5 اپلیکیشن که بهتر است ‌آن‌ها را در گلکسی S8 نصب کنید

گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس چند مدتی است که در بعضی از کشورها به دست کاربران رسیده‌اند. اگر شما هم از آن دسته کاربران گلکسی S8 هستید، بعد از راه انداختن گوشی، وارد کردن اطلاعات اکانت، نصب اپ‌های مورد علاقه و ریختن فایل‌های بکاپ‌تان، پیشنهاد می‌کنیم یک‌سری تغییرات دیگر هم در این تلفن هوشمند ایجاد کنید.

این دسته از تغییرات عملیاتی هستند که هر دو گوشی گلکسی، پتانسیل استفاده از آن‌ها را به بهترین شکل ممکن دارند. برای دسترسی به آن‌ها نیاز به روت کردن دستگاه، نصب ریکاوری و یا فلش کردن گوشی نیست و تنها باید فایل‌های مربوطه را از پلی‌استور دانلود و سپس نصب کنید.

مواردی که در این قسمت برای شما قرار داده‌ایم شامل کم کردن انرژی مصرفی امولد، فعال کردن رادیو FM گوشی، استفاده متفاوت از دکمه فعال سازی بیکسبی و فعال کردن برنامه حرفه‌ای پیش‌بینی وضعیت آب‌و هوا می‌شود.

کاهش انرژی مصرفی صفحه نمایش

همان طور که می‌دانید پنل‌‌های صفحه نمایش امولد برای نشان دادن رنگ مشکی، به طور کل پیکسل‌های بخش مورد نظر را خاموش می‌کنند. از آن‌جایی هم که در دو گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس شاهد پنل امولد هستیم، می‌توانیم با دانستن این موضوع، مصرف انرژی نمایشگر را برای بهبود عملکرد باتری و شارژدهی آن کنترل کنیم. برای انجام این کار می‌توانیم از تصویرهای پس‌زمینه‌ای که دارای رنگ مشکی زیادی هستند استفاده کنیم.  AMOLED mnml اپی است که شما را در این زمینه کمک می‌کند. تعدادی والپیپر مخصوص نمایشگرهای امولد برای کاهش مصرف انرژی در آن قرار گرفته که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. تصاویر قرار گرفته در آن معمولا به صورت مینیمالی و دارای بیشترین رنگ مشکی هستند. این اپ را می‌توانید از این لینک دانلود کنید.

اپلیکیشن NextRadio

بر اساس اطلاعاتی که از مشخصات گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس منتشر شده، هیچ حرفی از وجود رادیو FM در آن‌ها نشده است. اما این قابلیت به طور پنهان در این دو گوشی قرار گرفته و شما می‌توانید به راحتی توسط هر دو از رادیو استفاده کنید. برای استفاده از رادیو در گلکسی S8 می‌توانید از اپ NextRadio استفاده کنید. آن را دانلود و سپس اجرا کنید. هدفون AKG خود را به گوشی متصل کنید و از رادیو لذت ببرید. این اپ را می‌توانید از این لینک دانلود کنید.

استفاده متفاوت از دکمه بیکسبی

اگر به یاد داشته باشید چندی پیش سامسونگ آپدیتی را برای تعدادی از مدل‌های گلکسی S8 منتشر کرد تا کاربران نتوانند از دکمه مخصوص بیکسبی استفاده دیگری به جز فعال سازی این دستیار صوتی بکنند. چرا که در پلی‌استور اپلیکیشن‌های مختلفی در این زمینه قرار گرفته بود و شما تنها با نصب آن‌ها می‌توانستید عملکرد این دکمه را تغییر دهید. اما اپلیکیشن جدیدتری با نام BixBye در این مورد وجود داشته که به راحتی و بدون هیچ مشکلی، عملکرد دکمه بیکسبی را برای‌تان تغییر می‌دهد. شما می‌توانید از این دکمه به‌عنوان یک میان‌بر برای باز کردن اپ‌های خاص خودتان استفاده کنید. این برنامه را می‌توانید از این لینک دانلود کنید.

اپلیکیشن Custom Bixby Button

اگر از طریق اپ قبلی نتوانستید عملکرد دکمه بیکسبی را تغییر دهید، می‌توانید از این اپ استفاده کنید. Custom Bixby Button به راحتی کاربرد جدیدتری را به دکمه بیکسبی شما اضافه خواهد کرد. البته باید دقت داشته باشید که عملکرد‌های تعریف شده توسط این اپ برای فعالیت دکمه بیکسبی به نسبت اپ قبلی، محدودتر هستند. برای دانلود این اپ می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

اپلیکیشن Today Weather – Forecast

خود گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس از برنامه خوبی برای پیش‌بینی وضع هوا استفاده می‌کنند. اما Today Weather – Forecast یکی از حرفه‌ای‌ترین اپ‌ها در این زمینه بوده که با یک رابط کاربری تیره رنگ، علاوه بر جذابیت و زیبایی به افزایش عمر باتری دستگاه شما هم کمک زیاد می‌کند. از طرفی این اپلیکیشن به تازگی از صفحه‌ نمایش با رزولوشن +WQHD برای استفاده بهتر در دو گلکسی جدید، پشتیبانی کرده است. برای دانلود این اپ می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

4 در مورد “5 اپلیکیشن که بهتر است ‌آن‌ها را در گلکسی S8 نصب کنید”

  1. سلام بابا این رادیو که توی سایتتان گنجانده اید درایران هیچ کارایی ویا دانلود وقابل استفاده نیست دوست عزیز اگرچیزتازه ای داری وقابل استفاده برای اس ۸ است منتظریم .

  2. next radio فقط برای گوشیهای سامسونگ s8 که چیپ Snapdragon دارند کار می کنه. یعنی فقط در امریکای شکالی!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH