سامسونگ قیمت و زمان عرضه گلکسی بوک را اعلام کرد

دو ماه پیش در نمایشگاه MWC که در شهر بارسلون برگزار شد، سامسونگ در کنار تبلت اندرویدی گلکسی تب اس ۳، از دستگاهی مبتنی بر ویندوز ۱۰ با نام گلکسی بوک رونمایی کرد. گلکسی بوک، در واقع پاسخ سامسونگ به عرضه سرفیس از سوی مایکروسافت است. این کمپانی کره‌ای پس از گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی، دیروز جزییات قیمت و زمان عرضه این دستگاه را اعلام کرد.

این گجت در دو نسخه با صفحات نمایش ۱۰.۶ و ۱۲ اینچی در دسترس خواهد بود. نسخه ۱۰.۶ اینچی فاقد شیار سیم‌کارت بوده و بدین ترتیب تنها قابلیت ارتباطی آن، اتصال وای‌فای است. این نسخه ۶۲۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. کاربران می‌توانند از تاریخ ۲۱ آوریل، در فروشگاه آنلاین سامسونگ و خرده‌فروشی‌های برگزیده‌ای همچون Best Buy اقدام به پیش‌سفارش این محصول کنند. فرایند تحویل این گجت به کاربران از ۲۱ مه آغاز خواهد شد.

نسخه وای‌فای نمونه ۱۲ اینچی دارای برچسب قیمتی ۱۱۲۹.۹۹ دلار است. برای پیش‌سفارش این نسخه نیز چند روز مهلت وجود دارد و پس از آن، فرایند تحویل این دستگاه نیز همچون نسخه ۱۰.۶ اینچی از ۲۱ مه آغاز می‌شود. اگر تمایل به استفاده از اینترنت پرسرعت LTE بر روی گلکسی بوک خود داشته باشید، تنها یکی از نسخه‌های ۱۲ اینچی این تبلت توان رفع نیاز شما را خواهد داشت. نسخه LTE از تاریخ ۲۱ آوریل برای کاربران اپراتور ورایزون آمریکا در دسترس بوده و دارای برچسب قیمتی ۱۲۹۹.۹۹ دلار است.

اختلاف قیمت فاحش بین نسخه‌های ۱۰.۶ اینچی و ۱۲ اینچی گلکسی بوک با توجه به تفاوت مشخصات آن‌ها قابل توجیه است. نسخه کوچک‌تر، نسبت به دیگری دارای مشخصات پایین‌تری است. این نسخه دارای صفحه‌نمایشی از نوع TFT بوده و از پردازنده اینتل Core m3، حافظه رم ۴ گیگابایتی و یک باتری ۳۰.۴ وات ساعتی بهره می‌برد. نسخه بزرگ‌تر دارای نمایشگری با رزولوشن بالاتر و پنل امولد است. این نسخه از پردازنده اینتل Core i5 بهره‌مند بوده و بالاترین نسخه آن دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

1 در مورد “سامسونگ قیمت و زمان عرضه گلکسی بوک را اعلام کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH