تصاویر واقعی منتشر شده از گلکسی نوت 8 خبر از ادغام شدن سنسور اثر انگشت با نمایشگر را می‌دهد

مشخصات و ویژگی‌های پرچمدار آینده سامسونگ، این‌ روزها یکی از اصلی‌ترین سوژه‌های شایعات و خبرهای لو رفته در دنیای تکنولوژی است. به‌تازگی دو تصویر واقعی از گلکسی نوت 8 منتشر شده که علاوه‌بر مشخص کردن طراحی کلی دستگاه، نشان می‌دهد در این فبلت خبری از سنسور اثر انگشت قابل رویت نخواهد بود.

گلکسی نوت 8

این تصاویر نشان می‌دهند که طراحی گلکسی نوت 8 مشابه طراحی گلکسی S8 و +S8 است. پنل جلویی تفاوت خاصی با دو پرچمدار فعلی سامسونگ ندارد اما در بخش پشتی می‌توانیم تفاوت‌هایی را مشاهده کنیم. دوربین اصلی به‌کار رفته در این اسمارت‌فون دوگانه خواهد بود که چینشی عمودی داشته و در زیر این دوربین دوگانه فلاش LED قرار گرفته است. برخلاف گلکسی S8، در بخش پشتی خبری از اسکنر اثر انگشت نیست و این موضوع نشان می‌دهد که به احتمال قوی گلکسی نوت 8 به اسکنر اثر انگشت ادغام شده در نمایشگر مجهز می‌گردد. البته خبرهای استفاده از این ویژگی قبل از معرفی گلکسی S8 نیز منتشر شده بود اما به دلیل نبود زمان کافی، سامسونگ تصمیم گرفت از این قابلیت بهره نبرد. گلکسی نوت 8 اولین اسمارت‌فون سامسونگ خواهد بود که از اسکنر اثر انگشت ادغام شده با صفحه نمایش استفاده خواهد کرد.

زمان معرفی

گفته می‌شود معرفی گلکسی نوت 8 در ماه اگوست انجام خواهد گرفت. این موضوع نشان می‌دهد سامسونگ هنوز به چرخه معرفی محصولاتش پایبند خواهد بود، زیرا سال گذشته گلکسی نوت 7 در این ماه معرفی و روانه بازار شد.

مشخصات فنی احتمالی

از جمله ویژگی‌های احتمالی گلکسی نوت 8 می‌توان به استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر از 6.2 اینچ اشاره کرد که درحال‌حاضر در گلکسی +S8 استفاده شده است. پردازنده به‌کار رفته در این فبلت، اگزینوس 8895 و یا اسنپدراگون 835 خواهد بود که با توجه به محل عرضه متفاوت است. از جمله دیگر مشخصات گلکسی نوت 8 می‌توان به پشتیبانی از قلم S Pen، رم 6 گیگابایتی و اندروید نوقا 7.0 اشاره کرد که با رابط کاربری انحصاری سامسونگ سفارشی‌سازی شده است. روز گذشته دو پیش‌طرح از این فبلت منتشر شد که طراحی مشابه‌ای با تصویر فوق داشتند با این تفاوت که به کلید سخت‌افزاری هوم مجهز شده بودند، بنابراین هنوز نمی‌توان اطلاعات منتشر شده را به صورت قطعی تایید کرد.

1 در مورد “تصاویر واقعی منتشر شده از گلکسی نوت 8 خبر از ادغام شدن سنسور اثر انگشت با نمایشگر را می‌دهد”

  1. این نوت۸ نیستتتت
    این نسخه همون اس۸ هستش که دوربین دوگانه داره البته سامسونگ به دلایلی از تولید انبوه و معرفی این مدل پنهان خودداری کرده و مدل تک دوربینو به بازار عرضه کرد.این مدل تصاویر همون اوایل معرفی اس۸ به بیرون فاش شده بودند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH