آپدیت جدید گوگل Photos، می‌تواند لرزش فیلم‌ها را از بین ببرد

اگر ویدئوتان با لرزش دست همراه شده، می‌توانید به کمک گوگل Photos این لرزش را از بین ببرید؛ البته به قیمت کمی کاهش رزولوشن.

اپلیکیشن گوگل Photos دیگر منحصرا یک فضای ذخیره ابری نیست. آخرین آپدیت نسخه اندروید این اپلیکیشن، می‌تواند لرزش موجود در ویدئوهای شما را از بین ببرد.

گوگل بیان داشته که از تابستان سال گذشته مشغول کار برای افزودن این ویژگی بوده که حالا به‌صورت رسمی ارائه شده است. پس از باز کردن ویدئو در اپلیکیشن گوگل Photos، باید آیکون قلم که ویژگی‌های ویرایشی را در اختیارتان قرار می‌دهد، فشار دهید و بر روی گزینه stabilize کلیک کنید تا کار پردازش ویدئو آغاز شود. زمان لازم برای تکمیل فرایند، بستگی به حجم آن ویدئو دارد.

این ویرایش به‌صورت دیجیتالی صورت می‌گیرد نه اپتیکال. این امر بدین معنی است که سیستم بعضی از بخش‌های هر فریم را کراپ می‌کند تا لرزش موجود از بین برود. تجربه اولیه کاربران نشان می‌دهد که نتیجه این پردازش نسبتا خوب است اما استفاده از لرزش گیر در هنگام ضبط ویدئو، نتیجه بهتری دارد.

در کنار این لرزش‌گیر، به‌روزرسانی جدید ویژگی‌های دیگری هم با خود به همراه دارد. مانند افکت Deep Blue که به بهبود رنگ تصویر دریا و آسمان کمک می‌کند. ویدئو ساخته‌شده از تصاویر توسط خود اپلیکیشن هم ویژگی‌های جدیدی با خود به همراه دارد.

لرزش گیر تصویر، با امکانات دیگری در گوگل Photos همراه شده ازجمله فیلترها و تنظیم رنگ و کانتراست. این اپ همچنین می‌تواند با استفاده از تصاویر شما، ویدئو، انیمیشن، Photo Collage و پانوراما بسازد.

این ویژگی‌های ویرایشی در کنار فضای ذخیره‌سازی ابری، گوگل Photos را به یک انتخاب خوب تبدیل می‌کند. برچسب‌گذاری خودکار تصویر و تشخیص اشیا، می‌تواند به جست‌وجوی راحت‌تر تصاویر کمک کند. ویژگی دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند تصاویر مربوط به یک رویداد خاص را در یک آلبوم جمع‌آوری کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH