چرا شیائومی نخریم

چرا شیائومی نخریم ؟ 5 دلیل برای آنکه بدانید گوشی‌های شیائومی خوب نیستند!

ایرادات شیائومی چیست؟ چرا شیائومی نخریم ؟ اگر قصد خرید یک تلفن‌ هوشمند شیائومی را دارید و به دنبال معایب گوشی های شیائومی هستید، این مطلب را بخوانید.

بسیاری از افراد کمپانی شیائومی را یکی از پدیده‌های دهه اخیر می‌دانند که با تولید محصولات متنوع در رنج‌های گوناگون، توانسته بازار خیلی خوبی را به‌دست بیاورد.

این کمپانی زمانی توانست به رتبه نخست فروش در چین دست یابد، مقامی که پس از مدتی از دست داد. شیائومی در چند سال اخیر به بازار هند و کشورهای خاورمیانه نیز وارد شده است.

شیائومی در ابتدا به عنوان یک برند چینی گمنام در بازار شناخته می‌شد، اما ظرف مدت کوتاهی، خریدارن بسیاری به سمت محصولات شیائومی جذب شدند. حالا نیز با تحریم هوآوی از طرف آمریکا و عدم ارائه سرویس‌های گوگل در گوشی‌های این شرکت، بسیاری به خرید محصولات شیائومی روی آورده‌اند.

محصولات این کمپانی بیشتر از همه به‌خاطر مقرون به صرفه بودن و به نوعی ارزش بالا در مقابل بهای پرداختی، به موفقیت دست یافتند. اما گوشی‌های شیائومی چندان هم خالی از اشکال نیستند و همیشه نباید تنها به واسطه قیمت، یک محصول را انتخاب کرد. در ادامه برای شما 5 دلیل می‌آوریم تا بدانید که گوشی‌های شیائومی، چندان هم خوب نیستند.

البته گوشی‌های شیائومی نقاط قوتی هم دارند، ما در یک مقاله دیگر به بررسی ویژگی‌های جذاب و مثبت گوشی‌های شیائومی پرداختیم که آن را نیز می‌توانید مطالعه کنید. شما می‌توانید هر دو مطلب نقاط ضعف و این مقاله که در خصوص نقات قوت شیائومی است را بخوانید و در نهایت خودتان به این نتیجه برسید که آیا گوشی های شیائومی بخریم یا خیر؟ ایا محصولات این برند ارزش خرید دارند یا خیر؟ ما تنها مشاوره می‌دهیم، انتخاب با خود شماست.

چرا شیائومی نخریم ؟ هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست!

وقتی یک گوشی بالارده شیائومی را در دست می‌گیرید، طراحی و جنس آن در نگاه اول شما را حسابی به خودش جذب می‌کند. در واقع سازنده کارش را خوب بلد است. شیائومی خوب می‌داند که اکثر مشتریان در همان لحظه نخست، نظر قطعی‌شان را درباره خریدن آن می‌گیرند. اما پس از خرید و در طی مدت زمان استفاده، برخی ایرادات خودنمایی می‌کنند.

یکی از بزرگ‌ترین ایرادات شیائومی کیفیت متوسط بدنه است که در طولانی مدت ممکن است شما را دچار مشکل کند. پرچمداران شیائومی از نظر کیفیت ساخت، عمر کوتاه‌تری در مقایسه با پرچمداران سامسونگ دارند. از بدنه پلاستیک اکثر مدل‌های شیائومی که بگذریم، باید به این نکته اشاره کرد که تمامی پرچمداران و محبوب‌ترین مدل‌های میان‌رده سامسونگ گواهی IP68 یا IP67 را دریافت کرده‌اند و ضد آب هستند، اما به عنوان مثال در سری پرچمدار شیائومی 12 هیچ کدام از سه مدل شیائومی 12، شیائومی 12S و شیائومی 12 پرو ضد آب نبودند.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، در حال حاضر گوشی‌های گلکسی A33، A53 و A73 سامسونگ همگی ضد آب هستند اما هیچکدام از میان‌رده‌ها و بالارده شیائومی این قابلیت را ندارد.

گوشی‌های شیائومی عموما ایرادات تکراری دارند و خریداران این محصولات معمولا مشکلات یکسانی را گزارش می‌کنند. به عنوان مثال مسئله داغ شدن گوشی‌ها یکی از مواردی است که بسیاری از خریداران گوشی‌های شیائومی از آن شکایت می‌کنند.

مشکل داغ شده به کاهش عمر باتری و پردازنده نیز کمک می‌کند. همچنین عملکرد کند رم و حافظه در گوشی‌های خانواده می (Mi)، از ایراداتی است که به محصولات شیائومی وارد شده است. اگر شما هم گوشی شیائومی دارید، به احتمال فراوان با یکی از این مشکلات مواجه شده یا خواهید شد.

عدم حضور نمایندگی رسمی شیائومی در ایران

شیائومی در ایران نمایندگی رسمی ندارد، در ابتدای ورود شیائومی به ایران،  چند شرکت به عنوان نماینده رسمی شیائومی اعلام شدند که همکاری آن‌ها با شیائومی به زودی پایان یافت و در حال حاضر هیچ شرکتی به عنوان نمانده رسمی شیائومی در ایران فعالیت ندارد.

البته برخی از شرکت‌ها وارد کننده رسمی محصولات شیائومی هستند اما خدمات پس از فروش و خرید قطعات و تعمیرات شیائومی دست شرکت‌های مختلف است و نمایندگی رسمی و یکپارچه شیائومی در کشور وجود ندارد.

به این ترتیب محصولات شیائومی با گارانتی‌های شرکتی به فروش می‌رسد. با این وجود نظارت درستی بر قیمت محصولات این شرکت نمی‌شود و در صورت خرابی نیز باید به سراغ گارانتی‌های شرکت‌های مختلف بروید که اعتبار اکثر آن‌ها مورد سوال است.

این مقاله را بخوانید: گوشی سامسونگ بخریم یا شیائومی؟

گارانتی‌های شرکتی تضمین شده کار نمی‌کنند شاید حتی چند روز دیگر اصلا وجود خارجی نداشته باشند! متاسفانه نوسانات نرخ ارز و بی‌ثباتی در بازار به خصوص در زمینه تامین قطعات مشکلات متعددی را برای شرکت‌ها ایجاد کرده و در این حالت عدم حضور یک متولی و مرجع برای محصولات شیائومی، قطعا خریداران گوشی‌های این برند را به دردسر خواهد انداخت. بنابراین یکی از پاسخ‌ها به سوال چرا شیائومی نخریم قطعا عدم وجود نمایندگی رسمی در ایران است.

رابط کاربری با طعم تبلیغات از بزرگ‌ترین معایب شیائومی

رابط کاربری شیائومی سنگین است و یا مانند بخش کنترل سنتر، شباهت زیادی به iOS دارد. ظاهر شیائومی در اکثر بخش‌ها شبیه به رقبای خودش است.

محیط کاربری شیائومی یا همان رابط MiUI برنامه‌های تبلیغاتی پیشفرض زیادی دارد که به کار شما نمی‌آیند و باید آن‌ها را حذف کنید، همچنین برخی از قابلیت‌های آن برای تعدادی از مناطق مانند ایران فعال نیست.

ایرادات شیائومی

شیائومی برای پایین‌نگه داشتن قیمت محصولات خود، در اقدامی کم سابقه به رابط کاربری خود تبلیغات اضافه کرده و به طور مثال هنگام نصب یک برنامه در میانه صفحه، تبلیغات به نمایش در می‌آید. حتی اپلیکیشن‌های این شرکت مانند اپ موسیقی دارای تبلیغ است! شما هنگام کار با برنامه موسیقی تبلیغات را در جاهای مختلف برنامه می‌بینید. حتی شاید لازم باشد که برای گوش دادن به موسیقی تبلیغات را رد کنید!

چرا شیائومی نخریم ؟ چون اصالت ندارد!

شیائومی در اکثر محصولات خود از رقبا تقلید کرده است. این برند به‌جز برخی کالاهای خاص، راه پیشرفت و فروش بهتر را بر اصل تقلید استوار کرده است. در واقع شیائومی منتظر است که ببیند مردم چه چیزی را از سایر کمپانی‌ها پسندیده‌اند، همان را تقلید کند و بسازد. پس چرا شیائومی نخریم ؟ چون اصالت ندارد!

ایرادات شیائومی

از همان ابتدا شروع به کار این کمپانی محصولاتی مانند سری نوت و به‌خصوص گوشی می نوت 2 که پس از مشکلات گلکسی نوت 7 و نه تنها با اسمی شبیه بلکه با ظاهری مشابه چون وجود نمایشگر خمیده در دو طرف و سایز مشابه عرضه شد، خود به خوبی نشان دادند که اصالت برای این شرکت واژه معنا داری نیست!

بسیاری محصولات شیائومی را به‌درستی به شبیه سازی از روی اپل متهم می‌کردند و حتی رابط کاربری‌اش را نزدیک به iOS می‌دانستند. همچنین نام‌گذاری لپ‌تاپ‌های اولترابوکش با نام Air خود به‌وضوح نشان‌گر اصالت کالاهای این کمپانی است! البته این تقلید در دوسال اخیر کاهش پیدا کرده اما همچنان محصولات شیائومی را می‌توان یک کپی از تولیدات اپل نامید. در همین راستا می‌توان به ساعت‌های ردمی واچ اشاره کرد که آن‌‌ها نیز یک کپی از اپل‌ واچ هستند.

ایرادات شیائومی

تقلید از بخش کنترل سنتر iOS و همچنین تقلید داینامیک آیلند آیفون 14 از دیگر نمونه‌های بی اصالتی شیائومی است.

معایب شیائومی : آپدیت‌های کمتر و طولانی‌تر!

چرا شیائومی نخریم ؟ پاسخ ساده است. یکی دیگر از ایرادات شیائومی، زمان عرضه طولانی آپدیت‌های اندروید، برای گوشی‌های این شرکت است. دارندگان گوشی‌های شیائومی باید بیش از دیگر برندها به انتظار عرضه آپدیت جدید اندروید برای محصول خود باشند. زمان طولانی عرضه بروزرسانی اندروید برای محصولات شیائومی دلیل مشخصی ندارد اما این مورد اصلا برای خریداران شیائومی، خوشایند نیست.

همچنین تعداد آپدیت‌های محصولات شیائومی کمتر است. در حال حاضر مدل‌های میان‌رده شیائومی تا 2 سال و مدل‌های پرچمدار تا 3 سال آپدیت دریافت می‌کنند. در حالی که مدل‌های میان‌رده سامسونگ تا سه سال و مدل‌های پرچمدار این برند تا 4 سال آپدیت دریافت می‌کنند.

این مساله نشان می‌دهد شیائومی محصولاتش را با طول عمر سه سال می‌سازد. بنابراین اگر پس از سه سال شاهد افت کیفیت محصولات این برند بودید تعجب نکنید! گوشی‌‌های شیائومی در مجموع برای عمر طولانی مدت ساخته نشده‌اند.

نظر شما چیست؟ به نظر شما بزرگ‌ترین ایرادات برند شیائومی چیست؟ میان برند شیائومی و سامسونگ کدام را ترجیح می‌دهید؟ چرا شیائومی نخریم و یا بخریم؟ نظر خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

1,318 در مورد “چرا شیائومی نخریم ؟ 5 دلیل برای آنکه بدانید گوشی‌های شیائومی خوب نیستند!”

  1. دوست عزیزی که این مطلب رو نوشتی لطفا پاکش کن
    ناظران سایت و مدیران دلیل نمیشه واسه گرفتن بازدید کننده نمیگم دروغ موضوعی که هیچ اطلاعاتی در موردش ندارید رو بیان کنید
    خیلی خلاصه میگم بنده موبایل فروشم و دقیق کل این مطلب برعکس واقعیته من در روز به 60 70 درصد مشتریامون که به قصد خرید این برند میان میگیم شیائومی قیمتاش نسب به امکاناتش خیلی بالاست.
    همچنین در تعمیرات هم انصافا گوشی های خیلی قدری هست که اگه تو خیلی محکم تو دیوار نکوبید یا زیر موتور و ماشین نزارینش فک نمیکنم کاریش بشه یعنی من ندیدم

  2. من هم کوشی ردمی ٩ میخوام بخرم .کسی استفاده کرده راهنمایی کنه در مورد ال سی دی و دوربینش?

    به عده میکن ال سی دی شیائومی ضعیف هستن واقعا اینطوری ?
    دوستانی شیائومی دارند ممنون میشم راهنمایی کنن

    4
    8
  3. عزیزم چرا آخه یه مشت در،وغ تحویل مردم میدی آخه این چیزا رو که نوشتی از کجا آوردی من شیائومی نوت 8پرو یه سال خریدم ازش راضی هستم اهل بازی نیستم ولی یه بازی سنگین هم نصب کردم خیلی عالی بود نه هنگ می‌کنه نه هیچی، حالا این میان رده، پرچم داراش که جای خودش داره ،تا حالا چند بار هم از دستم افتاد هیچی هم نشد

    3
    14
  4. من شیائومی نوت ۹دارم دوربینش عالی باتری عالی ولی تو اینستا گرام میرم هنگ میکنه و جدیدا خود به خود خاموش میشه میتونه دلیل خاصی داشته باشه ممنون میشم راهنمای کنید ۵ماه خریدم

    2
    3
  5. ابن مقاله کاملا اشتباهه و اون عزیزی که اینو نوشته به نظرم بر علیه شیائومی نوشته و واقعیت ندارد من شیا دارم راضی ام بشدت

    2
    7
  6. بچه ها این یارو اشتباه می‌کنه بابای من گوشی شیائومی داره نت۹ هستش فوق فوق عالی اصلا اگه ببینید میگی منم میخرم.تو این ماه ها نت ۱۰تولید شد و من چند ساله تبلت لنوو استفاده میکنم بلکه۷سال میشه.این یارو اشتباه نوشته دوربینش فوق‌العاده عالی هست .دوربینش زیبایی هم داره شکلک هم داره حافظه ی نگه دارید هم زیاده شما بخرید اگه خواستید پشیمون نمیشید

    6
    15
  7. سلام.
    دوستان من توی اینستا دیجیاتو یک هفته پیش خوندم که شیائومی قراره به جای اسنپ دراگون از اگزینوس تو گوشیاش استفاده کنه. بعد نوشته بود یه افشاگر شیائومی گفته تا الان هم بیشتر محصولاتی که به آسیا بیشتر توی خاورمیانه گوشی های با تراشه اگزینوس داده و کاربران هم تا حالا متوجه نشدند.
    صحت داره یا نه؟

    19
    8
  8. دوستان اصن به ******** توجه نکنید خدایی من دوسال دارم شیائو استفاده میکنم محشره مشتریامونم راضی آن
    ***************************
    اخه یه جوری نوشتی انگار دشمن قسم خورده ی شیائومی هستی
    قبل از اینکه انقد بادشمنی مقاله بدی میرفتی یه تحقیق میکردی

    لااقل((((یه هفته میرفتی یه (میانرده) شیائومی نوت ۱۰ دست میگرفتی بعد محو قدرت باطری صفحه نمایش دوربین و سرعت شارژش میشدی )))
    خدایی تعصبی نیاین باور بعضی هارو نسبت به این برندی که اینقد موفق بوده خراب کنید
    من شغلم موبایل ۷۰درصد مشتریامون دنبال شیائومی هستن

    7
    28
  9. تمام مطالب با چیزی که من از شیاومی تجربه کردم وحشتناک متفاوته مطمعنی اسم و اشتباه نگفتین …دوستان من خوره گوشی ام یعنی گوشی چه نرم افزاری چه سخت افزاری یه روز از دست من ارامش نداره همش تو کار روت و تعویض رام اپدیت و غیره و غیره ام بازی که تمام وقت یوتیوپ اپارات دانلود سایت وبگردی عکاسی ادیت فیلمام و عکسام با گوشی انواع برنامه های حرفه ای رو استفاده میکنم دریغ از یه لگ کوچیک گوووووش شیطون کر بزنم به تخته تق تق تق …العان ردمی نات ۸ پرو خدای شیاومیه یعنی شورولت کوروت ماشیناس که هنوز شاخ ماشین بازی و لاکچری بازیه تو خرید شیاومی شکککک نکن فقط درست انتخاب کن بد نیست هیچ کدوم ولی مشخصات ها خییییلی متفاوت هستن باید خیلی تحقیق کنی تو مدل هاش تا مدل مخصوص کار خودت و پیدا کنی اگه خوره ای ردمی نات هشت پرو .. ردمی نات ۹ پرو کلا سری نات ها قیمت کم قدرت بالا هستن من تو ماه دوم خریدم اندرویدم یه ورژن اپدیت خورد تو خود گوشی بعد رابط کاربری اپدیت خورد بعد سطح امنیتیش دو بار اپدیت خورد دومین اپدیت اندروید ۱۰ و همین امشب زدم دوستان این تجربه من بود بی اقراق و خالی بندی

    5
    10
  10. سلام دوستان
    من میخوام گوشی شیائومی mi a3بگیرم بنظرتون گوشیه خوبیه؟
    آخه با حرفایی ک این یارو زد پشیمون شدم انگار:(

    10
    16
  11. من یه مصرف کننده هستم و گوشیم نوت نه اس هست فقط میتونم بهت بگم خبر نداری خالی نبند.
    من رابط کاربری MIUI 12 رو نصب کردم خیلی هم راضیم نوت نه اس گوشی هست که به راحتی هر گیمی رو باز میکنه بدون لگ.
    مشکل داغ کردن گوشی هم عادیه از چه نظر میگی خیلی داغ میکنه. اس ۲۰ الترا هم بیارید موقع بازی داغ میکنه مگه فیلم هندی هست هی تحمت میزنید.
    باطری هم خیلی عالیه منی که گوشی یک سره دستمه ۸ ساعت در روز کار میکنم باهاش تازه ۳۰ درصد بازم باقی میمونه. اصلا نگم برات گوشی خیلی عالی هست هی تحمت میزنید گوشی بدی هست خداوکیلی یکیشو بگیر دستت امتحان کن.

    1
    23
  12. من چند وقتی میشه که ردمی نوت ۸ پرو گرفتم
    از نظر کیفیت ساخت و محکمی و داغ کردن میخوام بگم آقای کپی کننده کاملا اشتباه میگن
    ولی باید بگم امکانات شیائومی مثه ماشینی میمونه که کروک باشه و هرچی امکاناته داشته باشه فقط حرکت نکنه!!!
    بهتر بود به جای دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تماس فوری بذارن، یااینکه تنظیمات تماس بر اساس آخرین تماس گرفته شده داشته باشه
    یا کیبوردش نیازهای اولیه رو برطرف کنه بعد بیاد ℅ و ™ و ∆ بذاره واسه ما
    والا

    4
    6
  13. من نت نه است خریدم واقعا بهترین گوشیه قبلاً سامسونگ a۸۰ داشتم هنگ می کرد داغ می کرد یه ماه دستم بود فروختم شیاومی واقعا بهترین گوشی ممنون از شرکت چینی

    5
    32
    1. بخر داداش…خرابی و مشکل برا همه گوشیا و هر برندی ممکنه اتفاق بیافته.
      من مخالف مطالب این مقاله ام.این حرفا کوچه بازاری و بدون سند و مدرک و تجربه است.یبار دیگه مطالب این مقاله را مرور کن ببین چقدر کلی گفته.حتی بر اساس چندتا تجربه کاربران هم نگفته.
      خودم عمرم سامسونگ داشتم الانم شیائومی دارم.هیچم بنجل و بی ارزش نیست.ما ایرانیا از جنس بنجل و چینی یچیزیایی شنیدیم حالا همه را به یک چشم نگاه میکنیم.
      یکم فکر کن یک شرکت اشغال فروش چطوری میتونه بین چهار شرکت اول و مطرح دنیا قرار بده؟!اونم کنار چنین قول‌هایی و چنین رقابتهایی؟!

      1
      33
  14. لطفا برند ها رو خراب نکنید شیائومی جای خودش سامسونگ جای خودش هواوی هم جای خودش
    شما ها انقدر پول دارین که برین یه آیفون ۱۱ پرومکس بخرین انگار که یک نفر داره از بالا پشت بوم به پایین نگا میکنه

    2
    28
  15. طرفدار شیائومی

    نویسنده عزیزی که هدفت از خراب کردن یکی از بهترین تولید کننده های گوشی چیه اول اینکه به هیچ وجه مقاومت گوشی های شیائومی کم نیست و این رو زمانیکه با گوشی های مشابه در سامسونگ مقایسه میکنید متوجه میشید زمانی که شیائومی برای گوشی خودش از گوریلا گلس ۵ بهره میبره اما بدنه گوشی های سامسونگ پلاستیکیه یا گوریلا گلس ۳ هست علاوه بر این شما هیچ شرکتی رو که برای مشریانش اهمیت قائل باشه مثل شیائومی نبینید وقتی سامسونگ و اپل و هوآوی دارند با هم رقابت میکنند و روی هم رو کم میکنند شیائومی دنبال ایده های جدیده و به فکر مشتری هاست که نیازشون چیه واسه همین میگیم گوشی های شیائومی برای ما که قیمت گوشی انقدر در کشورمون بالاست بهترین انتخاب خواهند بود

    4
    37
  16. سلام

    من نمیدونم نویسنده اینو با چ دلبل و قصد و قرضی نوشته ولی خوبه ی تحقیق و نظرخواهی هم میکردین
    والا من ی نوت ۸ دارم الان ۱ ساله استفاده میکنم نه داغی ازش دیدم و حتی ی خط و خش روش نیفتاده
    بدنش بسیار قوی هستش
    در ضم سه بار شدید از دستم افتاده رو زمین و چیزیشم نشده خدایی میگم

    لاقل یکم تحقیق کنین بعد بنویسین
    شیائومی ب نظرم فعلا داره خوب پیش میره از لحاظ کیفیت

    4
    44
  17. یکی از مشکلات خیلی بد این گوشیا این هست که وقتی با کامپیوتر به اینترنت وصل میشی یا اینکه کسی به وایفای تو وصل میشه، اگر صفحه گوشیتو خاموش کنی، بعد از چند دقیقه دیتا رو برای طرف قطع میکنه و تا زمانی روشن نکنی نمیتونه استفاده کنه یا مثلا اینکه بخوای یک فایل ارسال کنی حتما باید صفحه روشن باشه ولی این مشکل رو من در گوشیهای آنر و هووای و سامسونگ اصلا ندیدم و این موضوع با اینکه اکثر کارای امور روزانه بنده با همین موارد پیش میره خیلی روی اعصاب منه و میگم ای کاش گوشی آنر خریده بودم خیلی بهتر بود…
    در ضمن یکی از مشکلات دیگه اش هم این بود که وقتی توی اینستا لایو میزاری، بعد از چند دقیقه یه پیام میاد که گوشی شما داغ شده و اینترنت قطع میشه و حتی سیمکارتا رو تا نیم ساعت از دسترس خارج میکنه که البته من بروزرسانی کردم این مشکل حل شده

    27
    10
  18. دوستان کسی که بنز داره نمیتونه پراید سوار شه ولی کسی که دوچرخه داشته با پراید کلی کیف میکنه حالا ما هستیم خیلی از برند های گوشی وارد ایران نمیشن یا اگه هم بشن سفارش آسیا هستند. این مقایسه رو اروپایی ها کردن ما با پراید هم حال میکنیم. طرف با گوشی تو دریا فیلم میگیرم ما فقط مثال بازی و دوربین رو میزنیم شما فیلم یا عکشی که میگیری با تلویزیون یا کامپیوتر ببین بعد بگو کیفیتش عالیه این فوتبال نیست.

    2
    21
  19. شیائومی عالی هست

    اینا همش الکیه.
    اینا میخوان اعتبار گوشی شیائومی را پایین بیارن
    گوشی شیائومی خیلی عالی هستش
    من دوستم نوت۸ ردمی رو داره چهار سال هست که داره.
    مثل گوشی نو میمونه نه خراب شده نه شکسته.
    خیلی هم تعریف میکنه.تازه اون تو چهار سال داشته.
    اینا همش حرف الکیه.

    14
    37
    1. چرا بلوف میزنی ردمی نوت ۸ یه یاله عرضه شده اونوقت دوستت چهار ساله داره؟ این نشون میده داری دروغ میگی

      3
      32
  20. سلام این مقاله یک ترجمه از مقاله خارجی که بهش پپل دادن شیایومی راخراب کند است زیرا منبع مقاله مشخص نیست و اینکه هیچ گوشی شیاومی داخل جعبه هدفون ندارد پس نتیجه میگیریم کسی اومده مقاله یک گوشی دیگر را آورده است و بجای اسم گوشی که نباید خرید ایم شیاومی گذاشته است آخر مطلب نوشته
    “”معمولا شارژر و هدفون‌های شیائومی که درون جعبه قرار دارد””
    هیچ وقت شیاومی هدفون داخل جعبه ندارد
    من همیشه سالهای پیش که اسمی نداشت میخریدم بجز رابط کاربری که نظر شخصی خود من است هیچ ایرادی ندارد

    4
    34
    1. سعید صانعی

      این مقاله مربوط به مجموعه گوشی‌های شیائومی هست، تا چند سال پیش هنزفری در محصولات شیائومی بود و ما این نکته رو به همین دلیل اوردیم

      19
      8
      1. گوشی شیائومی گوشی خوبیه
        دوربیناش عالیه . سی پی یو قدرتمند داره و واسه بازی های سنگین و گرافیک بالا خوب جواب میده تنها مشکلی که داره تو دراز مدت لگ و داغی داره

        2
        14
  21. همش حرف الکیه
    بهترین گوشی ها را بعد اپل شیایومی میزنه
    تو که از گوشی سر در نمیاری حرف نزن

    3
    39
  22. مهمترین مشکل گوشیهای شیایومی وزن بالا هست کسی می‌دونه کدوم مدل شیایومی وزن پایینتر و اندازه کوچکترین داره؟

    6
    14
  23. من خودم به شخصه اصلا طرف محصولات چینی نمیرفتم تا گوشیم را با برادرم که نوت هشت پرو داشت عوض کردم خودم a51داشتم اما الان به جرات میتونم بگم تو کل محصولات چینی شبائومی حرف اول را میزنه و واقعا عالیه دوربین سلفی و سرعت پردازش و اینکه حتی گوشی موقع شارژ گرم هم نمیشه و الان سه تا بازی پر حجم روش نصب کردم که هر کدوم دو گیگ هست و رم پر شده اما حتی کوچکترین لگ و هنگی نداره شارژش که فوق العادس.

    2
    23
  24. دوسال میشه mimax2 دارم به جز دوربین ضعیفی که دارد مابقی مواردبسیارعالی خوش ساخت باکیفیت، باحافظه ورم بالا، و باطری فوق العاده قدرتمنداستفاده میکنم هیچ یک ازمطالب این سایت درمورد شیائمی راقبول ندارم

    1
    12
  25. اینا همش حرفای الکیه
    به قول یکی از دوستان اینا برا کسی که از شیائومی استفاده می کنه جوکی بیش نیس .
    اتفاقا کیفیت ساخت و کیفیت قطعاتش بالاس
    بیخودی بهش اپل چینی نمیگن دوست عزیز

    3
    22
  26. ایراد مغرضانه خوب نیست تعریف بیجا هم درست نیست. شیائومی یک برندیه با کپی کاری شروع کرد . پیشرفت داشته اما نه در حدی که بشه بهش گفت قابل اعتماد. ظاهرش و طراحی هاش بهتر شده اما از نظر سخت افزاری هنوز قدرت کافی ندره. حالا شما چندبار از محصولاتش استفاده کردین و مشکلی نداشتین دلیل نمیشه بگین عالیه. من بعد از خوندن این مقاله سری به سایت های خارجی زدم مشکلات شیائومی نسبت به برندهای سامسونگ-سونی-نوکیا- htc – هواوی و اپل بیشتر خرابی و مشکل دارند . بقیه بی مشکل نیستند اما در مورد خرابی بیشترین مشکل به شیائومی و کمترین برای اپل بود – بعد از اپل بهترین گوشی سونی و بعد از اون نوکیا -مقام بعدس در کیفیت به htc رسید و سامسونگ مقام بعدی رو داشت. این مقایسه رو تو سایتهای بررسی خارجی با یکسری تفاوتها میتونین ببینین ولی سایتهایی رو من مدنظر گرفتم که نسبت تعداد فروش رفته به نسبت خرابی رو مدنظر داشتند. بطور خلاصه شیائومی بد نیست ولی تعدد خرابیش بین گوشیهای ذکر شده بالاتر بود . در عین حال قیمت شیائومی اینقدر برای خارجیها پایینه که خرابی یک گوشی 200 دلاری و خرید یک گوشی جدید به اندازه حقوق 1تا 3 روز اوناست . برای شما چطور؟

    21
    23
  27. سلام من نوت 8 دارم عالی هست نه داغ میکنه کیفیت دوربین سلفیش عالیه محکمه و بدنش هم خراب نمیشه ما تو محله خودمون یه نمایندگی شیائومی هست من و عموم و زن عموم و پسر عموم شیائومی داریم واز گوشی سامسونگ شاید دو یا سه امکانات خیلی خیلی ریز کمتر داره تنها و تنها مشکلش کیفیت متوسط دوربین عکاسیش هست حتما بخرید من راضی راضی هستم فقط در اخر دو سه تا برنامه رو بالا نمیاره ولی در کل عالیییییی کسایی که میگن بده ازش درست استفاده نکردن و اسکنر اثر انگشت و هوش مصنوعیش(تشخیص چهرش)از سامسونگ هم بهتره با اینکه من طرفدار سامسونگ هم هستم تازه کل گوشی های ساخته شده سامسونگ که به ایران میرسه اصلی هستند اما ساخت چین شیائومی عالیییییییییییی هست

    3
    19
  28. دوستان من یه سوال دارم اینکه چطور میشه برای کانون داغ یاهمون اتصال همراه گوشی های ردمی رمزگذاشت چون من حتی باوجود اینکه صفحه گوشیم رمزداره بازخیلی راحت بدون بازکردن رمزگوشی بقیه میتونن به من وصل بشن??

    8
    7
  29. گوشی نوت 8 پرو از فاصله یک مترو چهل سانتی متر افتاد رو زمین چیزیش نشد البته افتاد روی قالی . هرچند که هرکی نظز خودشو داره من نوت 9 پرو دارم گوشی خوبیه هم دوربین سلفیش هم دوربین عقبش باطریشم که عالیه فست شارژ ۳۰ وات هستش خیلی سریع شارژ میشه . هرکی یه نظری داره?

    2
    32
  30. واقعا نمیفهمیم با چه استدلالی میگی این حرفارو
    بهترین گوشی ها واسه شیائومیه
    اونی که میگه بعد دو هفته دوربین پوکو اف دو پرو گیر کرده لابد گاز گرفته دوربین پاپ آپ رو

    6
    16
  31. لیلا محمدی

    بعد از شش ماه استفاده از مدل نسبتا بالارده شیائومی، فقط میتونم اسم بنجل رو براش بذارم! (قبلش اپل سیکس کارکرده داشتم ..) البته که هرچی پول بدی همونقد آش میخوری و دقیقا هیچ چیز بی دلیل ارزان نیست. الان که از خریدش پشیمونم مثل چی، دارم دقت میکنم هیچکسی رو نمیبینم که پول کافی برای خریدن گوشی داشته باشه و جنس بنجلی با اسم شیائومی رو انتخاب کنه! امیدوارم این تجربه مفید باشه

    40
    15
  32. آقا چرا دارین چرت میگین من نوت ۸ دارم خیلیم ازش راضیم داغ نمیکنه،هنگ نمیکنه وخیلیم محکمه.
    من از شما تعجب میکنم که گفتین می یو ای بده رابط کاربری شیائومی خیلی از وان یو ال سامسونگ بهتره اول تحقیق کنین بعد بنویسید

    11
    38
  33. محمدرضا جهانگیری

    سلام ببخشید من یک سوال دارم من گوشی ردمی نوت ۸ پرو دارم و می‌خوام بپرسم که وقتی اتصال داده یا کانون داغ گوشی من روشن است و مثلاً یک گوشی به گوشی من وصل است و دارد از اینترنت گوشی من استفاده می کند چگونه در رابط کاربری شیائومی بفهمیم که اون گوشی که دارد از اینترنت من استفاده می کند اسمش چیه از کجا بفهمیم که اسم اون گوشی که دارد از اینترنت من استفاده می کند اسمش چیه لطفاً جواب منو بدید

    2
    6
  34. سلام من گوشی نوت نه دارم و کمتر از دو ماهه که خریدم هنگ میکنه شدید یعنی دو تا برنامه رو رو هم نمبتونه تجرا کنه من بازی میکنم بعد یکی به گوشیم زنگ بزنه کار تمووومه حتی یه بازی خیلی عادی هم همینطوره مشکل از کجاست اون رابطی که رم گوشی رو نشون میده خیلیی بالل و پایین داره و معمولا دور و بر یک گیگ میگرده چ کننم درست شه تو رو خدا جواب بدید

    8
    9
    1. داداش شما گوشیت مشکل داره ریست فکتوری کن اگ درس نشد ببر تعمیراتی نشون بده اصلا طبیعی نیس گوشی رم 2 هم اینطوری نمیکنه شما ک رمت 4 فک کنم

      11
  35. شیائومی یک لایف استایله ??

    من از اکثر محصولات شیائومی استفاده کردم گوشی و گجت ها خیلی فوق العاده بودن بعد از دو سال استفاده از هدفون و گوشی هنوز ذره ای از کیفیتش کم نشده

    راجب اینکه MIUI شباهت به ios داره تا حدودی موافقم
    ایشالا بعد از این با مطالعه بیش تری مردمو راهنمایی کنین
    ولی بقیش خیلی خنده داره برا کسی که از شیومی استفاده کرده باشه??

    و واقعا چطور میتونید مدل های مثلmi 10t وultra وmi mix ببینید و عاشقش نشین

    تنها کاری که باید بکنید اینه که دقت کنید جنس اصل باشد من گوشی mi 9t دارم خیلی عالیه و خیلی ازش راضیم

    امیدوارم

    2
    27
    1. سلام وقتتون بخیر
      من ی هواویy9sدارم ک از همه نظر اوکیه فقط بازی کال اف رو حالت lowمیاره فقط و طبق تحقیقات من m9tپسند کردم ولی یکی بهم گف ننمایشگر خراب میشه گف ینی وقتی پابجی بازی کرده رد اون دکمه های شلیک اینا روش با رنگ کمرنگ بوده حالا من نمیدونم شیامی بخرم یارنه
      کسی میتونه راهنمایی کنه ممنون میشم

      2
      3
  36. من گوشی شیائومی ردمی نوت 9 دارم خیلی ازش راضی هستم هیچ مشکلی هم نداره از نظر من خیلی گوشیه خوبیه

    4
    18
  37. تا بحال از گوشیهای شیائومی خرید نداشتم و نمیدونم چطورن که بخوام نظر درستی بدم ولی به عقیده من و صرفا بادمطالعه مشخصات فنی گوشیهای شیائومی و گوشیهای آنر استدلال بنده همواره برتری گوشیهای آنر رو تشخیص داده و بخصوص برای دوربین سلفی و مقاومت بدنه گوشی

    7
    7
  38. سلام دوستان این گزارش ثابت میکنه که گول اعداد و ارقام بزرگ شیائومی نخورید
    با توجه به داغی زیاد و بدنه ضعیف و نمایشگر بی کیفیت و در یک کلام بنجل بودن گوشی های شیائومی هیچ حماقت خریدن گوشی های شیائومی تو سرتون نزنه
    با تشکر بابت این گزارش خوب امیدوارم عبرتی باشه به فکر خرید جنس چینی علی الخصوص شیائومی نباشید

    66
    21
    1. بهتر بود برای دادن نظرات مزخرف و بی پایه ی خود مطالعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.
      با تجربه ی استفاده ی چهار ساله از انواع سری گوشی های شیائومی و حتی دیگر گجت هایش به صرفه ترین و مناسب ترین انتخابم همین برند است

      5
      34
  39. بنده گوشی شیائومی پوکو F2پرو خریدم بعد 2هفته باتری گوشی ورم کرد و حتی دوربین سلفیش گیر میکرد اخرش مجبور شدم با هزار بدبختی بفروشم
    از من نصیحت هیچ وقت گوشی های بنجل و بدرد نخور شیائومی نخرید

    48
    21
  40. شیائومی خیلی خوبه. من و خانوادم چهار مدلش رو داریم. همون راضی هم از کیفیت هم قیمت هستیم. قیمت قطعات جانبیش هم ارزونتره. پول مارک هم ندادیم. همه جوره خوبه من بدی ندیدم. متن هم بودار هست چون استدلالی در اون نیومده

    14
    48
  41. دوستان باید بگم که یکی از ایرادات سامسونگ که گوشی های شیائومی این ایراد رو ندارند
    آنتن دهی بسیار ضعیف که باعث میشه سنسور گوشی هی دنبال آنتن بگرده و در نهایت خیلی زود خراب میشه
    بعدم باید بگم دو برند اپل و سامسونگ فقط پول برند میگیرند در بازار موبایل
    بعد جناب گل کار میشه بگید منبع این حرفای اشتباه از کجاست ؟

    14
    58

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH