با این ترفند ساده موزیک‌های‌تان را در تلگرام به voice تبدیل کنید!

اگر از کاربران تلگرام باشید، شاید برای‌تان پیش آمده که بخواهید یک فایل موزیک را به voice تبدیل کنید و یا این که برای‌تان یک فایل صوتی با حجم بالا فرستاده شده و می‌خواهید بخشی از آن را به صورت دمو در یک فایل voice داشته باشید تا پس از آن تصمیم به دانلود بگیرید. در این مطلب می‌خواهیم با ترفندی به شما نحوه انجام این کار را آموزش دهیم. پس همراه ما باشید.

برای تبدیل فایل‌های صوتی به voice در تلگرام باید از ربات مخصوص به این کار استفاده کنید. دو ربات حرفه‌ای در این زمینه موجود بوده که شما می‌توانید به راحتی از آن‌ها بهره ببرید.

MediaConvertBot

MediaConvertBot با کیفیتی بسیار مناسب قادر است تا تمامی فایل‌های صوتی mp3 شما را به فایل‌های voice و بلعکس تبدیل کند. برای استفاده از این بات مراحل زیر را باید دنبال کنید.

  1. وارد آی‌دی @MediaConvertBot شوید.
  2. بر روی دکمه Start کلیک کنید تا ربات آماده استفاده شود.
  3. فایل صوتی مورد نظرتان را آپلود و یا فوروارد کنید.
  4. کمی منتظر بمانید تا فایل voice شما آماده شود.
  5. پس از ارسال فایل صوتی voice، می‌توانید آن را دانلود کنید.

قابلیت‌های دیگری داخل این ربات موجود بوده که توسط آن‌ها می‌توانید کپشن‌های جدید اضافه کنید، کپشن فعلی را حذف کنید، عنوان و یا اسم خواننده را تغییر دهید و یا فایل را به طور مستقیم در کانال به اشتراک بگذارید.

Toolkit

یکی دیگر از ربات‌های موجود در این زمینه، Toolkit بوده که قابلیت‌های بیشتری را به نسبت MediaConvert به شما ارایه می‌دهد. همچنین این ربات از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. برای استفاده از ToolKit می‌توانید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

  1. وارد آی‌دی @ToolKit شوید.
  2. بر روی دکمه Start کلیک کنید تا ربات آماده استفاده شود.
  3. فایل صوتی مورد نظرتان را آپلود و یا فوروارد کنید.
  4. آخرین گزینه موجود را که باعنوان “نمونه‌گیری” قرار گرفته، انتخاب کنید.
  5. زمان شروع فایل voice را تعیین کنید.
  6. طول مدت زمان مورد نظر برای فایل را وارد کنید.
  7. در آخر منتظر بمانید تا فایل صوتی‌تان حاضر شود.

در این بات‌ هم شما می‌توانید به فایل خروجی‌تان لینک دهید، آن را به صورت مستقیم در کانال منتشر کنید و یا کپشن دل‌خواه‌تان را به آن بیفزایید. اگر ترفند دیگری برای این کار سراغ دارید، آن را در بخش دیدگاه‌ها بیان کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH