قیمت آیفون 7 پلاس

نمودار قیمت آیفون 7 پلاس اپل (شهریور 96)

اپل معمولا اواخر تابستان پرچمدار خودش را معرفی می‌کند. سال گذشته نیز این کمپانی آیفون 7 پلاس را به صورت رسمی معرفی و در نسخه‌های متفاوت راهی بازار کرد. گل سرسبد محصولات اپل از لحاظ ظاهری با پرچمداران دو سال پیش نیز تفاوت چندانی ندارد اما قابلیت‌های ریز و درشتی را در خود گنجانده تا دل خریداران را برباید. حالا که مدت نسبتا زیادی از ورود این مدل به بازار گذشته، تصمیم گرفتیم تا نگاهی به نمودار قیمت آیفون 7 پلاس (نسخه 32 گیگابایتی) بیندازیم.

پرچمدار اپل با دوربین دوگانه خود برای نخستین بار در آذرماه سال 96 با قیمتی در حدود 3 میلیون و 900 هزار تومان سر و کله‌اش در بازار کشور پیدا شد. پرداخت چنین مبلغی برای محصولی که حتی طراحی آن هم تغییری نکرده، واقعا غیرمنطقی بود!

پس از گذشت یک ماه، قیمت آیفون 7 پلاس اپل به 3 میلیون و 200 هزار تومان رسید و یک رکورد بی‌سابقه را به جا گذاشت. یعنی اگر عاشقان سینه چاک این سیب گاز زده تنها یک ماه دندان بر جگر می‌گذاشتند، در حدود 700 هزار تومان ناقابل در جیب‌شان باقی می‌ماند!

پس از این سقوط آزاد در نمودار قیمت آیفون 7 پلاس، این مدل روند ثابتی را طی کرد تا اینکه به آخرین روزهای سال 95 رسیدیم. در بازار شب عید این پرچمدار با افزایش قیمت مواجه شد و نسبت به بهمن‌ ماه در حدود 150 هزار تومانی گران‌تر به فروش می‌رسید.

ورود به سال جدید نیز موجب نشد که در نمودار قیمتی این گوشی دو چشم اپل تغییر خاصی را شاهد باشیم. اما حالا و در آخرین روزهای تابستان 96 می‌توانید این گوشی خوش ساخت را با قیمتی در حدود 2 میلیون و 850 هزار تومان از بازار بخرید.

ویژگی‌های اپل آیفون 7 پلاس در یک نگاه

  • ابعاد: 158.2 در 77.9 در 7.3 میلی‌متر
  • صفحه نمایش: 5.5 اینچی، رزولوشن 1920 در 1080، با فناوری LED-backlit IPS LCD، 3D Touch
  • پردازنده: Apple A10 Fusion، چهار هسته‌ای، 2.34 گیگاهرتز
  • واحد گرافیکی: PowerVR Series7XT Plus، شش هسته‌ای
  • رم: 3 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 32/128/256 گیگابایت
  • دوربین اصلی: 12 مگاپیکسل، دوگانه، F/1.8، لرزش‌گیر اپتیکال، چهار LED دو رنگ، قابلیت فیلم‌برداری 2160p با نرخ 30 فریم بر ثانیه
  • دوربین سلفی: 7 مگاپیکسلی، F/2.2، قابلیت فیلم‌برداری 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه
  • سایر ویژگی‌ها: گواهینامه IP67 (ضد آب و گرد و غبار)، سنسور اثر انگشت
  • باتری: 2900 میلی‌آمپر ساعت

قیمت آیفون 7 پلاس

نظر شما در رابطه با این گوشی و نمودار قیمتش چیست؟! آیا با رونمایی اپل از پرچمدار جدید، قیمت آیفون 7 پلاس کاهش پیدا خواهد کرد یا خیر؟! نظرات خود را با ما و سایر دوستان‌تان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

23 در مورد “نمودار قیمت آیفون 7 پلاس اپل (شهریور 96)”

  1. سلام ببخشیدمن واقعا درگیرم واسه قیمت واقعی ودرحال حاظرایفون ۷پلاس ۳۲گیگ گلدمیشه کمکم کنید؟

  2. سلام خسته نباشید
    من میخوام گوشی بخرم بین سامسونگ اس 8پلاس و آیفون 7پلاس واقعا گیرکردم پیشنهاد شما کدوم یکیه ؟
    لطفا دلیل انتخابتون رو هم بگید
    پیشاپیش از پاسخگوییتون مچکرم

    1. مجتبی مسکینی

      سلام گوشی سامسونگ نسبت به قیمت پرداختی قابلیت‌های بسیار بیشتری رو ارایه میده و ارزش خرید اون به مراتب بیشتر از آی‌فون هست

  3. و سوال بعدیم اینه که با توجه به اینکه الان گارانتی اجباری شده یعنی کالاهای ایفون دیگه ریپک نمیشن و همگی اصل هستند؟یعنی دیگه کابل شارژ و هندزفری اونها تعویض نمیشه و با خیال راحت خرید کنیم؟

  4. سلام وقت بخیر. بنده میخوام 7پلاس 32گیگ بگیرم و خیلی برام ظرفیت مهم نیست، اما از طرفی هم 128 هم ظرفیت کمی نیست که بشه راحت از کنارش گذشت. میخوام ببینم باتوجه به مزیتهایی که پلاس داره مثل لنز تله یا رزولوشن بالاتر و غیره خریدنش کار عاقلانه ای هست که 128 رو فدای این مزیتها کنم یا خیر؟ چون بودجم نمیکشه 128 پلاس بخرم.

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      بستگی به استفاده شما داره
      اگه خیلی با گوشی عکاسی نمی‌کنید و صفحه بزرگ نسخه پلاس واستون مهم نیست همون آیفون 7 رو بخرید

  5. سلام. من قبلا هواوی داشتم ولی اصلا راضی نبودم چون کلن چینی بود و وقتی ی قطعش خراب میشد دیگه کلن باید گوشیو بندازی کنار البته این تجربه منه. الان میخام ایفون بخرم 7پلاس. اما خیلی میترسونن منو که اگه یکم خط خوردگی داشته باشه تعمیرش سخته و هزینشم بالاست و در کل خیلی محدودیت داره. میخاستم ببینم اینا واقعیت داره یا نه اونایی استفاده کردن تجربشونو بگن خیلی ممنون میشم و اینکه ارزش خریدن رو داره …

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      بله هزینه تعمیرات گوشی‌های آیفون بالاست و نسبت به محصولات اندرویدی و به‌خصوص در ایران محدودیت‌های بسیار زیادی هم دارن

  6. باسلام وقتتان بخیر
    میخاستم الان ابان 96 قیمت اپل 7 درامریکا چنددلار باتشکر ازلطف شماخواهشمندم هرچه سریعترپاسخ دهید

  7. سلام من میخواستم آیفون ۸۷پلاس ۱۲۸بخرم اما شنیدم که بعدازمدتی دچارمشکل میشه بنظرشمامن چیکارکنم

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      سرعت شارژ شدن اون پایینه اما شارژدهی معمولی داره و با استفاده نرمال یک روز کامل جوابگو هست
      نسخه 32 حدودا 3 میلیون و 100 هزار تومان
      نسخه 128 حدودا 3 میلیون و 600 هزار تومان

  8. سلام من میخوام 7s پلاس ایفن بگیرم ولی میگن اپل ایدی باز نمیشه چند وقته.میگن دیگه بعد xایفن نمیاد.به خاطر ریجستری ام همه دارن ایفن رو میفروشن.چون کلا غیرقانونیه.آیا بخرم؟یاs8plusبگیرم؟

    1. ما آی‌فون 7s که نداریم اما اگر منظورتون آی‌فون 7 پلاس است، شما هنوز می‌توانید آن را بخرید و اپل آی‌دی هم راه چاره داره که با سرچ در اینترنت می‌توانید آن را پیدا کنید

  9. سلام ببخشید من الان 2 ساله نوت 5 خریدم و میخوام حالا آیفون بخرم ؛ میخواستم بدونم الآن آیفون 7 پلاس بخرم یا صبر کنم تا آِیفون 8 با صفحه نمایش خمیده و دکمه هوم لمسی و ویژگی های بهتر بیاد؟

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      اگه بودجه شما محدود نیست و از لحاظ مالی مشکلی ندارید صبر کنید تا نسل جدید آیفون معرفی بشه

  10. سلام اقای قریشی
    میخواستم گوشی بخرم کلا همه چی کامل باشه،یه می5اس داشتم عالی بود ولی اب خورد و بورد سوخت چون معتاد شیائومی شدم نمیدونم چی کار کنم،دوربین برام مهمه بین می 5اس و می6 وجی6 موندم خودم می6 رو میگم بخرم چون عاشق miui شدم اما شنیدم که دوربین خوبی نداره میخواستم نظر شما رو بدونم،خودم از دوربین می5 اس راضی بودم

    1. محمد قریشی

      سلام
      اگر از دوربین Mi 5S راضی بودید، دوربین Mi 6 هم رضایت شما را جلب میکنه چون کیفیتش بهبود پیدا کرده است. در حالت کلی خرید محصولات شیائومی به‌علت کمبود قطعات در ایران پیشنهاد نمیشه ولی اگر به آن علاقه دارید، گوشی مناسبی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH