چرا شیائومی نخریم

چرا شیائومی نخریم ؟ 5 دلیل برای آنکه بدانید گوشی‌های شیائومی خوب نیستند!

ایرادات شیائومی چیست؟ چرا شیائومی نخریم ؟ اگر قصد خرید یک تلفن‌ هوشمند شیائومی را دارید و به دنبال معایب گوشی های شیائومی هستید، این مطلب را بخوانید.

بسیاری از افراد کمپانی شیائومی را یکی از پدیده‌های دهه اخیر می‌دانند که با تولید محصولات متنوع در رنج‌های گوناگون، توانسته بازار خیلی خوبی را به‌دست بیاورد.

این کمپانی زمانی توانست به رتبه نخست فروش در چین دست یابد، مقامی که پس از مدتی از دست داد. شیائومی در چند سال اخیر به بازار هند و کشورهای خاورمیانه نیز وارد شده است.

شیائومی در ابتدا به عنوان یک برند چینی گمنام در بازار شناخته می‌شد، اما ظرف مدت کوتاهی، خریدارن بسیاری به سمت محصولات شیائومی جذب شدند. حالا نیز با تحریم هوآوی از طرف آمریکا و عدم ارائه سرویس‌های گوگل در گوشی‌های این شرکت، بسیاری به خرید محصولات شیائومی روی آورده‌اند.

محصولات این کمپانی بیشتر از همه به‌خاطر مقرون به صرفه بودن و به نوعی ارزش بالا در مقابل بهای پرداختی، به موفقیت دست یافتند. اما گوشی‌های شیائومی چندان هم خالی از اشکال نیستند و همیشه نباید تنها به واسطه قیمت، یک محصول را انتخاب کرد. در ادامه برای شما 5 دلیل می‌آوریم تا بدانید که گوشی‌های شیائومی، چندان هم خوب نیستند.

البته گوشی‌های شیائومی نقاط قوتی هم دارند، ما در یک مقاله دیگر به بررسی ویژگی‌های جذاب و مثبت گوشی‌های شیائومی پرداختیم که آن را نیز می‌توانید مطالعه کنید. شما می‌توانید هر دو مطلب نقاط ضعف و این مقاله که در خصوص نقات قوت شیائومی است را بخوانید و در نهایت خودتان به این نتیجه برسید که آیا گوشی های شیائومی بخریم یا خیر؟ ایا محصولات این برند ارزش خرید دارند یا خیر؟ ما تنها مشاوره می‌دهیم، انتخاب با خود شماست.

چرا شیائومی نخریم ؟ هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست!

وقتی یک گوشی بالارده شیائومی را در دست می‌گیرید، طراحی و جنس آن در نگاه اول شما را حسابی به خودش جذب می‌کند. در واقع سازنده کارش را خوب بلد است. شیائومی خوب می‌داند که اکثر مشتریان در همان لحظه نخست، نظر قطعی‌شان را درباره خریدن آن می‌گیرند. اما پس از خرید و در طی مدت زمان استفاده، برخی ایرادات خودنمایی می‌کنند.

یکی از بزرگ‌ترین ایرادات شیائومی کیفیت متوسط بدنه است که در طولانی مدت ممکن است شما را دچار مشکل کند. پرچمداران شیائومی از نظر کیفیت ساخت، عمر کوتاه‌تری در مقایسه با پرچمداران سامسونگ دارند. از بدنه پلاستیک اکثر مدل‌های شیائومی که بگذریم، باید به این نکته اشاره کرد که تمامی پرچمداران و محبوب‌ترین مدل‌های میان‌رده سامسونگ گواهی IP68 یا IP67 را دریافت کرده‌اند و ضد آب هستند، اما به عنوان مثال در سری پرچمدار شیائومی 12 هیچ کدام از سه مدل شیائومی 12، شیائومی 12S و شیائومی 12 پرو ضد آب نبودند.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، در حال حاضر گوشی‌های گلکسی A33، A53 و A73 سامسونگ همگی ضد آب هستند اما هیچکدام از میان‌رده‌ها و بالارده شیائومی این قابلیت را ندارد.

گوشی‌های شیائومی عموما ایرادات تکراری دارند و خریداران این محصولات معمولا مشکلات یکسانی را گزارش می‌کنند. به عنوان مثال مسئله داغ شدن گوشی‌ها یکی از مواردی است که بسیاری از خریداران گوشی‌های شیائومی از آن شکایت می‌کنند.

مشکل داغ شده به کاهش عمر باتری و پردازنده نیز کمک می‌کند. همچنین عملکرد کند رم و حافظه در گوشی‌های خانواده می (Mi)، از ایراداتی است که به محصولات شیائومی وارد شده است. اگر شما هم گوشی شیائومی دارید، به احتمال فراوان با یکی از این مشکلات مواجه شده یا خواهید شد.

عدم حضور نمایندگی رسمی شیائومی در ایران

شیائومی در ایران نمایندگی رسمی ندارد، در ابتدای ورود شیائومی به ایران،  چند شرکت به عنوان نماینده رسمی شیائومی اعلام شدند که همکاری آن‌ها با شیائومی به زودی پایان یافت و در حال حاضر هیچ شرکتی به عنوان نمانده رسمی شیائومی در ایران فعالیت ندارد.

البته برخی از شرکت‌ها وارد کننده رسمی محصولات شیائومی هستند اما خدمات پس از فروش و خرید قطعات و تعمیرات شیائومی دست شرکت‌های مختلف است و نمایندگی رسمی و یکپارچه شیائومی در کشور وجود ندارد.

به این ترتیب محصولات شیائومی با گارانتی‌های شرکتی به فروش می‌رسد. با این وجود نظارت درستی بر قیمت محصولات این شرکت نمی‌شود و در صورت خرابی نیز باید به سراغ گارانتی‌های شرکت‌های مختلف بروید که اعتبار اکثر آن‌ها مورد سوال است.

این مقاله را بخوانید: گوشی سامسونگ بخریم یا شیائومی؟

گارانتی‌های شرکتی تضمین شده کار نمی‌کنند شاید حتی چند روز دیگر اصلا وجود خارجی نداشته باشند! متاسفانه نوسانات نرخ ارز و بی‌ثباتی در بازار به خصوص در زمینه تامین قطعات مشکلات متعددی را برای شرکت‌ها ایجاد کرده و در این حالت عدم حضور یک متولی و مرجع برای محصولات شیائومی، قطعا خریداران گوشی‌های این برند را به دردسر خواهد انداخت. بنابراین یکی از پاسخ‌ها به سوال چرا شیائومی نخریم قطعا عدم وجود نمایندگی رسمی در ایران است.

رابط کاربری با طعم تبلیغات از بزرگ‌ترین معایب شیائومی

رابط کاربری شیائومی سنگین است و یا مانند بخش کنترل سنتر، شباهت زیادی به iOS دارد. ظاهر شیائومی در اکثر بخش‌ها شبیه به رقبای خودش است.

محیط کاربری شیائومی یا همان رابط MiUI برنامه‌های تبلیغاتی پیشفرض زیادی دارد که به کار شما نمی‌آیند و باید آن‌ها را حذف کنید، همچنین برخی از قابلیت‌های آن برای تعدادی از مناطق مانند ایران فعال نیست.

ایرادات شیائومی

شیائومی برای پایین‌نگه داشتن قیمت محصولات خود، در اقدامی کم سابقه به رابط کاربری خود تبلیغات اضافه کرده و به طور مثال هنگام نصب یک برنامه در میانه صفحه، تبلیغات به نمایش در می‌آید. حتی اپلیکیشن‌های این شرکت مانند اپ موسیقی دارای تبلیغ است! شما هنگام کار با برنامه موسیقی تبلیغات را در جاهای مختلف برنامه می‌بینید. حتی شاید لازم باشد که برای گوش دادن به موسیقی تبلیغات را رد کنید!

چرا شیائومی نخریم ؟ چون اصالت ندارد!

شیائومی در اکثر محصولات خود از رقبا تقلید کرده است. این برند به‌جز برخی کالاهای خاص، راه پیشرفت و فروش بهتر را بر اصل تقلید استوار کرده است. در واقع شیائومی منتظر است که ببیند مردم چه چیزی را از سایر کمپانی‌ها پسندیده‌اند، همان را تقلید کند و بسازد. پس چرا شیائومی نخریم ؟ چون اصالت ندارد!

ایرادات شیائومی

از همان ابتدا شروع به کار این کمپانی محصولاتی مانند سری نوت و به‌خصوص گوشی می نوت 2 که پس از مشکلات گلکسی نوت 7 و نه تنها با اسمی شبیه بلکه با ظاهری مشابه چون وجود نمایشگر خمیده در دو طرف و سایز مشابه عرضه شد، خود به خوبی نشان دادند که اصالت برای این شرکت واژه معنا داری نیست!

بسیاری محصولات شیائومی را به‌درستی به شبیه سازی از روی اپل متهم می‌کردند و حتی رابط کاربری‌اش را نزدیک به iOS می‌دانستند. همچنین نام‌گذاری لپ‌تاپ‌های اولترابوکش با نام Air خود به‌وضوح نشان‌گر اصالت کالاهای این کمپانی است! البته این تقلید در دوسال اخیر کاهش پیدا کرده اما همچنان محصولات شیائومی را می‌توان یک کپی از تولیدات اپل نامید. در همین راستا می‌توان به ساعت‌های ردمی واچ اشاره کرد که آن‌‌ها نیز یک کپی از اپل‌ واچ هستند.

ایرادات شیائومی

تقلید از بخش کنترل سنتر iOS و همچنین تقلید داینامیک آیلند آیفون 14 از دیگر نمونه‌های بی اصالتی شیائومی است.

معایب شیائومی : آپدیت‌های کمتر و طولانی‌تر!

چرا شیائومی نخریم ؟ پاسخ ساده است. یکی دیگر از ایرادات شیائومی، زمان عرضه طولانی آپدیت‌های اندروید، برای گوشی‌های این شرکت است. دارندگان گوشی‌های شیائومی باید بیش از دیگر برندها به انتظار عرضه آپدیت جدید اندروید برای محصول خود باشند. زمان طولانی عرضه بروزرسانی اندروید برای محصولات شیائومی دلیل مشخصی ندارد اما این مورد اصلا برای خریداران شیائومی، خوشایند نیست.

همچنین تعداد آپدیت‌های محصولات شیائومی کمتر است. در حال حاضر مدل‌های میان‌رده شیائومی تا 2 سال و مدل‌های پرچمدار تا 3 سال آپدیت دریافت می‌کنند. در حالی که مدل‌های میان‌رده سامسونگ تا سه سال و مدل‌های پرچمدار این برند تا 4 سال آپدیت دریافت می‌کنند.

این مساله نشان می‌دهد شیائومی محصولاتش را با طول عمر سه سال می‌سازد. بنابراین اگر پس از سه سال شاهد افت کیفیت محصولات این برند بودید تعجب نکنید! گوشی‌‌های شیائومی در مجموع برای عمر طولانی مدت ساخته نشده‌اند.

نظر شما چیست؟ به نظر شما بزرگ‌ترین ایرادات برند شیائومی چیست؟ میان برند شیائومی و سامسونگ کدام را ترجیح می‌دهید؟ چرا شیائومی نخریم و یا بخریم؟ نظر خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

1,319 در مورد “چرا شیائومی نخریم ؟ 5 دلیل برای آنکه بدانید گوشی‌های شیائومی خوب نیستند!”

  1. 6 ساله شیائومی redmi 3s دارم، آخ نگفته با اینکه شغلم ساختمان هست و بارها از دستم افتاده، فقط بدنه بخاطر باز و بست زیادی کمی خراب شده و بعد از شش سال، ال‌سی‌دی بخاطر سهل انگاری خودم خراب شد،
    و تنها و بزرگترین مشکلش عدم وجود نمایندگی معتبر و قطعات هست، وگرنه از لحاظ کیفیت تصویر، دوربین، رام، قیمت و… شیائومی بهترین گوشی دنیاست

    8
    54
  2. یا اطلاعات ندید یا اگه هم میدید درست بدید شیائومی خیلییییییی بهتر از سامسونگ هست. من سامسونگ A30 و A50 داشتم مرتب گیر میکرد و از برنامه بیرون می رفت ولی الان تقریبا 2 ماه هست که گوشی شیائومی ردمی نوت8 گرفتم عالی هست هر کی هم میگه تازه خریدی توی بلند مدت خراب میشه باید در جواب بگم خیر چون که برادرم الان حدود 1 سال و نیم تا 2 سال هست که شیائومی داره تا حالا یک بار هم براش مشکل به وجود نیاورده

    15
    61
  3. شیائومی خیلی نسبت به قیمتش خوبه شما با چهار میلیون هیچی خوب نمیتونی بخری اما با چهار میلیون میتونی یک دونه ردمی نوت 8 بگیری هم جدیده وهم چهار دوربین داره اون هایی که میگن دوربینش خوب نیس یک حتا آیفون 11 پرومکس هم وقتی عکس مسگری و برای کسی میفرستی کیفیتش میاد پایین بعدش هم هیچ وقت شیائومی با موبایل های دیگر مقایسه نکنیدچون قیمتش خیلی پایینه

    8
    54
  4. مهدی هارونی

    سلام من دوسه روزه ردمی ۸گرفتم ولی سیم دوخطش بالانمیادسه میلیون هم خریدمش خیلی نگرانم

    23
    17
  5. با این قیمت ترجیح میدم هواوی y9s بخرم
    دوام هواوی خیلی بهتر از شیاومی هست
    نمی‌دونم بخاطر چی آنقدر بعضی ها طرفداری میکنن
    چند تیکه پلاستیک و مواد شیمیایی تعصب لازم نداره

    56
    37
    1. بیایین جمع بندی بکنیم ! منم میگم ۹۹ درصد کسایی که میگن شائومی بهتره تاحالا شیائومی دست نگرفتن ! .خب من میخام ی جمع بندی بکنم ! .،……. صفحه نمایش : شیائومی آی پی اس ال سی دی ، سامسونگ سوپرامولد ، میتونید برید ببینید و قضاوت کنید ، بزنید صفحه نمایش سوپرامولد یا ای پی اس ال سی دی ؟ حتی برا کامپیوتر ما ای پی اس ال سی دی استفاده میشه ، خب حالا میریم سراغ تراشه ، خودتون میدونید که کولکام بهتر از اکسینوس هس ! شاید اسم یکیو اشتباه بگم ولی شنیدم و میگم که کولکام خیلی بهتره ! و میتونید از کسایی که شیائومی دارند بپرسید ! حتی رام گوشی های شیائومی خیلی بهتره ! معمولا رام هاشون ۶ یا ۵ هستن ولی سامسونگ ۴ یا ۴.۵ هست ، دوربین : از انجایی ک گوشی های سامسونگ الکی عدد رو دوربین هاش میذاره ، مثلا گوشی دوربین ۳۸ مگا پیکسل داره ولی گوشی اس هشت پلاس ۱۲ مگا پیکسلی خیلی بهتره ! و شیائومی هم همچین داستانی داره ولی نه تا این حد ! لاقل حقیقت رو بهتون میگه ، ……. در کل دوربین های شیائومی بهتر هستن ! ……… چی بگم خدایا ، ی سریا هم سامسونگ دارن و نمیتونن قبول کنن که شیائومی بهتره ، میان حرفای نامربوط میزنن ، آهای هووشش اینایی ک میگن محصول چینی شلوار جینی ! …. باید بگم که هر گردی گردو نیست ! چینیا معمولا ظرف و ظروفشون یا اسباب بازی هاشون ، بی کیفیت هستش ، و تازه محصولات بی کیفیت رو به کشورای دیگه صادر میکنن ، ولی هیچ وقت برا خودشون محصول بی کیفیت به کار نمیبرن ! ……….. حالا ی بخش دیگه ، شما خودتون برید دو گوشی میان رده و هم سطح هواوی و شیائومی رو تست کنید ، میبینید که دوربین شیائومی خیلی بهتره ، من خودم گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ رو با هواوی وای ۹ اس دوربین هتشو مقایسه کردم ، شیائومی بهتر و شفاف تر بود ! و همچنین تو گیم لگ نمینداحت ! ……………..در کل بگم که من خودم سامسونگ دارم ولی با شیائومی بیشتر حال میکنم ، محصولات چینی ماشیناش داغونه ، نه خود کشورش !….. وقتی یه شرکت چینی ماشین مسخره تحویل میده دلیل نمیشه که کل کشور نابود و مسخره و بی کیفیت باشه ، پس یکم فکر کنید

      3
      8
  6. سلام من اول تصمیم داشتم نوت 8 بخرم ولی دوستم گفت که شیائومی نمایندگی نداره توی رشت و باشه هم گوشی فروشی ها لوازمش خیلی خیلی سخت پیدا میشه الان موندم که نوت 8 بخرم یا سامسونگ m30 لطفا راهنماییم کنید

    18
    29
  7. بله بله شما خوبین فقط شما
    کاش قبل نوشتن این مطلب یه نگاهی به فروش گوشی های شیائومی در جهان مینداختین
    ردمی نوت ۸ در جهان فروش بالای ۳۰ میلیون دستگاه رو ثبت کرده
    حالا یا شما خیلی باهوشین
    یا اون ۳۰ میلیون خیلی خنگن
    اشکال اولتون به شیائومی اینه که در برابر ضربه مقاوم نیست؟؟!!
    شیائومی برای نوت ۸ از گوریلا گلس ۵ در جلو و عقب استفاده کرده
    ولی سامسونگ آ۵۰ با دو میلیون قیمت بیشتر گوریلا گلس ۳ استفاده میکنه
    در مورد نمایندگی هم باید بگم که حق کاملا با شماست
    شرکت هایی مثه مک لارن و رولز رویز و…
    به خاطر اینکه تو ایران نمایندگی ندارن کاملا بدردنخورن
    و ام وی ام و جک به مراتب از اونا بهترن

    12
    143
    1. ببین داداش خنگ اونیه که شیائومی اسباب بازی رو داره نه اونی که از یه مارک درست حسابی خرید میکنه.

      73
      20
      1. بررسی شیائومی

        با سلام من یکی از دوستانم گوشی شیائومی Note 8 Proخریده و بعد یک ماه به طرز وحشتناکی اسپیکروشی افت کیفیت کرده و حتی هنگ های بی دلیل رخ می دهد و یکی دیگه از دوستانم گوشی Mi 9t را خریداری کردند که تا بحال چهار باز لگ در انجام کار های روزمره و بازی مشاهده کرده اند و دوربین به شدت افت کیفیت داشته است
        در جواب بسیاری از طرفداران گوشی های شیائومی باید گفت که تمامی قطعات گوشی های شیائومی ساخت شرکت سامسونگ میباشد و شیائومی برای برند بودن خود به سامسونگ باج می‌دهد تا جز چند برند باشد که درآخر باید گفت که فقط رابط کاربری و طراحی موبایل از خود شرکت است که کسی از اصالت آن خبر ندارد

        39
        7
  8. محمد امین کیانی

    از سایت (آی تی سان )طوقع نداشتم چون بعضی از سایت ها پول می‌گیرند تا نظر مردم رو با حرف ها محمل عوض کنن البته من قضاوت نمیکنم چون نمیدونم
    شرکت هایی مثل سامسونگ دارن پول برندشون رو میخورن الان هم اگه می بینین .حرف هایی در مورد شیائومی میزنن چون وقتی سامسونگ گوشی های رده یa رو. ریخت داخل بازار شائومی هم زد تو کاسه کوزه شون با دوربین های مهشر شون

    15
    78
  9. اگه نگاه کنیم این سایت زمان گوشی mi5نوشتن و هر شرکتی از جمله اپل همون اول خیلی ضعیف تر از الان بود بهترین گوشی های بازار دست شیائومی مث می نوت تن و … یکی از ویژگی های گوشی های شیائومی اینه که تو هر رنج قیمتی که بخوای میتونی بهترین گوشی رو داشته باشی

    12
    78
  10. آقا واقعا شما با گوشی شیاومی مشکل داری
    چن واقعا من سه ساله که فقط از گوشی های شیاومی استفاده می کنم و هیچ هیچ مشکلی نداره و به نظرم با توجه به قیمت از خیلی گوشی های دیگه عالی تره خوب تره واقعا…..

    26
    117
      1. امیر مهدی ای ام ام 78

        پدرو مادرم ردمی پنج اِی خریدن حدود ۵ سال پیش، و امسال تازه بعد از پر شدن حافظشون کند شده و هنگ میکنه که اونم با ریست فکتوری درست شد. من ردمی نوت هشت خریدم حتی اگه حرف شماها هم درست باشه من برا چند ماهم کافیمه. چه برسه چند سال?

        4
        12
  11. حسین نجفیان

    سلام نمی‌دونم چرا یک دفعه سیم‌کارت شناسایی نمیشه من گوشی را امروز خریدم ودوبارهم شناسایی نشد روشن خاموش کردم اومد

    18
    22
    1. احتمال داره گوشیتو جایی گذاشتی که در معرض نور افتابه داغ میکنه یا اینکه خیلی ازش کار میکشی. چون برای منم این اتفاق افتاد که گوشیم گذاشتم تو افتاب داغ کرد و حدود نیم ساعت شبکه رو قطع کردکه این یکی از ویژگیهای خوب گوشی شیامی هست که از اسیب زدن به گوشی و حتی منفجر شدنش جلوگیری میکنه

      8
      26
  12. من شیامی نوت ۱۰دارم خیلی عالی سرعت دانلودش خیلی بالا بخاطر رام۸تش دوربین۱۰۸عالی حافظه۲۵۶فیلمبرداری آهسته و…….کلی امکانات عالی عالی

    24
    143
  13. من تقریبا یه ماهه redmi 8A خریدم دوبار خودش خاموش روشن شده .ترسیدم خراب بشه.
    اگه مشکل دار بشه فک نکنم دیگه شیاموی بخرم
    البته من گوشی قبلیمم اچ تی سی بود اونم یه سال و ۴ماه بیشتر کار نکرد اینم بگم که بازی هم خیلی کم میکردم بیشتر برای تلگرام و کتاب استفاده میکردم.

    85
    50
    1. سلام دوست عزیز من قبلا سامسونگ s8داشتم
      اون مشکل به خاطره اتصال گوشیته فقط 10-20تونم خرج دار و مشکل خاصی نیس

      12
      38
    1. این واسه ترس از محبوبیتی که شیامی بین اقشار جوان پیدا کرده الان هرکی مبینم فقط دنبال شیامی هست

      17
      145
    1. من گوشی Mi 9T شیائومی و دوستم Mi 9T Pro شیائومی رو خریدیم و هر دو هم خیلی راضی هستیم و در مقایسه با سامسونگ خیلی بهتر عمل میکنه
      شیائومی با قیمت کم تر و امکانات بیشتر سامسونگ رو نابود کرده ولی بازم یه عده معتقدند که ساسمونگ خوبه !
      به کسایی که میخوان گوشی بخرن پیشنهاد میکنم تست آنتوتو بنچمارک گوشی ها رو (از سایت آنتوتو بنچمارک) ببینن و بعد تصمیم گیری کنن

      23
      159
  14. همش دروغغغ محض من که خیلی وقت شیائومی دارم‌و خیلی راضیم,الانم مدل می نوت ۱۰ پرو گرفتم‌و بی نظیررر,رقیب سرسخت ایفون شده

    58
    243
  15. من تعمیرکار گوشی هستم باید بگم که آشغالترین وبدردنخورترین گوشی سامسونگه ومتاسفانه مردم وگول کیفیت تصویرشا میخورن

    94
    304
    1. من خودم A50داشتم اشغال بود شیامی از سامسونگ بهتره هم از نظر کیفیت و قیمت نسبت به سامسونگ وسایر رقبا

      64
      204
    2. دوست عزیز آشغال شیائومیه نه سامسونگ و شما داغی چون تازه خریدی بزار یه سال بگذره اونوقت باید اندازه هزینه ای که کردی بدی درستش کنن. سامسونگ با اون همه سابق کار و این همه خوبی و با این کیفیت عالی ول کنی بری یه گوشیه چین بخری که سر سال بندازیش دور. نظداتتون در مورد شیائومی واقعا خنده داره.

      193
      97
    3. سید علی خلوصی

      البته باید توجه داشت که کدام رده از محصولات سامسونگ مد نظر شماست؟
      سامسونگ در سه رده پایین رده،میان رده و بالا رده موبایل های خودش رو تولید می‌کنه.
      احتمالا منظور شما موبایل‌های پایین رده‌ و میان رده،سامسونگ هستش.
      گوشی های بالارده سامسونگ مثل Note 10 plus از موبایل های فوق العاده بازار جهانی موبایل هستن.

      17
      48
    4. سلام وقت بخیر . مقاله ای در گوگل خوندم که طبق تحقیقات یک موسسه دولتی در آلمان گوشیهای شیاءومی و وان پلاس بیشترین سعسعات مضر برای بدن را دارا هستند

      43
      27
    5. اگه دو گوشی ردمی نوت 8 پرو و A50s رو باهم مقایسه کنید میفهمید… جنس بدنه گوریلا گلس 5 شیائومی از بدنه پلاستیکی سامسونگ بهتره//این از مقاومت گوشی
      تو تست سرعت گوشی برید ویدئو مقایسشونو ببینید بازهم میفهمید که شیائومی سریع تره
      تراکم پیکسلی صفحه نمایش ردمی از صفحه نمایش سوپر امولد سامسونگ بالاتره
      باتریش هم پر ظرفیت تر از سامسونگه
      دوربین عقب و سلفی ردمی باز هم از سامسونگ بهتره
      از همه مهم تر قیمت سامسونگ A50s الان 1میلیون تومان از ردمی نوت 8 پرو گرون تره
      ولی اینکه میگن شیائومی به مرور زمان کند و یا خراب میشه نمیدونم
      شیائومی تو ایران هم نمایندگی نداره اگه قطعه ای از گوشیتون خراب بشه کاری نمیشه کرد
      از یه طرف خریدنش بخاطر احتمال خراب شدنش ریسکه، از یه طرف خریدنش بخاطر قابلیت و ویژگی های خوبش صوده!!!!
      والا منم موندم

      10
      47
  16. خب دلیل اول خیلی مسخرس چون اگه بخوای این برندو با سامسونگ مقایسه کنید

    1_سامسونگ معروف تر به نظر میاید و پول معروف بودنشو میگیره

    و برای بقیه دلیل هم حرف ندارم چون خیلی مسخره گفته

    2
    4
  17. با سلام و احترام
    وقتی هزینه می کنی یه چیزی میخوای که دووم داشته باشه! قطعات خیلی مهمه ! صرفا با دیدا ارقام عجیب و غریب نگید وای من چقدر باهوشم یه گوشی پیدا کردم سخت افزار خفن ۴تومن. نه عزیزان واقعیت اینه که اینا حداکثر ۲سال دیگه عمرشون تمومه!!! اگه به همین مسخرگی بود که الان گوشی های شیائومی تو دنیا حرفی برای گفتن داشت. نه عزیزان این منو یاد اوایل هوآوی میندازه قطعه ارزون و بی کیفیت(البته الان هوآوی خیلی پیشرفت کرده و قابل احترامه!)به روز رسانی خیلی مهمه !شمایی که وسعت نمیرسه خرج سامسونگ و اپل کنی رک میگم به کمتر از هوآوی قانع نباش! شک نکنید نمیشه تو سه چهار سال یهو یه شرکت پیداشه بگه منو نگاه کنید با نصف پول سامسونگ و یک صدم اپل دو برابر بهتون امکانات میدم! لطفا به ارقام کاغذی توجه نکنید و *حتما مشاوره بگیرید*.راستی این رو هم بگم گوشیتون رو وقتی خریدی هیشکیی ازت نمیخره حتی با یک چهارم قیمتـ … پس صرفا با دو تا سرچ و یه دوستت که داره جو نگیرتت -ـ- اصولا هم هرچی اومد با سرنریدتوش صبرکنین امتحان پس بده در انتها
    من ترجیح میدم به جای یه بوگاتی یه بارمصرف یه BMW با طول عمر طولانی داشته باشم.شاد باشید:)

    2
    2
    1. داداش چیزی مصرف میکنی یا جنس خوب بهت ندادن. بوگاتی یکبار مصرفه؟؟؟ چرا مقایسه چرتی میکنی؟ بوگاتی یه سوپر اسپورته و اکثر ماشینای بی ام و هم نهایتا سوپر لوکس یا برخیاشون اسپرتن. دوما گوشی چه ربطی به ماشین داره. مقایست اصلا رو حساب کتاب نبود. فقط خواستی یه چرتی بنویسی. من خودم چند ساله شیائومی دارم ازون پایین رده هاش به لطف تراشه اسنپدراگون اصلا مشکلی پیش نیومده و برای خواهرم هم می 9 لایت گرفتم عالیه.
      خواهشا ترول بازی درنیار و چرت و پرت به خرد مردم نده.

      3
      2
  18. من خودم همیشه آیفون داشتم و اصلا از مدل های شیائومی سامسونگ و … سر در نمیارم..
    اما و اما…
    اهانت نکنید من بستگانم شیائومی خریدن خیلی هم راضی هستن و وقتی ک کسی 2.3 میلیون میده ی گوشی مسلما نباید انتظار کارکرد 10 سال ازش داشته باشه..از قدیم گفتن هرچقدر پول بدی اش میخوری توی هر مسئله ای…هر شرکتی گوشی خوب داره بدم داره..من با اینکه خودم آیفون دارم ولی اینو میدونم شرکت اپل پول اسم و برندش رو میگیره…
    همه جای دنیا خوب هست بدم هست…
    پس به چیزی توهین نکنید دوستان گلم..

  19. همه کسایی ک میگن شیائومی خوبه 2 سال دیگه میبینمشون ک گوشیاشون از هم نظر مشکلای زیادی براش پیش اومده

    7
    5
  20. من قبلا a50sداشتم .چند وقته نوت۸پرو شیائومی دارم ..الان دارم کیف میکنم واقعا شیائومی یک سرو گردن بالاتره..

    1
    9
  21. اصلا دلیلات منطقی نبود من خودم گوشی رو دو روز خریدم سه تا آپدیت براش اومده سی پی یو گوشی خداست و کوچک تریم لگی نداره
    دلیل ارزون بودنش هم برند نبودن گوشیه چون روی هر گوشی برندی که تو می‌خری یک تا چند میلیون پول برند میدی

    2
    4
  22. سلام
    اغا من فقط میخوام بگم اگه میخوای گوشی بخری یکم فکر کنین
    اخه کسی که میگه شیاومی خوبه چون پولشو پاس داده یا تازه خریده
    اغا برو بازار ی گوشی کار کرده قدیمی شیامی قیمت کن
    اغا اصلا نیست
    مال دو سال پیش هم باشه بازم ندارن
    ولی بگو ایفون ۵ که هیچ بگو ۴ برات ١٠ تا میاره
    فقط بدونین هیچ چیزی الکی ارزون نیست و هیچ چیزی الکی گرون نیست
    حالا من که میدونم هرکه رسید میخواد فحش بده و دیزلایک بده ولی خدایی دارم درست میگم

    9
    3
  23. فقط هاوایی .چهار ساله دارمش .انگار همین دیروز خریدمش .عالی عالی ،از شیاعومی هم تجربه ندارم .سامسونگ هم داشتم خیلی امکاناتش پایینه نسبت به قیمت بالاش ،فقط پول مارکشو میگیره

    1
    2
  24. من عموم گوشی a50 داره.
    یک بار که درحال وب گردی بودم گوشی هنگ کرد اونم درحد ده ثانیه…آنتن دهی شم آشغاله اینترنت تعریفی نیست…از نظر من هرکی اراز خانواده a سامسونگ خرید کنه سنگ خورده تو سرش…من خودم عاشق گوشی شیائومی redmi note 8 هستم ولی پول ندارم?.
    میخواستم بدونم کسانی که این گوشی دارن را1راضین؟دوربین اثلا برام مهم نیست من برای بازی میخواستم.

    1. همش دروغغغ محض من که خیلی وقت شیائومی دارم‌و خیلی راضیم,الانم مدل می نوت ۱۰ پرو گرفتم‌و بی نظیررر,رقیب سرسخت ایفون شده

  25. سلام دوستان من بین شیائومی نوت 8 و Y9 prime 2019 موندم کدومو بگیرم برای بازی خوب باشه روان باشه دوربینش هم نسبتا خوب باشه کدومو بگیرم

  26. سلام آقا من موندم از کدوم برند گوشی بخرم سامسونگ، هواوی یا شیاومی همه تو سایت یا دوستان یا آشنا و فامیل میگن سامسونگ بخر یا هواوی بخر شیاومی قعطه هاش گیر نمیاد زود خراب میشه قبل از عید میخواستم سامسونگ a51 بخرم ولی دست نگهداشتم ببینم برندی دیگه خوبه یا نه الان شیاومی نوت 8 پرو رو جلب کردم بدک هم نیست اما میگن نخر قعطه هاش گیر نمیاد تو سایت ها میگن فلان فلانه موندم چکار کنم لطفا اونایی که گوشی شیاومی هر مدلی دارن لطفا راهنماییم کنند ممنون میشم یا علی

    1. a51فوق العادست دوربینش ک حرف ندارع کلا سری aعالیع ولی با a50 s زیاد فرقی ندارع فقط یکم دوربینش بالاترع اصلا دنبال شیاومی نباش ولی اگر می خوای یکم هزینت پایین تر شع a50sبگیر اگر از نظر مالی مهم نیس a51,a71 عالیع

      3
      2
    2. چیزی به اسم زود خراب شدن رو هیچ وقت از هیچ کس قبول نکن. شما هر جور سلیقته گوشی بگیر. اگه یه گوشی پلاستیکی میخوای سامسونگ بگیر با تراشه اگزینوس خودش که بعد از چند سال مشکل هنگ و کندی برات پیش میاد. اگه یه گوشی با بدنه الومینیومی میخوای و تراشه اسنپدراگون کوالکام که بعد چند سال آخ نمیگه شیائومی بگیر. هواوی هم خوبه

  27. سلام رفقا
    من قبل از اینکه گوشی N8 شیائمی رو بخرم سرچ میکردم تا ببینم چجور گوشی هست . چون بعضیا میگن داغ میکنه چون من بازی زیاد میکنم. من ایفن 9 هم دارم اما چون نرم افزارش کمه میخواستم یک گوشی اندروید هم داشته باشم چون گوشی اندرید قبلی سامسونگ بود اما کند بود فروختم . Y9 هم خریدم داغ میشد مفت دادم رفت. یعنی من هر گوشی اندروید رو که بخواید امتحان کردم به جرئت میگم این بهترین گوشی هست من هر 5 روز گوشی رو شارژ میزنم با اینکه همش اینترنتم یا بازی میکنم. یک باطری بسیار قوی و سرعت بسیار بالا . اصلا هم داغ نمیکنه. کاری که من ازش میکشم هیچ کس مطمینم نمیکشه .

  28. سلام
    من درمورد مدلهای شیائومی هیچی نمیدونم و اصلا هم سردر نمیارم و تازه با این گوشی اشنا شدم و الان خیلی سر در گمم که ایا سمسمسونگ وA51 A30Sبگیرم چون واقعا طرفدار گوشی سامسونگ هستم و خانواده ما کلا بیشتر محصولات سامسونگو استفاده کردن و چون قصد خرید دو گوشیو دارم نمیدونم ک ریسک کنم و شیائومی بگیرم یانه لطفا کسایی ک از این گوشی استفاده کردن میتونن بگن خوبه یا نه

  29. امیرمحمد عبادی

    واقعا برای نویسنده این مطلب متأسفم چون هیچکدام از دلایل ذکر شده واقعی و دارای استدلال نیستند نمی دانم چه کسانی دیدگاه ما را نسبت به شیاؤمی بد بین کرده؟؟؟

    1
    1
  30. سلام
    من گوشی شیائومی redmi 7 دارم یه کارت حافظه ۳۲ خریدم
    ولی تو گوشی گزینه ای رو بعنوان ذخیره در کارت اس دی پیدا نمیکنم
    در فایل منجر کارت حافظه شناسایی شده ولی در تنظیمات درمورد کارت حافظه هیچ جا رو پیدا نمیکنم دوستان اگه اطلاعاتی دارن راهنمایی کنن لطفا
    با سپاس

  31. ما توی ایران عادت داریم هر چیزی که داریم بدون در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعفش بدون ملاحضه بگیم سلطان یکم بیاید واقع بین نظر ثبت کنید الان بنظر من در صورتی که به نگارنده مطلب پرش پیدا بکنید فقط می توانید با نوشتن نظرات مثبت خود دیگران در خرید این برند کمک شایانی بکنید نظراتی که شامل واقعیت ها از کاربری با این برند گوشی و مدل خودتون و اینکه بنده اولین گوشی که چینی خریدم هواوی بود مدل p9 لایت که یادم اون موقع دو تا خریدم از یه مغازه برای خودم و خانمم هر دو هم یه رنگ که الانم دارم با یکیش که هنوز مونده نظر مینویسم اینجا از اون دو گوشی که من خریدم یکیش دقیقا عالی بود یکیش اصلا سنسور اثر انگشتش خوب نبود و کلا گوشی به زور باز میکرد این فقط گفتم جهت اطلاع که ممکنه یه برند گوشی از یه شرکت و توی یه مغازه بخری و یکی خوب در بیاد یکی بد حالا چه دلیل داشت نمیدونم ولی در مورد برند هواوی کلا گوشی عالی بود و الانم یه مدل وای 7 پریم 2019 دارم که عالیه و حقیقت تنها استفاده ای که از برند شیائومی داشتم یه مچ بند هوشمند هست که اینقدر عالیه که نگو مچ بند ضد اب و باطریش هم که خالی نمیشه بعضی موقع احساس میکنم ساعت کاسیو قدیمی روی دستم انگار نه انگار مچ بند و نیاز به شارژ داره دقیقا 14 روز شارژ نگه میداره و اینکه عالیه الانم که اومدم اینجا قصدم خرید یه گوشی میانرده در حدود قیمت 3800 تا نهایت 4300 بود که میشد هانر 9 ایکس و از برند هواوی هم میشد ردمی نوت 8 پرو که اینقدر گنگ که نتونستم تصمیم بگیرم نظرات کاربران که همش پریدن به همدیگه هست کسی نقدی از استفاده خودش نکرده همه نقد و انتقاد از نویسنده محترم کردن کاش یکی از کاربری گوشیش گفته بود متشکرم دوستان

    1
    3
  32. من میخوام گوشیمو عوض کنم نمیدونم چیکار کنم بین iphone 6s plus و redmi note 8 pro گیر کردم نمیدونم کدومو بگیرم و اونایی که ایفون دارن میگن راضین و اونایی که شیائومی دارن میگن راضیان.واقن نمیدونم چیکار کنم.لطفا همراهی کنید☆☆

  33. اره خدایی من اصلا این توضیحات رو قبول ندارم مخصوصا در مورد بدنه چون الان تقریبا تمام گوشیهای شیاعومی بدنشون از گوریلا گلس بهره میبرن و میشه گفت خطو خش براشون معنی نداره

  34. من گوشیمو گفتم برام بیارن شیائومی اما ساخت هند از سامسونگ قبلیم خیلی راضی ترم مشکلی هم نداره شمارو نمیدونم چه بلایی سرش اوردی?

  35. کاربر شیائومی

    من الان حدود یه ماه میشه که mi9T گرفتم کلا کاراییش خیلی خوبه و خیلی راضیم ولی جدیدا یه مشکلی داره که سرعت اینترنت همراهش خیلی ضعیفه و وقتی وی پی ان روشن میکنم هنگ میکنه و انگار که ریست بشه برا خودش صفحه ش خاموش میشه و بالا اومدنش یکی دو دقیقه طول میکشه…کسی میدونه این مشکل چجوری حل میشه؟
    فکر میکنم درطول زمان متوجه درستی ایراداتی که تو مقاله نوشتن بشم…!

    2
    3
  36. سلام
    من خودم تا الان کلی گوشی داشتم نوکیا هواوی سامسونگ شمائمی
    الان هم شیائمی بلک شارک دارم که واقعاً راضی هستم.
    والا نه داغ میکنه نه هنگ نه هیچ چیز دیگه
    بهترین گوشی بودش که تا الان داشتم من بالای ۸ ساعت در روز فقط بازی می‌کنم و هیچ مشکلی نداره
    کلی برنامه هم روش نصب هست ولی نه هنگ می‌کنه نه چیز دیگه و بازی های که از نظر گرافیکی قول هستند به راحتی با بالا ترین کیفیت بدون هیچ لگی اجرا می‌کنه با سرعت خیلی بالا!!
    حتی A70 هم جلوش چیزی نیست .
    حالا خود دانید

  37. من خودم شیائومی ردمی 6آدارم اینقدر عالللیه که رفتم واسه شوهرم کادو ردمی 8aکادو خریدم .جالبه که تا خرخره پره ولی سرعتش عاالیه قبلا سامسونگ و هوآوی داشتم ولی این بهتره .هم خودم راضیم هم شوهرم

  38. سلام من گوشی mi9poro رابه تازگی خریده ام اما اینترنت خیلی ضعیفی دارد درحد Eهست مشکل این گوشی چیست

  39. واقعا اینا چیه نوشتین!
    من خودم سامسونگ گلکسی نوت۴داشتم۳ماه برام کار نکرد بعدش a7 2015گرفتم که داغ میکرد j7primeگرفتم که هیچ امکاناتی روش نبود
    S7 edgeگرفتم که بلندگوش خراب شد بردم تعمیر صفحش خراب شد
    گوشی های سونی و هواوی هم داشتم الان mi9t دارم که واقعا فوق العادست
    لطفا برای خراب کردن یک برند مطالب کذب ننویسید

    1
    6
  40. نوت 7شیائومی خریدم جز هنگ کردن چیزی ازش ندیدم باطریشم 4000واقعی نبود فروختم هواوی خریدم واقعا خیلی بهتره، سامسونگ هم که فقط پول اسمشومیگیره

    6
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH