رندر منتشر شده از موتو Z2 Force وجود دوربین دوگانه را در این اسمارت‌فون نشان می‌دهد

به‌تازگی رندری از موتو Z2 Force منتشر شده است که نسل آتی این خانواده پرچمدار را به نمایش می‌گذارد. مهم‌ترین تغییراتی که می‌توان در این مدل مشاهده کرد، استفاده از یک دوربین دوگانه در بخش پشتی است. طراحی اسکنر اثرانگشت نیز تغییر پیدا کرده و حالا به‌جای یک کلید مستطیل شکل، از یک کلید بیضی شکل استفاده شده است. هم‌چنین در بخش پشتی می‌توانیم کانکتور 16 پین برای اتصال موتو ماد را مشاهده کنیم.

به نظر می‌رسد محصولات خانواده موتو Z در ایالات متحده، از این به بعد فاقد پسوند DROID باشند و مطابق گزارش‌ها در سال 2017 عرضه این سری منحصر به اپراتور Verizon نخواهد بود. ماه گذشته ایوان بلاس لو دهنده معروف محصولات تکنولوژی در یک توییت اعلام کرد که فروش موتو Z2 Force در ایالات متحده در سال 2017 توسط اپراتور T-Mobile انجام خواهد گرفت.

از جمله مشخصاتی که انتظار می‌رود موتو Z2 Force به آن‌ها مجهز شود می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی از نوع AMOLED ShatterShiekd اشاره کرد که وضوح آن به 1440 در 2560 پیکسل می‌رسد. وظیفه پردازش‌های این اسمارت‌فون را اسنپدراگون 835 برعهده خواهد داشت که شامل یک پردازنده 8 هسته‌ای و GPU آدرنو 540 است. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل‌کننده بخش سخت‌افزاری موتو  Z2 Force است.

از آن‌جایی‌که شمار رندرهای منتشر شده از خانواده موتو Z2 در روزهای اخیر افزایش یافته، می‌توان انتظار داشت که رونمایی رسمی از این خانواده در ماه آینده میلادی انجام گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH