آموزش غیر فعال کردن (Mute) استوری سایر کاربران در اینستاگرام

باید اعتراف کرد، اضافه شدن استوری اینستاگرام یکی از بهترین و جالب‌ترین تغییرات این شبکه‌ اجتماعی محبوب بود. در حقیقت استوری‌ها به یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های این نرم‌افزار تبدیل شده‌اند ولی همه ما می‌دانیم همین قسمت کوچک و جذاب در برخی موارد چقدر می‌تواند خسته‌کننده و یا حتی آزار‌دهنده باشد، چرا که بعضی افراد به دلیل دنبال کردن صفحات بسیار ترجیح می‌دهند که تنها استوری اینستاگرام افراد خاصی را دنبال کنند و مواجه شدن با خیل عظیمی از استوری‌ها را دوست ندارند. بهترین راه‌حل چیست؟

در این مقاله قصد داریم آموزش بی‌صدا کردن استوری اینستاگرام دیگران را باهم بررسی کنیم. با این روش بدون نیاز به آنفالو کردن دیگران، استوری اینستاگرام آن‌ها را دریافت نخواهید کرد. برویم سراغ بحث اصلی:

چگونه استوری اینستاگرام دیگران را روی حالت Mute قرار دهیم؟

برای این کار، ابتدا وارد اینستاگرام شوید و از طریق منوی بالایی این نرم‌افزار که استوری‌های کاربران را نمایش می‌دهد، فردی را که می‌خواهید استوری‌های وی را بی‌صدا کنید، پیدا کرده و برای چند لحظه انگشت خود را بر روی آیکون استوری آن شخص نگه‌دارید.

چگونه استوری اینستاگرام دیگران را روی حالت Mute قرار دهیم؟

پس از مدتی پنجره کوچکی باز خواهد شد که شامل دو گزینه است. پس از انتخاب گزینه Mute دیگر استوری‌های منتشر شده این شخص در آینده نمایش داده نمی‌شوند.

اگر از طریق لیست استوری‌های خود در بالای صفحه‌ اصلی این نرم‌افزار به آخر لیست سوایپ کنید، مشاهده می‌کنید که استوری بی‌صدا شده به رنگ خاکستری درآمده است و در صورتی که تمایل داشتید دوباره او را از لیست Mute خارج کنید، کافی‌ست بر روی همین آیکون خاکستری رنگ، انگشت خود را نگه‌داشته و گزینه Unmute را لمس کنید.

چگونه استوری اینستاگرام دیگران را روی حالت Mute قرار دهیم؟

12 در مورد “آموزش غیر فعال کردن (Mute) استوری سایر کاربران در اینستاگرام”

  1. من میخوام از حالتmute در بیارم ولی اخره استوزیام هیچ استوری کم رنگ نیس چیکار کنم تو پروفایلشم اصن گزنیه unmute نداره چیکار کنم

    4
    107
  2. سلام من از این استوریا ک آهنگ میزنن روش همه ش میگه تو منطقه شما نمیاره و همچنین یکیو میوت کردم الان چ جوری آنموت کنم اون قسمت اخرای استوریا هم نمونده ک دست میزاری روش میاره

  3. سلام ببخشیدمن انفالوکردم ولی توقسمت حساب های بیصداهنوزهم اونی که انفالوکردم(وقبلابیصداکرده بودمش) مونده چیکارکنم که حذف بشه؟

    2
    28
  4. عرفان خالدیان

    سلام لطفا به سوال من هم جواب بدید.من از همین طریق که آموزش دادید استوری و پست های یک نفر رو نادیده گرفتن زده بودم.بعد خاستم از این حالت درش بیارم فقط استوریش از این حالت در اومده.پستاش رو برام نمیاره چه جوری درستش کنم؟؟؟

    8
    80
    1. با سلام
      برید تو پیج شخص
      flowing شخص مورد نظر
      چندتا گزینه میاد براتون
      mute رو بزنید
      پست رو غیر فعال کنید

  5. برای این کار باید از منوی تنظیمات اینستاگرامتون ، زبان برنامه رو از فارسی به انگلیسی تغییر بدید ، بعدش به استوری کمرنگ شده فرد مورد نظر برید و گزینه رفع بیصدا کردن یا همون UNMUTE رو انتخاب کنید
    وقتی زبان برنامه اینستاگرام فارسی باشه گزینه رفع بیصدا کردن نشون داده نمیشه .

    6
    8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH