گفتم مشکل وپدیت کردن گوگل هست .منم اپدیتشو پاک کردم و الان گوشیم درست شدش

  2. والله ما که نکسوسمون رو به ۷.۱.۲ آپدیت کردیم و چنین مشکلی برامون رخ نداد. بیشتر این خبرا خبر زرد هست. تهش که در میاری میبینی کلا ۲ تا گوشی اونم به خاطر یه سری مسائل با شکل مواجه شدن اما سایتا بزرگش کردن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH