سامسونگ سنسورهای جدید دوربین خود را با نام تجاری ایزوسل معرفی کرد

رویداد MWC 2017 هم‌اکنون در شانگهای درحال برگزاری است و تاکنون محصولات زیادی در این رویداد معرفی شده‌اند. با اینکه در این رویداد برندهای کم‌تر شناخته شده حضور دارند، اما در روزهای اخیر، کمپانی‌های بزرگ نیز محصولاتی را در آن معرفی کرده‌اند. سامسونگ در این رویداد از سنسورهای جدید دوربین خود با نام ‌تجاری ایزوسل پرده‌برداری کرده است.

سامسونگ

سنسور‌های ایزوسل از سال ۲۰۱۳ تاکنون در حال تولید هستند و گوشی گلکسی S5 اولین گوشی‌ هوشمند این شرکت بود که از این سنسور استفاده می‌کرد. به‌نظر می‌رسد سامسونگ به‌تازگی تمرکز خود را بر روی ساخت سنسور دوربین، گوشی‌های هوشمند معطوف کرده است. علاوه‌بر معرفی برند جدید، این شرکت اعلام کرد که سنسور‌های جدید در چهار گروه ایزوسل فست، برایت، دوگانه و اسلیم تولید خواهند شد. هرکدام از این سنسورها، قابلیت‌های منحصر به‌فردی دارند و برای استفاده در محصولات گوناگون توسعه داده شده‌اند.

در این بین، ایزوسل دوگانه از جذابیت بیشتری برخوردار است. با توجه به آخرین خبرهای منتشر شده، این شرکت به‌زودی گوشی‌های گلکسی نوت 8 و C10 را با دوربین دوگانه عرضه خواهد کرد. سامسونگ نیز، مانند بقیه شرکت‌ها مایل است تا از سنسور‌های خود در محصولاتش استفاده کند و با توجه به این‌که ایزوسل دوگانه، اولین سنسور ساخته شده توسط این شرکت به‌منظور استفاده در دوربین دوگانه است، احتمال استفاده این سنسور در گوشی‌های آینده این شرکت، بسیار زیاد است.

عملکرد سنسور دوگانه ایزوسل تقریبا همانند دیگر گوشی‌های مجهز به دوربین دوگانه است. این محصول، از یک سنسور تک‌رنگ ترکیب شده با یک ‌سنسور رنگی، ساخته شده است. سنسور‌های جدید ایزوسل همانند سری‌های قبلی، در نور کم عملکرد بسیار مناسبی داشته و تصاویر را با حداقل‌ نویز به ثبت می‌رسانند. فوکوس در نور کم، به‌لطف این سنسور به‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

این سنسور‌ها مسلما مختص به محصولات سامسونگ نبوده و با توجه به نام‌گذاری جدید این سنسورها، باید منتظر استفاده آن‌ها در محصولات شرکت‌های گوناگون باشیم. همان‌گونه که می‌دانید، سونی درحال‌حاضر پادشاه بی‌رقیب در تولید سنسور‌ دوربین گوشی‌های هوشمند است و با وارد شدن سامسونگ به این میدان، باید منتظر یک جنگ تمام عیار میان این دو شرکت باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH