براساس تحقیقات صورت گرفته گلکسی S7 پر استفاده‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ در سراسر جهان است

ما همیشه می‌دانستیم که گلکسی S7 تبدیل به یکی از تاثیرگذارترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ خواهد شد، ولی انتظار چنین استقبالی را از آن نداشتیم. براساس گزارشات آژانس تبلیغاتی ScienctiaMobile برای سه ماهه اول سال 2017، دستگاه گلکسی S7 بیشترین حجم استفاده را در میان گوشی‌های سامسونگ به خود اختصاص داده است.

آیا گلکسی S8 به چنین سرنوشتی دچار خواهد شد؟ برای دانستن پاسخ این سوال باید مدتی صبر کنیم. در گذشته این لقب را گلکسی S5 به خود اختصاص داده بود. شاید یکی از دلایل این امر خرید گلکسی S7 توسط صاحبان گلکسی S5 بعد از 2 سال است.

پرچمدار 3 سال پیش سامسونگ برخلاف نقدهای نه‌چندان مثبت توانست به فروش بالایی دست پیدا کند که نشان‌دهنده تعداد افرادی است که دستگاه خود را به گلکسی S7 ارتقا داده‌اند. باتوجه به تخفیف درنظر گرفته شده برای این دستگاه توسط سامسونگ بعد از معرفی گلکسی S8، باید شاهد افزایش محبوبیت آن در آینده نزدیک باشیم.

در حال‌حاضر آژانس تبلیغاتی ScienctiaMobile تمامی تمرکز خود را بر روی دستگاه تازه معرفی شده گلکسی S8 قرار داده است. براساس اطلاعات موجود، پتانسیل بالایی برای این دستگاه وجود دارد تا صاحبان مدل‌های گلکسی S5 و گلکسی S6 آن را با گوشی‌های هوشمند خود تعویض کنند، البته در صورتی سامسونگ قادر به نگهداری این کاربران باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH