بهترین پنکه‌های برقی برای مقابله با گرمای تابستان را بشناسید!

خنک ماندن فقط برای آسایش بیشتر نیست؛ این کار کمک می‌کند که در محل کار و منزل شادابی و کارایی بیشتری داشته باشید. یکی از بهترین، ارزان‌ترین و ساده‌ترین روش‌های خنک شدن، استفاده از پنکه‌های برقی است. ادامه مطلب را بخوانید تا با ۶ پنکه برقی ساده و کارآمد آشنا شوید:

 

Honeywell HT-900

TurboForce Air Circulator Fan

قیمت در فروشگاه آمازون:  ۱۳ دلار

این پنکه کوچک در ابعاد ۱۱ و ۱۵ اینچی موجود است و بهترین خنک کننده برای استفاده در فضاهای کوچک و راه‌های نزدیک مانند آشپزخانه و میز کار محسوب می‌شود اما توانایی به گردش در آوردن هوا در اطاق‌های بزرگ را نیز دارد.

قسمت سر این فن به اندازه ۹۰ درجه قابلیت چرخش دارد و به راحتی می‌توان این دستگاه را روی دیوار یا میز نصب نمود. 

 

 

 

Lasko 2554 42-Inch Wind Curve Tower Fan

 

قیمت در فروشگاه آمازون:  ۵۷ دلار

 

این خنک کننده برجی شکل برای کار در فضاهای کم بسیار مفید است و به راحتی می‌تواند اطاق‌های کوچک تا متوسط را خنک کند. این دستگاه را می‌توان در کنج دیوار قرار داد اما هر چه گردش هوا در اطرافش بیشتر باشد تاثیر خنک کنندگی آن بیشتر است.

پنکه Lasko به ریموت کنترل مجهز است و قابلیت استفاده به وسیله تایمر ۳ زمانه را دارد؛ همچنین پره های چرخنده ندارد و به همین دلیل برای کودکان خطری ایجاد نمی‌کند.

 

 

 

 

 

Holmes HBF2010A-WM Box Fan

 

قیمت در فروشگاه آمازون:  ۱۷ دلار

 

فن‌های معمولی نیاز به حجم زیادی از هوا دارند تا خنک کنندگی موثری داشته باشند؛ با این حال اگر در کنار یک پنجره باز یا ورودی در قرار بگیرند هیچ چیز به اندازه آنها کارآیی ندارد. تیغه های ۲۰ سانتی این فن می‌تواند مقدار زیادی از هوا را به گردش در بیاورد و اگر ۲ دستگاه از آنها را در دو طرف اتاق بگذارید به خوبی می‌توانید از فضای خنک ایجاد شده لذت ببرید. 

 

 

 

O2COOL 5-Inch Portable Fan

 

قیمت در فروشگاه آمازون: ۸ دلار

 

از قید و بند سیم برق رها شوید؛ O2COOL نیازی به برق ندارد. این فن با ۲ عدد باتری بزرگ کار می‌کند و می‌توانید آن را در سفرهای جاده‌ای، کمپینگ، گشت و گذار و یا حتی در حیاط منزلتان به همراه داشته باشید.

پایه این پنکه جمع می‌شود بنابراین به راحتی می توان آن را داخل کیف یا صندوق عقب اتومبیل نگهداری نمود. 

 

 

Dyson AM09 Fan Heater

قیمت در فروشگاه آمازون : ۳۹۹ دلار

 

اگر طراحی یک محصول برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است Dyson به راحتی می‌تواند نظرتان را به خود جلب کند و به احتمال زیاد همان چیزی است که دوست دارید. 

جاروبرقی‌های Dyson افسانه‌ای هستند و طرفداران فراوانی دارند؛ حالا این کمپانی یک پنکه را با بخاری ترکیب کرده و این دستگاه را تولید کرده است که از فناوری انحصاری خودش برای چند برابر کردن قدرت جابجایی هوا استفاده می‌کند. 

المنت‌های گرمایشی این دستگاه قابل مشاهده هستند و هر گاه که نیاز به تولید هوای گرم باشد روشن می‌شوند.

 

 

 

Milwaukee M18 Jobsite Fan

قیمت در فروشگاه آمازون: ۶۹ دلار

معمولا هوای کارگاه‌ها و گاراژها خیلی گرم می‌شود و Milwaukee یک پنکه مفید و کارآمد برای این نوع محیط‌ها به شمار می‌رود. 

این دستگاه با دوام بوده و تا حدود زیادی در برابر گرد و غبار مقاوم است. همچنین نیروی آن از باتری معروف Milwaukee مدل M18 تامین می‌شود و با یک بار شارژ کامل این باتری ۵ آمپرساعتی، می‌تواند تا ۱۷ ساعت متوالی کار کند. 

1 در مورد “بهترین پنکه‌های برقی برای مقابله با گرمای تابستان را بشناسید!”

  1. سلام
    مطالبتون خیلی محترمه برا
    من ولی شاید همین مطلب وسایل ایرانی معرفی میشدند و یک پیشینه از کارخونه هاشون هم گفته میشد خیلی بهتر و البته کاربردی تر بود
    ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH