چرا شیائومی نخریم

چرا شیائومی نخریم ؟ 5 دلیل برای آنکه بدانید گوشی‌های شیائومی خوب نیستند!

ایرادات شیائومی چیست؟ چرا شیائومی نخریم ؟ اگر قصد خرید یک تلفن‌ هوشمند شیائومی را دارید و به دنبال معایب گوشی های شیائومی هستید، این مطلب را بخوانید.

بسیاری از افراد کمپانی شیائومی را یکی از پدیده‌های دهه اخیر می‌دانند که با تولید محصولات متنوع در رنج‌های گوناگون، توانسته بازار خیلی خوبی را به‌دست بیاورد.

این کمپانی زمانی توانست به رتبه نخست فروش در چین دست یابد، مقامی که پس از مدتی از دست داد. شیائومی در چند سال اخیر به بازار هند و کشورهای خاورمیانه نیز وارد شده است.

شیائومی در ابتدا به عنوان یک برند چینی گمنام در بازار شناخته می‌شد، اما ظرف مدت کوتاهی، خریدارن بسیاری به سمت محصولات شیائومی جذب شدند. حالا نیز با تحریم هوآوی از طرف آمریکا و عدم ارائه سرویس‌های گوگل در گوشی‌های این شرکت، بسیاری به خرید محصولات شیائومی روی آورده‌اند.

محصولات این کمپانی بیشتر از همه به‌خاطر مقرون به صرفه بودن و به نوعی ارزش بالا در مقابل بهای پرداختی، به موفقیت دست یافتند. اما گوشی‌های شیائومی چندان هم خالی از اشکال نیستند و همیشه نباید تنها به واسطه قیمت، یک محصول را انتخاب کرد. در ادامه برای شما 5 دلیل می‌آوریم تا بدانید که گوشی‌های شیائومی، چندان هم خوب نیستند.

البته گوشی‌های شیائومی نقاط قوتی هم دارند، ما در یک مقاله دیگر به بررسی ویژگی‌های جذاب و مثبت گوشی‌های شیائومی پرداختیم که آن را نیز می‌توانید مطالعه کنید. شما می‌توانید هر دو مطلب نقاط ضعف و این مقاله که در خصوص نقات قوت شیائومی است را بخوانید و در نهایت خودتان به این نتیجه برسید که آیا گوشی های شیائومی بخریم یا خیر؟ ایا محصولات این برند ارزش خرید دارند یا خیر؟ ما تنها مشاوره می‌دهیم، انتخاب با خود شماست.

چرا شیائومی نخریم ؟ هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست!

وقتی یک گوشی بالارده شیائومی را در دست می‌گیرید، طراحی و جنس آن در نگاه اول شما را حسابی به خودش جذب می‌کند. در واقع سازنده کارش را خوب بلد است. شیائومی خوب می‌داند که اکثر مشتریان در همان لحظه نخست، نظر قطعی‌شان را درباره خریدن آن می‌گیرند. اما پس از خرید و در طی مدت زمان استفاده، برخی ایرادات خودنمایی می‌کنند.

یکی از بزرگ‌ترین ایرادات شیائومی کیفیت متوسط بدنه است که در طولانی مدت ممکن است شما را دچار مشکل کند. پرچمداران شیائومی از نظر کیفیت ساخت، عمر کوتاه‌تری در مقایسه با پرچمداران سامسونگ دارند. از بدنه پلاستیک اکثر مدل‌های شیائومی که بگذریم، باید به این نکته اشاره کرد که تمامی پرچمداران و محبوب‌ترین مدل‌های میان‌رده سامسونگ گواهی IP68 یا IP67 را دریافت کرده‌اند و ضد آب هستند، اما به عنوان مثال در سری پرچمدار شیائومی 12 هیچ کدام از سه مدل شیائومی 12، شیائومی 12S و شیائومی 12 پرو ضد آب نبودند.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، در حال حاضر گوشی‌های گلکسی A33، A53 و A73 سامسونگ همگی ضد آب هستند اما هیچکدام از میان‌رده‌ها و بالارده شیائومی این قابلیت را ندارد.

گوشی‌های شیائومی عموما ایرادات تکراری دارند و خریداران این محصولات معمولا مشکلات یکسانی را گزارش می‌کنند. به عنوان مثال مسئله داغ شدن گوشی‌ها یکی از مواردی است که بسیاری از خریداران گوشی‌های شیائومی از آن شکایت می‌کنند.

مشکل داغ شده به کاهش عمر باتری و پردازنده نیز کمک می‌کند. همچنین عملکرد کند رم و حافظه در گوشی‌های خانواده می (Mi)، از ایراداتی است که به محصولات شیائومی وارد شده است. اگر شما هم گوشی شیائومی دارید، به احتمال فراوان با یکی از این مشکلات مواجه شده یا خواهید شد.

عدم حضور نمایندگی رسمی شیائومی در ایران

شیائومی در ایران نمایندگی رسمی ندارد، در ابتدای ورود شیائومی به ایران،  چند شرکت به عنوان نماینده رسمی شیائومی اعلام شدند که همکاری آن‌ها با شیائومی به زودی پایان یافت و در حال حاضر هیچ شرکتی به عنوان نمانده رسمی شیائومی در ایران فعالیت ندارد.

البته برخی از شرکت‌ها وارد کننده رسمی محصولات شیائومی هستند اما خدمات پس از فروش و خرید قطعات و تعمیرات شیائومی دست شرکت‌های مختلف است و نمایندگی رسمی و یکپارچه شیائومی در کشور وجود ندارد.

به این ترتیب محصولات شیائومی با گارانتی‌های شرکتی به فروش می‌رسد. با این وجود نظارت درستی بر قیمت محصولات این شرکت نمی‌شود و در صورت خرابی نیز باید به سراغ گارانتی‌های شرکت‌های مختلف بروید که اعتبار اکثر آن‌ها مورد سوال است.

این مقاله را بخوانید: گوشی سامسونگ بخریم یا شیائومی؟

گارانتی‌های شرکتی تضمین شده کار نمی‌کنند شاید حتی چند روز دیگر اصلا وجود خارجی نداشته باشند! متاسفانه نوسانات نرخ ارز و بی‌ثباتی در بازار به خصوص در زمینه تامین قطعات مشکلات متعددی را برای شرکت‌ها ایجاد کرده و در این حالت عدم حضور یک متولی و مرجع برای محصولات شیائومی، قطعا خریداران گوشی‌های این برند را به دردسر خواهد انداخت. بنابراین یکی از پاسخ‌ها به سوال چرا شیائومی نخریم قطعا عدم وجود نمایندگی رسمی در ایران است.

رابط کاربری با طعم تبلیغات از بزرگ‌ترین معایب شیائومی

رابط کاربری شیائومی سنگین است و یا مانند بخش کنترل سنتر، شباهت زیادی به iOS دارد. ظاهر شیائومی در اکثر بخش‌ها شبیه به رقبای خودش است.

محیط کاربری شیائومی یا همان رابط MiUI برنامه‌های تبلیغاتی پیشفرض زیادی دارد که به کار شما نمی‌آیند و باید آن‌ها را حذف کنید، همچنین برخی از قابلیت‌های آن برای تعدادی از مناطق مانند ایران فعال نیست.

ایرادات شیائومی

شیائومی برای پایین‌نگه داشتن قیمت محصولات خود، در اقدامی کم سابقه به رابط کاربری خود تبلیغات اضافه کرده و به طور مثال هنگام نصب یک برنامه در میانه صفحه، تبلیغات به نمایش در می‌آید. حتی اپلیکیشن‌های این شرکت مانند اپ موسیقی دارای تبلیغ است! شما هنگام کار با برنامه موسیقی تبلیغات را در جاهای مختلف برنامه می‌بینید. حتی شاید لازم باشد که برای گوش دادن به موسیقی تبلیغات را رد کنید!

چرا شیائومی نخریم ؟ چون اصالت ندارد!

شیائومی در اکثر محصولات خود از رقبا تقلید کرده است. این برند به‌جز برخی کالاهای خاص، راه پیشرفت و فروش بهتر را بر اصل تقلید استوار کرده است. در واقع شیائومی منتظر است که ببیند مردم چه چیزی را از سایر کمپانی‌ها پسندیده‌اند، همان را تقلید کند و بسازد. پس چرا شیائومی نخریم ؟ چون اصالت ندارد!

ایرادات شیائومی

از همان ابتدا شروع به کار این کمپانی محصولاتی مانند سری نوت و به‌خصوص گوشی می نوت 2 که پس از مشکلات گلکسی نوت 7 و نه تنها با اسمی شبیه بلکه با ظاهری مشابه چون وجود نمایشگر خمیده در دو طرف و سایز مشابه عرضه شد، خود به خوبی نشان دادند که اصالت برای این شرکت واژه معنا داری نیست!

بسیاری محصولات شیائومی را به‌درستی به شبیه سازی از روی اپل متهم می‌کردند و حتی رابط کاربری‌اش را نزدیک به iOS می‌دانستند. همچنین نام‌گذاری لپ‌تاپ‌های اولترابوکش با نام Air خود به‌وضوح نشان‌گر اصالت کالاهای این کمپانی است! البته این تقلید در دوسال اخیر کاهش پیدا کرده اما همچنان محصولات شیائومی را می‌توان یک کپی از تولیدات اپل نامید. در همین راستا می‌توان به ساعت‌های ردمی واچ اشاره کرد که آن‌‌ها نیز یک کپی از اپل‌ واچ هستند.

ایرادات شیائومی

تقلید از بخش کنترل سنتر iOS و همچنین تقلید داینامیک آیلند آیفون 14 از دیگر نمونه‌های بی اصالتی شیائومی است.

معایب شیائومی : آپدیت‌های کمتر و طولانی‌تر!

چرا شیائومی نخریم ؟ پاسخ ساده است. یکی دیگر از ایرادات شیائومی، زمان عرضه طولانی آپدیت‌های اندروید، برای گوشی‌های این شرکت است. دارندگان گوشی‌های شیائومی باید بیش از دیگر برندها به انتظار عرضه آپدیت جدید اندروید برای محصول خود باشند. زمان طولانی عرضه بروزرسانی اندروید برای محصولات شیائومی دلیل مشخصی ندارد اما این مورد اصلا برای خریداران شیائومی، خوشایند نیست.

همچنین تعداد آپدیت‌های محصولات شیائومی کمتر است. در حال حاضر مدل‌های میان‌رده شیائومی تا 2 سال و مدل‌های پرچمدار تا 3 سال آپدیت دریافت می‌کنند. در حالی که مدل‌های میان‌رده سامسونگ تا سه سال و مدل‌های پرچمدار این برند تا 4 سال آپدیت دریافت می‌کنند.

این مساله نشان می‌دهد شیائومی محصولاتش را با طول عمر سه سال می‌سازد. بنابراین اگر پس از سه سال شاهد افت کیفیت محصولات این برند بودید تعجب نکنید! گوشی‌‌های شیائومی در مجموع برای عمر طولانی مدت ساخته نشده‌اند.

نظر شما چیست؟ به نظر شما بزرگ‌ترین ایرادات برند شیائومی چیست؟ میان برند شیائومی و سامسونگ کدام را ترجیح می‌دهید؟ چرا شیائومی نخریم و یا بخریم؟ نظر خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

1,319 در مورد “چرا شیائومی نخریم ؟ 5 دلیل برای آنکه بدانید گوشی‌های شیائومی خوب نیستند!”

  1. شما فکر میکنین شیائومی چون مال چینه بده . چین تو همه کالاهاش رده ۱ ، رده ۲ ، رده ۳ ، رده ۴ ، داره . شیائومی جزو رده ۱ هست و رده ۳و۴ مثل اسمارت و این چیزا هستن که اصلا خوب نیستن . سامسونگ هم یکی از چیزایی یه که چین تولید می‌کنه پس اگه چین بده پس هر گوشی بده . A10s , A21s و…. مال چینن

    2
    14
  2. شیائومی خیلیم خوبه گوشی مامانم سامسونگ آ ۲۰ هستش همش حین مکالمه قط میشه هنگ میکنه ولی گوشی بابام شیائومیه هیچ مشکلی نداره اینا چرتو پرت میگن با خیال راحت شیائومی رو بخرید:)سامسونگ چرته

    6
    25
  3. شیائومی خیلیم خوبه گوشی مامانم سامسونگ آ ۲۰ هستش همش حین مکالمه قط میشه هنگ میکنه ولی گوشی بابام شیائومیه هیچ مشکلی نداره اینا چرتو پرت میگن با خیال راحت شیائومی رو بخرید:)

    2
    12
  4. سلام به همه ترفتاران هردو شرکت هم سامسونگ وهم شیا من نظرات رو خوندم وواقعا همه با لج هم حرف میزدن اما این مغاله واقعا بزرگ نمایه کرده واینطور نیست شیایومی گوشی های خوبی داره مخصوصا note9pro128که درحد که چه بگم سرترازa71هست با قابلیت های که پرچم دارهای خیلی از شرکت های دیگه هم ندارن باقیمت مناسب وسامسنگ هم گوشیه خوبیه وقدیمی با اصالت اما مهم اصالت نیست چون نمیشه آدم پیرو گزشته وبرند باشه وسامسنگ به معنای واقعی داره پول برند میگره و گوشی های خر کاری هستن من ۵سال j5داشتم وخیلی خوب کار کرده ولی مدل های بالاتر سامسونگ هم تاa21sداشتم ودرهمه اونها در هفته اول کار لگ وهنگ دیدم اما به اندازه ۲ماهه که نوت۹پرو گرفتم و عالیه تازمانی که هردو گوشی رو نداشتین نظر ندین با بدست گرفتن وکار کردن با نوت میفهمین که گوشی های قبل از این سوع تفاهم بوده امیدوارم خودتان نیز تحقیق کنید واز صاحبان هردو گوشی به پورسید و امیدوارم نظرم تاثیر داشته باشه واگر من بین a71وnote9proقرار باشه یکی رو انتخاب کنم پرو هستش

    3
    18
  5. سلام دوستان
    من گوشی شیاعومی ردمی نوت هشت دارم
    نزدیک یک سال دارم ازش استفاده میکنم
    یعنی هیچ کدوم
    دقیق بگم هیچ کدوم ازین مشکلاتی بالا ذکر شد رو ندیدم
    بدون اقراق اصلا و ابداً مشکلات بالا رو تو گوشی خودم ندیدم
    از نظر مقاومت شاهکاره بتوری که شما میتونید با خیال راحت پشت لنز دوربین این گوشی با چاقو بکشید و هیچ خطی نیفته
    من هم a50سامسونگ داشتم و هم شیاعومی ردمی نوت هشت
    بگم که اگه گیمرید سراغ محصولات سامسونگ نرید چون موقع بازی دستتون کباب میشه و بقدری داغ میکنه که فکر میکنید الان میخواد آتیش بگیره
    تمام بازی های موجود تا سال ۲۰۲۱ که الان هستیم ساپورت میکنه
    از فری فایرو پابجی گرفته تا کالاف دیوتی موبایل و فورتنایت
    یعنی با یک گوشی که صرفا پرچم دار نیست میتونید بازی های مخصوص گوشی پرچم دار رو انجام بدید
    مثل فورتنایت
    ولی راجع به گوشی سامسونگ من همچین چیزی ندیدم
    اینو بدونید که محصولات شیاعومی و کلا شرکت های چینی دارن به قدرت میرسن و برای تضعیف و پایین کشیدنشون آمریکا و‌کشور های دیگه هر کاری میکنن
    پس خیلی به این بحث ها اعتماد نکنیدچون شایعه ای بیش نیست
    درباره محیط کاربریشم بگم که یکی از بهترین محیط کاربری هارو داره و ویژگی هایی داره که سامسونگ و هواوی دارند ازش تقلید میکنن
    اصلا من دروغ میگم خودتون ببینید که بهترین گوشی پارسال و پیارسال چه گوشی های شدن
    «ردمی نوت هشت»و«ردمی نوت هفت» این نشون دهنده اینه که این شرکت داره غول میشه و میخواد جای شرکت های موجود رو بگیره و دارن جلو شو میگیرن
    پس با خیال راحت از محصولات مقرون به صرفه و بدون ایراد و بی نقص شیاعومی استفاده کنید

    4
    21
  6. سلام دوستان من میخوام گوشی شیائومی می ۱۰ تی لایت فایو جی بگیرم بنظرتون به شیائومی اعتماد کنم یکی میگه که زود خراب میشه و نمایندگیش هم تو ایران نیست از یه طرفی هم یکی میگه که گوشیه خیلی قوی هست و کیفیتش بالا و قیمتش پایین حالا به شیائومی اعتماد کنم؟

    2
    17
    1. من پسر عموم این یساله می ۹ داره خیلی ازش راضیه
      بیشتر خانوادمون دارن همه راضین خودمم قراره بخرم همیشه اعتماد کنی بهتره

      1
      2
  7. دوتا برند یکی معروف و یکی نسبتن معروف بع نظر من شیایومی از نظر قیمتش عالیه ولی همینش بد هستش که اتفاقه یهو یه چیزش خراب شد دیگه مگه قید گوشی رو بزنید دوم اینه که اگه یه وقت به پول نیاز شدین میخواهید گوشی رو بفروشید خرید انجنانی ندارن ولی سامسونگ از نظر خراب شدن همه چیز لوازمش گیر میاد دو اگه به پولم احتیاج شدین میتونید بفروشید راحت من زیاد تحقیق کردم درباره شیایومی اونای که خریدن دوباره پشیمون شدن دوستم شیامی نوت هشت پرو داشت سوکتش خراب شد و الان یه ساله هنوز درستش نکرده چون پیدا نمیشه منم مرض ندارم شمارو سر دوراهی بزارم خود تونم یکم فکر کنید که کدوم برنده معتبر تر هستش توی ایران و همه چیز که بازی نیست که پردازنده یا رم قکی داشته باشه اصلش کفیت گوشی هست که سامسونگ اینو برای همه ما ثابت کرده

    15
    6
  8. سلام دوستان
    من میخوام شیائومی نوت ۸ بخرم به نظرتون خوبه کسانس که خریدن؟بین نوت ۸ و نوت ۸ تی تردید دارم ممنون میشم کمکی کنید؟

    6
    11
  9. در حال حاضر تنها شرکتی که کیفیت بالاتری از شیائومی داره اپل هست که اونم نوش جون پولداراش
    کیفیت و روونی و راحتی شیا رو فقط صاحباش میدونن بقیه بیرون گود نظرای قدیمی میدن

    9
    16
  10. من ردمی نوت ۸ دارم چهار ماهه خریدم عالیه ببارم هنگ نکرده دوربین و حافظه عالیه❤️❤️❤️

    4
    17
  11. سینا فرامرزیان

    شما دقیقا کی رو مسخره می کنی؟!
    شما که هنوز شیائومی توی دست نگرفتی نظر ندهاونهایی که می خوان شیائومی بخرن رو از خریدشون منصرف نکن.
    من خودم ردمی نوت 7 پرو دارم.دوربین 48مگاپیکسلی و رم 6گیگ و حافظه 128 گیگ الان قیمتش فقط 6میلیونه آ«درویدشم به 10 ارتقا دادم عالی شده.galaxy a50 ُامسونگ الان 10میلیون قیمتشه اونم با دوربین 32مگاپیکسلی و پردازنده ضعیف و بدردنخور اگزینوس و رم 4گیگ.galaxy a50 داره داد می زنه که بدرد نمی خوره،از همین رم 4گیگ و دوربین 32 مگاپیکسلی به راحتی میشه فهمید که galaxy a50 ارزش خرید داره یا نه.به شخصه خودم هواوی دارم،سونی داشتم،سونی اریکسون داشتم،نوکیا داشتم،سامسونگ داشتم،شیائومی هم دارم.

    9
    25
    1. اولند که رم a50 شش هست دوما از لحاظ صفحه نمایش برای کسایی اهل گیمن و فیلم میبینن قطعا a50 ی سرو گردن بالاتره a50 از ردمی نوت ۷ پرو صفحه نمایش بیشتری داره ۸۴ درصد و شارژر ۱۵ واتی داره، و برای سومین حرف تویی ک با ردمی نوت ۷ پرو داری این حرف میزنی فکر کردی فقط خودت شیائومی دستت گرفتی؟ من شیائومی پوکوf2 ب عنوان گوشی دوم استفاده میکنم ک قطعا از گوشی تو خیلی بهتره اوکی؟

      7
      7
  12. با سلام یکی از دوستان ۳ تا از این گوشی شیامی گرفت همه شون هم ۷،۸ میلیون پول داد ولی به ۱ ماه نکشید که خود به خود خاموش شدن ..خوب حالا بنظرتون پول بیشتر به سامسنگ بدین بهتر نیس سامسونگ شناخته شده هس و همه بهش اطمینان دارن

    32
    13
    1. یا داری چرت و پر میگی یا اون سه تا گوشی را فرو کردن بش مگه نه گوشی های شیامی هیچ مشکلی ندارند

      6
      22
      1. دمت گرم. الان خداییش زدی به هدف. در احتمالا اون سه تا گوشی نبوده، بلکه سه تا ماکت گوشی بهش انداختن و هنوز نفهمیده و فکر میکنه خراب شدن. من نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر سنگ سامسونگ رو به سینه میزنن. سامسونگ نگین، در بگین قالب صابون. کمی مطالعه و شناخت سخت افزارهای گوشی، شما رو به این نتیجه میرسونه که سامسونگ و اپل، صرفا دارن نون برند و حماقت و تعصب طرفدارانشون رو میخورن. وگرنه کسی که سخت افزار های کاربردی در گوشی‌ها رو بشناسه، در میفهمه که تمام گوشی‌های دنیا بیشتر قطعات اصلی مثل سی پی یو و کارت گرافیک و رم و… رو از سه الی نهایتا چهار شرکت معتبر خریداری میکنن و تنها طراحی مادربورد و پلتفرم گوشی‌ها با سازنده است. حالا هی برین و قالب صابون بخرین به قیمت ده میلیون. شیائومی بهترین کیفیت رو با پایین‌ترین قیمت و بیشترین پشتیبانی نرم افزاری به مشتریانش عرضه میکنه. کسانی که بدنبال خریدش هستند، اما اصلا شک نکنند و به تبلیغات و تخریب بعضی از سودجوهای بازار اهمیت ندن. برید و با خیال راحت خرید کنید. یا حق.

        6
        17
  13. سلام دوستان من قصد خرید گوشی رو دارم ولی بین 2 گزینه موندم لطفا راهنمایی کنید
    M11#
    Redmi9#
    برای این گوشی ها تحقیق کردم و نقاط قوت وضعف2تا رو میدونم
    )M11(
    نقاط قوت—
    1-باتری به خاطر تراکم پیکسلی کم دور تخلیه میشه
    2-حدود1ساعت ونیم از0تا100شارژ میشه
    3-پردازنده نصبتا قدرتمند
    نقاط ضعف—
    1-نبود قطعات در بازار ایران
    2-کیفیت پایین قطعات
    )Redmi9)
    نقاط قوت—
    1-پردازنده قدرتمند
    2-کیفیت بالای صفحه نمایش فول اچ دی پلاس
    3-رادیو بدون اتصال هدفون کار میکنه
    نقاط ضعف—
    1-تخلیه زود باتری به خاطر تراکم پیکسلی بالا
    2-قاطی کردن رام وقتی به روز رسانی شود
    3-مدت زمان شارژ شدن حدود 2ساعت
    (ممنون میشم از دوستانی که راهنمایی کنن)

    2
    12
    1. دوست عزیز، بدون تردید برو و ردمی 9 رو بخر. خیلی هم خوب باطری نگه میداره و من به کسی که بتونه در طول یکروز باطریش رو تموم بکنه، در جایزه میدم. کی گفته بخاطر تراکم پیکسلی بالا مصرفش زیاده؟ این در مورد پنل‌های ال ای دی صدق میکنه نه در مورد ال سی دی. در ال سی دی نور توسط چند لامپ ال ای دی که از پایین یا بالا میتابند تامین میشه و فرقی نمیکنه که تراکم کم یا زیاد باشه. مبحث تخصصی هست و جاش اینجا نیست. اما شک نکن و ردمی 9 رو بخر. باطریش عالیه. الباقی مشخصات رو هم که خودت میدونی. شک نکن و بعدا دعامون کن. یادت نره. ممنون.

      3
      6
  14. با عرض سلام جناب شما این مطلبی که فرمودین درسته ولی خیلی قدیمیه از اونجایی که شیائومی به تازگی وارد دنیای موبایلی شده طبیعیه که مشکلاتی هم داشته باشه ولی دیگه اون مشکلات کهنه شدن الان سرعت کیفیت و عملکرد بالایی داره سامسونگ شرکتیه که به نفع جیبش کار میکنه نمونش سری نوت سامسونگ که باطریشون میترکید و جریمه سنگینه هم شد همه موبایل ها یکی هستند.

    5
    12
  15. من ۵ سال پیش سری می شیا رو گرفتم تو کوه و کمر باهام بوده!!! یبار نرفته تعمیر، هنگ کردن تو کارش نیست ،خیلی هم ازش کار کشیدم اصلا ناامیدم نکرد! مرض ندارم برم پول بیشتری بدم برا سامسونگ کم امکانات و گرون تر!!!!

    3
    25
  16. اونایی که میگن سامسونگ بهتره سیا دست نگرفتن من خودم می نه تی دارم عالیه برین با اشغالای سامسونگ بازی کنین وقت طرفداران شیا رو نگیرید همه میدونن حتی نوت ۸پرو از a71سامسونگ که ۱۱تومانه سرتره سامسونگ هرساله اشغال تولید می‌کنه میندازه بیرون

    5
    18
  17. عشق فقط سامسونگ شیائومی یه شرکته زباله دونیه که فقط توش زباله خوب پیدا میشه سامسونگیا لایک کنن
    شیائومی مثل یه زباله دونیه که زباله تولید میکنه

    75
    26
  18. راستش آبدیت اولیای خوب نیستن ولی آبدیت دومی دیگه محشره دیگه بعد عالی میشه هر کی هم میگه شیامی بده حتما تبلیغاتیه اگر نه واقعا عالیه

    4
    30
  19. سلام دوستان من میخام شیامی poco x3 nfcبخرم من آدم دستو پا چلفتی هستم و هی گوشی از دستم میوفته میخواستم بدونم این گوشی که میخام بخرم مقاومتش خوبه چون سنگین هم هاست میترسم اگه بیوفته LCD بشکنه و میخواستم بدونم طول عمرش خوبه و زود خراب نمیشه لطفا به سوالاتم پاسخ بدید . با تشکر

    5
    12
    1. سعید صانعی

      ببینید این گوشی فریمی آلومینیوم هست که مستحکه، پشتش پلاستیکه که اتفاقی براش نمیافته جلوش هم توسط روکش گوریلا گلس 5 محافظت میشه که مقاومتش رو بالا میبره، اما باز هم بستگی داره گوشی از چه ارتفاعی چطوری زمین بخوره و اسیب ببینه، اما به طور کلی گوشی خیلی مستحکمیه

      5
      19
  20. والا همچینم ارزون نیستن هم قیمت گوشی های معادلش توی سامسونگ هستن نهایتا 400-500 الی یه تومن کمتر هستن که هندزفری هم ندارن ..

    10
    6
  21. سلام میخام ردمی9با رم 3 بخرم پولم به رم 4 نمیرسه کسی اینجا داره؟ ازش راضیه رم 3 ضعیف نیس هنگ نمیکنه؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون

    7
    7
  22. خیلیم خوبه سرعت بالا همه بازیارم باز میکنه خیلیم محکمه بدنش من چند وقت پیش با چند نفر درگیر شدم گوشی افتاد زیر پای ده یازده نفر لهش کردن فقط ولی هیچیش نشد فقط دوتا خط به صحفه افتاد گوشیم شیامی نوت هششته سگ جون زوزی چهار پنج ساعتم پاپجیو کالاف میزنم باتریم اخم نگفته الان یه ساله داذم راضیم بقیه پوله برند میگیرن

    4
    21
  23. شمایی که میگی شیائومی خوب نیست
    زیبایی رو فدای کیفیت کرده بهت قول میدم حتی 1 ماه از گوشی استفاده نکردی

    پسر خوب دختر خوب بخواطر بازدید چیزای حاشیه ای نزار
    گوشی های شیائومی همچین ارزون هم نیستن
    اما نسبت به پولی که میدی امکانات میگیری

    3
    28
  24. مثلا سامسونگ خیلی خوبه؟
    شما برو ای 30اس رو نیگا هم قیمت نوت 8ع ولی شیاومی مثل سامونگ پول برند نمیگیره

    4
    15
  25. من تا الان سه مدل شیاومی داشتم .خیلی هم راضی بودم وهستم. ردمی نوت 4ایکس داشتم عالی . Mi2lite داشتم که محشربود وmia3داشتم که دیگه نگو خیلی عالی.والانم ردمی نوت نه پرو دارم که این گوشی فوق‌العادست.هرکی میگه شیاومی خوب نیست صدرصد خودش مشکل دلره

    7
    33
  26. سلام دوستان من میخام یه ردمی۹ با رم۳ بخرم کسی داره؟
    رم۳پاسخگو هست؟لطفا پاسخ بدید ممنون میشم

    4
    9
    1. سعید صانعی

      الان رم 3 خیلی برای برنامه‌ها جوابگو نیست ، البته بستگی به میزان مصرفتون داره، چقدر از گوشی استفاده می‌کنید و با چه برنامه‌های سر و کار دارید؟

      2
      7
    2. نه هیچ مشکلی ندارن من honor 10 lite دارم رم ۳ دو ساله دارم ازش کار میکشم اخ نگفته البته بستگی داره بخای چیکار کنی من بازی های سنگین مثل کالاف و اینا تا حالا نریختم ببینم چطوریه

      1
      2
  27. این چیزایی که گفتید دلیل نمیشه
    ارزانی بی دلیل نیست
    دلیل ارزانی اینه که هنوز اسم در نکرده
    شما برو سامسونگ میام رده بخر با این مقایسه کن
    میان رده های سامسونگ واقعا مزخرفن و میان رده های شیاومی با برچمدارای سامسونگ برابرس میکنه
    خودتون مقایسه کنید
    طول عمرشونم عالیه من تا به حال هرچی از شیاومی داشتم نه خراب شده و ن اخ گفته
    ۵ ساله یه مدل از گوشی شیاومی رو دارم با اینکه قدیمی شده ولی هنوزم که هنوزه طول عمر باتریش عین روز اولشع و سرعتشم عالی

    7
    19
  28. سلام بر همه ی دوستان ********************************** من الان ۱ ساله که نوت۹ پرو دارم بدون هیچ عیبی ولی برای برادرم یه آ ۷۱ خریدم بعد یه ماه سوخت و رفت به ضمانت. شما که این همه بد شیا رو میگید حتما یه زدوبندی دارید و می‌خواید گوشی های خودتون به فروش برسه

    4
    23
  29. شیائومی بسیار گوشی خوبیه من mi9 دارم قبلش سامسونگ a50 داشتم ولی از شیائومی mi9 خیلی بیشتر راضی هستم تا a50

    3
    17
  30. اینم بگم جا افتاد از کامنت قبلیم…
    ک چین با این جمعیت میلیاردی و بقیه مردم دنیا اوسکول نیستن ی گپشی بی کیفیت بگیرن شیا تو چین رتبه یک رو داره و بقیه تو هر قاره ای از لحاظ تعداد خریدارانش بین رتبه ۲ تا عه احساس میکنم دارین ******************* چند صد میلیون ادم توهین میکنین :/

    5
    20
  31. دروغ میگن من دو تا شیائومی نوت ۹اس و ردمی ۹ دارم هیچ مشکلی نذاشتم باهاشون بعد ۷ ماه دوستم ꋬ51 داشت هنگ کرده ولی برا من روون تر هم شده چون میو۱۱ باگ زیاد داشت ک با اپدیت میو۱۲ دیگ اصن بگی تو گوشی نمیبینم
    اون ک میگی هر ارزونی بی حکمت نیست درسته خب حالا چرا؟؟؟
    شیا محصولات اولیش رو ارزون عرضه کرد ک ی گوشی اقتصادی با قابلیت های پرچم داران رو داشته باشه و اینجوری شد ک افرادی ک از شیا استفاده میکردن بیشتر شد و به یه برند تبدیل شد الان نگا کنی شیائومی محصولاتش رو همانند دیگر برند ها گرون کرده ولی بازم ارزش خرید بالایی داره
    در کل اگ دنبال گوشی خوب میگردین محصولات شیائومی عالین ولی باید ب چیپستشون دقت کنین مثلا نوت۹ از نوت۸ خیلی ضعیف تره و اصلا ارزش خرید نداره ولی نوت ۹ اس و پرو ی سر و گردن بالاترن و اینکه اگ شیائومی میخرین دقت کنین حافظه۱۲۸ یا بالاتر بگیرین چون اپدیت های پی در پی
    ک واقعن به نظرم نقطه قوت شیائومیه (چون مثل سامسونگ نیست ک ب میان رده ها اهمیت نده) حافظه زیادی میگیره نه اونقدر ولی وقتی گوشی ک دارین میبینین ۲۵ گیگ از ۶۴ گیگ برا سیستمش رفته خب رو مخه دیگ… ?
    امیدوارم تونسته باشم کمکی تو خریدتون کرده باشم 🙂

    4
    32
  32. برو بنده خدا معایب ردمی نوت۸ پرو رو بزن
    همش باگه رابط کاربری پر لگ شیامی مضخرفه
    عشقس همون سامسونگ البته باپردازنده اسنپدراگون

    42
    13
  33. چی میگی داداش
    سامسونگ عالیه من گوشیم a30 هستش خیلی سبک و خوش دست من ۱ساله دارم با این گوشی بکوب پاپجی بازی میکنم باطریش ۷ ساعت میره تو پاپجی بعد که شما میگید سامسونگ مقاوم نیست من این گوشیمو از ساعت ۱۰ شب تاساعت ۶:۳۰فرداش توی فریزر دادم گوشی شده بود یه تکه یخ بعد گوشی ۴۵ درصد داشت صبح ۴۴ درصد شده بود از اولش هم بهتره و اینکه سامسونگ بهترین رابط کاربری رو داره اینو همه میگن

    24
    16
  34. *********** . هر کی شیائومی دوس نداره جمع کنه بره . با این کیفیت گوشی ندیدم ولی ************************ .

    9
    31
  35. چرا اطلاعات غلط به مردم میدید اونجا که گفتید کیفیت دوربین پایین بهترین کیفیت دوربین توسط شیائومی توی تلفن همراه ساخته شده بعدشم شما برای فروش بهتر گوشی های خودتون تبلیغ میکنید

    5
    29
  36. سلام من از همهٔ برندها گوشی داشتم و در حال حاضر بعد از 3 ماه تحقیق به این نتیجه رسیدم که گوشی نوت 9 پرو
    عالیه??و قابل توصیف نیست
    هر کسی که تا الان شیائومی داشت راضی بود چون از لحاظ
    جذابیت,قیمت و کارایی محشره♥️?
    لطفا اطلاعات نادرست به مردم ندید

    8
    50
  37. همه مقاله دروغه من نوت هشت پرو دارم اینقدر پر سرعت و خوبه ، دوست من ا ۵۱اس سامسونگ داره ولی به گوشی من نمرسه کلا شیائومی عالیه من که کاملا راضیم اصلا هم دودل نشید بهترین برند آسیای است

    3
    32
  38. اطلاعات غلط و دروغ به مردم ندید اخه این چه حرفای دروغیه که میگید.
    با شرکت سامسونگ قرار داد بستین؟

    4
    39
    1. سعید صانعی

      خیر، این اطلاعات بر اسا تجربه ماست، البته در متن چند بار اشاره کردیم که گوشی‌های جدید شیائومی وضعیت بهتری دارند، ضمن اینکه در همین کامنت‌ها خیلی‌ها حرف‌های این مقاله رو تائید کردند

      35
      18
  39. هی داداش با این متنت گند زدی******* تو اعصاب من اخه کجای شیائومی بده؟ میخوای اول ای 71 سامسونگ و بعد نوت 8 پرو شیائومی رو بنداز ببین کدوم زود تر مشکنه اخه کجای شیائومی کنده؟ من با نوت 8 فورتنایت بازی میکنم بدون لگ و داغی گرافیکش تا مدیوم میره! با کالافم که گرافیکش تا وری هایق میره فرم ریتشم تا مکس

    5
    50
    1. دقیقا این اراجیف یه مشت حرف نسنجیده ست دلیل این کم لطفی رو نمیدونم اما من حدود ۶ ساله فقط شیائومی میگیرم بیش از ده تا هم گرفتم حتی دوستان و اطرافیانم هم برند شیائومی گرفتن تا حالا مشکلی نداشتن حتی بهتر از هر برند دیگه ای هستن من اولین گوشی برند شیائومی رو که گرفتم ردمی فور ایکس بود ماشین از روش رد شد نمایشگرش مثل ماسه ساحلی شد ولی باز با اون حال هم هنوز که هنوزه کار میکنه و تاچش بدون هیچ مشکلی عمل میکنه کدوم گوشی تاچش بشکنه باز کار میکنه سامسونگ ترَک هم میخوره از کار میفته.

      4
      10
  40. سلام. والا من خودم یه گوگل پیکسل 4 دارم. ولی تا جایی که میدونم شیائومی گوشی های بدی نداره، کلا برند سرحال و خیلی خوبیه خیلیم گوشی های درست و حسابی تولید میکنه از همه نظر

    7
    52
  41. معلومه شما اطلاعات زیادی درباره اسمارت فون ها ندارید چون هر کسی که در این زمینه اطلاعات داره می‌دونه نمیشه درباره یک برند کلی نظر داد و اینکه یک نکته درباره بدنه گوشی که گفتین من گوشیم redmi note 9s هست که بدنش گوریلا گلس ۵ هست که توی این رنج قیمت شما هر گوشی که بگیرین بدنه پلاستیکی داره و اینکه درباره طول عمر پایین اون بستگی به استفاده خودتون هم داره و یک نکته درباره سری نوت که گفتید نمایشگر خمیده داره اول اینکه به این نوع نمایشگر ها میگن اج و دوم اینه همه برند ها از این نوع نمایشگر استفاده میکنند و اینکه درباره کندی گفتید من خودم با گوشیم کالاف دیوتی موبایل بازی میکنم حتی بعد از یک ساعت بازی من هیچ لگ و کندی توش ندیدم

    7
    60
    1. اینا با شیائومی ضد هستند وبرای این کار مردم رو سردرگم میکنند تازه سامسونگ از شیائومی هم ضعیف تره

      6
      21
    2. با سلام
      سامسونگ عالیه بدنه پلاستیکی خوبیش اینکه گوشی شما اگه باطریش باد کرد فشار زیاد به صفحه نمایش وارد نشه بعدپلاستیک گرما رو به باطری زیاد انتقال نمی ده
      من گوشی ۱ ساله دارم پاپجی بازی میکنم روزی ۲بار شارژ میشه
      هی بازی میکنم و دوباره شارژ میکنم دوباره بازی میکنم
      شما میگید سامسونگ مقاوم نیست !??من گوشیم یک بتر داغ شده بود پای بخاری بازیمیکردم گزاشت توی فریزر تایکم سرد بشه خوابم برد تا صبح توی فریزر بود شده بود مثل یخ گفتم دیگه خراب شده ولی یکم یخش اب شده وروی بخاری داشتم تا خوب خشک شود درست بود الان باطریشو خودش خیلی خوبه مثل اولش هست گوشی من a30هستش خیلی خوبه سبک زیبا خوش دست

      18
      12
  42. آقایون شرمنده من میخوام redmi not 8 بگیرم ولی میترسم چون شیائومی تو ایران نمایندگی نداره خراب بشه و دیگه نشه درستش کرد

    43
    44
    1. داداش من ۵ ساله یه مدلشو دارم خراب نشد
      شما زمین ننداز مگر نه هیچی نمیشه
      همچیش گیر میاد از خشاب سیمکارت تا برد گوشی گیر میاد

      8
      5
  43. گوشی من شیائمیه عالیه بار ها بدون بک کاور تو پله از دستم افتاده و فقط گلس ضربه دیده اونی که اینو نوشته یا حالش خوب نبوده
    یا کلا باشیائمی لجه یا با یع شرکت دیگه اشتباه گرفته لطفا حرق الکی نزنید

    17
    65

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH