اکسپریا با نمایشگر 5 اینچی

گزارش مالی سونی موبایل نشان از سود دهی این شرکت در سال جاری دارد

سونی موبایل با گزارش سود ۱۰٫۲ میلیارد ینی (۹۱ میلیون دلاری) در سال جاری براساس گزارش مالی شرکت، عملکرد مناسب مالی خود را به نمایش گذاشته است. انتظار می‌رود سونی موبایل با تداوم روند رشدش، با ۱٫۹ میلیون دستگاه فروش بیشتر به نسبت سال گذشته، که عمدهٔ این فروش در اروپا و خاورمیانه خواهد بود، فروش خود را به ۱۶٫۵ میلیون دستگاه برساند. احتمالا سود حاصل از فروش با ۸ درصد افزایش به نسبت سال گذشته به ۸۲۰ میلیارد ین برسد که رکوردی برای درآمد سونی موبایل خواهد بود.

سونی موبایل برای دستیابی به سودآوری بر مدل‌هایی با ارزش‌افزودهٔ بالاتر تاکید داشته است. نتایج عملیاتی عمدتا به‌دلیل کاهش هزینه‌های عملیاتی و بهره‌گیری از فعالیت‌های تجدید ساختار شرکت، بهبود چشمگیری یافته است. سایر بهبودها در سودآوری حاصل تمرکز بر مناطق جغرافیایی کمتر و کاهش هزینه‌های تجدید ساختار بوده است.

جیسون اسمیت، نایب رئیس خاورمیانه و آفریقای Sony Mobile Communications گفت: «پیشرفت‌هایی که در تلفن‌های هوشمند جدیدمان داشته‌ایم، ما را به‌عنوان پیشرو در فناوری در بازار جهانی جای داده است و نوآوری‌هایمان به‌ ما برای آینده اعتمادبه‌نفس می‌دهد. Xperia XZ Premium تازه‌ترین تلفن هوشمند برنده جایزه، نخستین تلفن هوشمند مجهز به ضبط ویدیو با حرکت بسیار آهسته در یک تلفن هوشمند با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه است که این چهار برابر آهسته‌تر از هر تلفن هوشمند دیگری است. محصولات دیگری که به بازار تلفن‌های میان‌رده عرضه شده‌اند، شامل Xperia XA1، ‏XA1 Ultra و Xperia L1 هستند.»

هیده‌یوکی فورومی، نایب‌رئیس اجرایی بازاریابی و فروش جهانی Sony Mobile Communications گفت: «ما به دیدگاه ارایه محصولات هوشمند و شخصی‌شده به بازار و ادامه فراتر رفتن از مرزهای ارتباطات از طریق فناوری‌های پیشرو، متعهدیم. ما در حال توسعه برنامه‌های هوش مصنوعی برای تلفن‌هایمان هستیم و با تمرکزی تزلزل‌ناپذیر روی پیشرفته‌ترین فناوری‌ها در طراحی‌هایی بسیار زیبا، به ارتقا و تبدیل سبد محصولاتمان ادامه داده‌ایم. انتظار داریم سال آینده با طیفی از محصولات جدید و افزایش تعداد فروش، از نظر مالی سال خوبی برایمان باشد.»

Sony Corporation که Sony Mobile بخشی از آن است، به‌لطف چیرگی‌اش در بازار بازی و رشد قدرتمند چیپ‌های دوربین تلفن، برای بیشترین سود عملیاتی در دو دههٔ گذشته هدفگذاری کرده است. انتظار می‌رود سود عملیاتی شرکت برای سال مالی منتهی به مارس ۲۰۱۸ به ۵۰۰ میلیارد ین بالغ شود که بیشترین میزان از سال ۱۹۹۸ تاکنون است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH