آموزش کامل و رایگان برگرداندن پیج از دست رفته اینستاگرام

آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال شده در اینستاگرام

ارور 30 روزه اینستاگرام به معنای دیسیبل شدن اکانت شماست، در این مطلب نحوه برگرداندن اکانت دیسیبل اینستاگرام یا همان اکانت غیرفعال اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

مشاهده ارور 30 روزه اینستاگرام و غیرفعال شدن یا دیسیبلشدن پیج در اینستاگرام یکی از کابوس‌های وحشتناک برای کاربران اینستاگرام است.

حالتی را در نظر بگیرید که صبح از خواب بیدار می‌شوید و با خوشحالی سراغ اینستاگرام می‌روید تا صفحه‌تان که نزدیک به یک میلیون فالوور دارد را چک کنید، اما با پیغام غم‌انگیز ارور 30 روزه اینستاگرام یا “your account has been disabled for violating our terms” مواجه می‌شوید.

در این ‌صورت نمی‌توانید به اکانت‌تان وارد شوید و به آن هیچ دسترسی نخواهید داشت. با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا به شما بگوییم که چرا چنین اتفاقی برای‌تان افتاده و راه‌ رهایی از آن برای دسترسی دوباره به صفحه‌تان چیست. برای رفع ارور Couldn’t refresh feed اینستاگرام حتما مقاله ما را بخوانید.

دسترسی سریع به بخش‌های اصلی مقاله

چرا اینستاگرام اکانت من را دیسیبل کرده است؟

به طور کلی بسته شدن صفحه در اینستاگرام سه دلیل عمده داد:

  1. نقض قوانین اینستاگرام
  2. وارد کردن سن کمتر از 13 سال
  3. اشتباه بات‌ها و هوش مصنوعی اینستاگرام
  4. استفاده از VPNها

نقض قوانین اینستاگرام یعنی چه؟

پیش از آنکه آموزش برگرداندن اکانت دیسیبل اینستاگرام را بازگو کنیم، بهتر است به دلایل این موضوع نگاهی داشته باشیم اتفاقاتی که باعث می‌شود با ارور 30 روزه اینستاگرام مواجه شوید. شبکه اجتماعی اینستاگرام قوانین و شرایط خاص خودش را برای کاربران مقرر کرده که همه باید به آن‌ها پایبند باشند. درست در زمان ثبت‌نام در این شبکه اجتماعی، اینستاگرام از شما می‌خواهد تا شرایط و ضوابط فعالیت در آن را بخوانید و پس از آن وارد حساب کاربری خود شوید. از این لینک می‌توانید به صفحه ضوابط و قوانین اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه توضیح دهیم، استفاده از فالوور یا لایک فیک، ارسال پست‌هایی شامل قوانین کپی‌رایت، محتوای جنسی، مطالب نژادپرستانه و نفرت‌پراکنی، اذیت و آزار خود یا دیگران، تهدید، انتشار فیلم‌های خشونت‌آمیز، خرید و فروش اقلام ممنوعه (الکل، دخانیات، اسلحه، حیوانات و…) و موارد مشابه ممنوع است.

در بین تمامی این موارد، رعایت نکردن قانون کپی‌رایت به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل بسته شدن پیچ‌های ایرانی به شمار می‌رود. همچنین مورد دیگری که اخیرا اینستاگرام توجه ویژه‌ای به آن دارد، حداقل سن کاربران برای استفاده از این پلتفرم است. طبق قوانین اینستاگرام، افراد کمتر از 13 سال نمی‌توانند از این شبکه اجتماعی استفاده کنند، همچنین برخی از صفحات و محتواهای حساس برای افراد کمتر از 18 سال نمایش داده نمی‌شود.

برای آنکه با بایدها و نبایدهای اینستاگرام به صورت خلاصه آشنا شوید، حتما این پست ما را در اینستاگرام ببینید و ذخیره کنید که همیشه بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

قانون کپی رایت اینستاگرام چیست؟

قانون کپی‌رایت اینستاگرام شامل انتشار هر نوع مطلبی می‌شود که حق انتشار یا مالکیت آن با ما نباشد، یعنی برای هر نوع موسیقی خارجی یا حتی ایرانی، تیکه‌ای از فیلم، سریال، تاک‌شو‌ها، بازی‌های ویدیویی یا هر نوع اثر تولید شده باید اجازه انتشار آن را داشته باشیم، در غیر این‌صورت قانون کپی رایت را زیر پا گذاشته‌ایم و ممکن است حسابمان بسته شود.

به دلیل آن که قانون کپی‌رایت در ایران رعایت نمی‌شود، ما نیز عادت کردیم که در کلیپ‌ها، مطالب و پست‌هایمان از موسیقی، بخشی از یک فیلم یا موارد دیگر استفاده کنیم که این موارد ضد قوانین کپی‌‌رایت اینستاگرام است.

روش‌های رفع مشکل ارور Couldn’t Refresh Feed در اینستاگرام

چرا برخی پیچ‌ها با وجود عدم رعایت قوانین، بسته نمی‌شوند؟

شاید دیده باشید که برخی پیچ‌ها قوانین اینستاگرام را رعایت نمی‌کنند اما مدت‌هاست بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه داده‌اند و هیچگاه درگیر بسته شده اکانت یا برگرداندن اکانت دیسیبل اینستاگرام نمی‌شوند. این اتفاق چند دلیل دارد، مهم‌ترین دلیل آن است که اینستاگرام برای بستن صفحات و نظارت بر روی پست‌های منتشر شده از بات‌ها و هوش مصنوعی بهره می‌برد، بررسی بر روی محتوا به این شکل بسیار دشوار است و همیشه چند درصد خطا وجود دارد.

به همین دلیل ممکن است گاهی اوقات یک صفحه با وجود نقض قوانین اینستاگرام، بسته نشود و یک صفحه با وجود رعایت قوانین، بسته شود. در برخی مواقع که هوش مصنوعی متوجه نقض قوانین یک صفحه نمی‌شود، ریپورت‌هایی که کاربران می‌دهند باعث بسته شدن آن پیج خواهد شد.

چگونه قانون کپی رایت را دور بزنیم؟

یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از بسته شدن پیچ و مواجهه با ارور 30 روزه اینستاگرام به دلیل عدم راعایت قوانین کپی رایت، اعلام نام سازنده و مالک اثر در کپشن پست است. یعنی اگر شما یک موسیقی از یک خواننده را منتشر کردید، در کپشن پست بنویسید که این موسیقی متعلق به آن خواننده است و ترجیحا آدرس پیچ آن خواننده را نیز منشن کنید. بسیاری از پیچ‌ها با استفاده از این روش، به مالک اثر نیز احترام گذاشته و اینستاگرام را متقاعد می‌کنند که صفحه‌شان را نبندد.

البته این روش اصلا قابل اطمینان نیست، موارد زیادی وجود داشت که یک صفحه بعد از مدت‌ها فعالیت به این روش بسته شده و تمام زحمات صاحبان آن بر باد رفته است. اگر قصد بالا آوردن یک پیچ به روش درست و قانونمند را دارید، بهتر است ریسک استفاده از این روش را نپذیرید.

چرا در صورت رعایت تمام قوانین، صفحه من غیرفعال شده است؟

اما گاهی اوقات با وجود این‌که هیچ‌گونه فعالیتی را خلاف ضوابط انجام نداده‌اید، اینستاگرام اکانت شما را غیرفعال می‌کند. این مورد می‌تواند به دلیل اشتباه خود اینستاگرام باشد.

به‌عنوان مثال اگر تصاویر ارسالی زیادی را در مدت زمان کم منتشر کنید و محتوای آن‌ها هم به صورتی باشد که اینستاگرام آن‌ها را با اسپم اشتباه بگیرد، احتمال غیرفعال شدن حساب شما وجود دارد. یا این‌که در یک مدت کوتاه اقدام به فالو کردن تعداد بالایی از کاربران بکنید که در این‌صورت این مورد از طرف اینستاگرام مشکوک گزارش می‌شود.

از طرفی ممکن است هوش مصنوعی یا بات‌های اینستاگرام یک پست را به اشتباه حاوی موارد نقض کننده قوانین تشخیص دهند و آن صفحه را غیرفعال کنند. به هر حال گاهی اشتباه رخ می‌دهد.

استفاده از VPN در دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام تاثیر دارد؟

یکی دیگر از مواردی که باعث مشاهده ارور 30 روزه اینستاگرام می‌شود، استفاده از vpn‌های متعدد و اتصال به حساب کاربری، از سرورهای متفاوت است. بسیاری از کاربران ادعا دارند که با وجود رعایت تمامی قوانین، حسابشان در اینستاگرام بسته شده است. جدا از امکان بسته شدن صفحه به دلیل اشتباه هوش مصنوعی، استفاده از vpn نیز یکی دیگر از دلایل مهم بسته شدن حساب به شمار می‌رود.

هنگامی که کاربران طی مدتی کوتاه با استفاده از چندین vpn و چندین سرور مختلف به حساب خود متصل می‌شوند، اینستاگرام آن‌ها را ربات تشخیص داده و صفحه‌شان را می‌بندد.

برای جلوگیری از این اتفاق هنگام ورود به اینستاگرام فیلترشکن خود را ببندید یا آن که از یک vpn با کیفیت و یک سرور آن برای اتصال به اینستاگرام استفاده کنید، تا با اتصال از سرورهای متعدد، اینستاگرام را به اشتباه نیندازد.

روش بازیابی و برگرداندن اکانت غیرفعال یا دیسیبل اینستاگرام به دلیل استفاده از VPN (پیشنهادی)

تاکنون به این نتیجه رسیدیم که بسته شدن حساب اینستاگرام چهار دلیل عمده دارد: 1-عدم رعایت قوانین اینستاگرام 2- اشتباه بات‌ها و هوش مصنوعی این شبکه اجتماعی 3- استفاده از VPNها 4- وارد کردن سن کمتر از 13 سال

اگر شما قوانین اینستاگرام را زیرپا نگذاشته‌اید و فکر می‌کنید به دلیل استفاده مکرر از فیلترشکن، صفحه شما بسته شده است، برای برگرداندن اکانت دیسیبل اینستاگرام خود باید روش زیر را امتحان کنید:

در ابتدا باید بگوییم که این روش به صورت تجربی به دست آمده و شاید برای همه کارآمد نباشد، اما در هر صورت امتحان آن هیچ ضرری ندارد و مجانی است.

در این روش باید از یک تلفن هوشمند یا تبلت ثانویه برای ورود به حسابتان استفاده کنید. البته این دستگاه ثانویه برای ورود به حساب شما باید این سه شرط را داشته باشد:

  1. هرگز با آن به اکانت اینستاگرام خود متصل نشده باشید.
  2. هرگز با آن به اینترنتی که از آن در گوشی یا رایانه خود برای ورود به حساب‌تان استفاده می‌کردید، متصل نشده باشید.
  3. vpn آن خاموش باشد.

معمولا گوشی دوستان‌تان این سه شرط را دارند، می‌توانید از تلفن همراه یا تبلت دوستان‌تان استفاده کنید.

در این روش با استفاده از یک تلفن همراه یا تبلت ثانویه باید وارد حسابتان (لاگین) شوید، در قسمت ثبت شماره موبایل یا ایمیل، همان شماره یا ایمیلی که در هنگام ساختن حساب وارد کردید را بنویسید و صبر کنید تا کد تائید به شماره یا ایمیل شما ارسال شود. پس از وارد کردن کد، بدون مشکل به حساب خود متصل می‌شوید.

به این ترتیب حسابتان در دسترس قرار می‌گیرد، حالا در این دستگاه ثانویه از حساب خود خارج شوید (لاگ‌اوت) و با تلفن یا تبلت خودتان، بدون استفاده از فیلترشکن وارد حسابتان شوید. حواستان باشد مجددا در هنگام ورود به اینستاگرام، فیلترشکن روشن نباشد، یا حداقل تنها از یک vpn و یک سرور مشخص برای ورود به اینستاگرام استفاده کنید.

برگرداندن اکانت دیسیبل شده به دلیل وارد کردن سن کمتر از 13 سال

یکی از عمده‌ترین دلایل بسته شدن اکانت اینستاگرام آن است که شما سن‌تان به 13 سال نرسیده، یا آنکه بیش از 13 سال سن دارید ولی سن‌تان را اشتباه وارد کردید. اینستاگرام به تازگی از کاربران خود درخواست می‌کند که سن‌شان را وارد کنند. به این ترتیب شما باید سن واقعی خود را در این اپلیکیشن وارد کنید. اگر سن‌تان کمتر از 13 سال است که بهتر است فعلا از اینستاگرام استفاده نکنید، محدودیت سنی که در این شبکه اجتماعی تعیین شده به نفع خود کاربر است.

اما اگر سن خود را به اشتباه کمتر از 13 سال وارد کردید و حالا می‌خواهید اکانت دیسیبل خود را بازیابی کنید، باید به فرم درخواست اینستاگرام که به همین منظور طراحی شده، مراجعه کنید. روش زیر را مرحله به مرحله انجام دهید:

  1. وی‌پی‌ان خود را روشن کنید (فرم مذکور تنها در صورت روشن بودن وی‌پی‌ان نمایش داده می‌شود)
  2. بر روی این لینک کلیک کنید یا طبق تصویر، در هنگام ورود به اینستاگرام و مشاهده پیام Underage Account گزینه Appeal را بزنید.
  3. حال به صفحه فرم درخواست تجدید نظر سن کاربر رفته‌اید، این فرم را طبق تصویر زیر پر کنید و دکمه Send را بزنید.

دیسیبل اینستاگرام

نکته اول: این تصویر باید به گونه‌ای باشد که شما در حالی که صفحه اول پاسپورتتان را در دست دارید و هم چهره و تصویر پاسپوت در تصویر واضح افتاده باشد. نباید هیچ یک از اطلاعات روی پاسپورت را به صورت فیزیکی یا با برنامه‌های ادیت بپوشانید. همچنین برخی نگران این موضوع هستند که اطلاعاتشان منتشر شود، اینستاگرام قول داده که این اطلاعات محرمانه خواهد ماند و تصویر شما پس از گذشت 30 روز از تایید توسط اینستاگرام پاک خواهد شد.

اگر پاسپورت ندارید می‌توانید تصویر هر نوع مدرک دیگر مانند گواهی تولد، ازدواج، گواهینامه، گواهی تحصیلی یا هر مورد دیگری را ارسال کنید، اما این مدرک باید شامل نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد شما باشد، همچنین اطلاعات آن به صورت انگلیسی نوشته شده باشد، زیرا اینستاگرام قادر به خواندن زبان و فرمت نوشتان حروف و اعداد به صورت فارسی نیست.

اینستاگرام تاکید کرده که از ارسال هرنوع مدرک اضافی و بی‌جهت برای بررسی سن خودداری کنید.

نکته دوم: در کادر توضیحات باید به زبان انگلیسی، توضیحاتی در مورد این که شما به اشتباه سن تولد خود را وارد کردید و در تصویری که فرستاده‌اید می‌توان سن دقیق شما را تشخیص داد وارد کنید. سعی کنید این متن کپی شده از سطح اینترنت نباشد زیرا تعداد زیادی از افراد از متن‌های آماده استفاده می‌کند و ممکن اینستاگرام به صداقت شما تردید داشته باشد.

اثبات اینکه ربات نیستید در هنگام دریافت ارور 30 روزه اینستاگرام

گاهی اوقات کاربران با پیام زیر که به نام ارور 30 روزه اینستاگرام مشهور است مواجه می‌شوند. این پیام به علت فعالیت‌های مشکوک در اینستاگرام مانند فالو کردن اکانت های متعدد در یک بازه زمانی کوتاه به وجود می‌آید و نتیجه آن این است که حساب شما به صورت موفق غیرفعال شده و شما 30 روز فرصد دارید تا اثبات کنید که ربات نیستید. در این حالت زمانی که ارور 30 روزه اینستاگرام را دریافت می‌کنید معمولا یک چک باکس برای این که اثبات کنید ربات نیستید در زیر پیام ارور 30 روزه دیده می‌شود که با زدن آن، مشکل برطرف شده و می‌توانید مجددا از حساب خود استفاده کنید.

ارور 30 روزه اینستاگرام

البته در برخی مواقع هم با مشاهده ارور 30 روزه اینستاگرام به صفحه تشخیص تصویر می‌روید و باید آنجا تصاویر درست را انتخاب کنید، سپس اگر انتخاب‌هایتان درست بود، ظرف 24 ساعت پیج شما باز می‌گردد.

نکته بسیار مهم آن است که اگر با ارور 30 روزه اینستاگرام مواجه شدید و خبری از لینک تشخیص ربات یا تصاویر نبود باید برنامه اینستاگرام را ببندید و پس از روشن کردن VPN یک بار دیگر به اکانت خود مراجعه در این حالت به احتمال فراوان می‌توانید تیک من ربات نیستم یا تصاویر تضخیع ربات را ببینید.

اگر این افتاق نیوفتاد، از روش سوم برای برگرداندن اکانت دیسیبل اینستاگرام استفاده کنید.

اما اگر حسابتان به دلیل نقض قوانین یا به اشتباه بسته شده باید از سه روشی که در ادامه توضیح دادیم استفاده کنید:

روش اول برگرداندن اکانت دیسیبل شده در اینستاگرام به دلیل نقض قوانین

پیش از این که مراحل بازگشت اکانت غیرفعال اینستاگرام را توضیح دهیم، بهتر است بدانید انجام این اقدامات به معنای بازگشت صد درصد پیج اینستاگرام‌تان نیست و احتمال غیرفعال ماندن همیشگی آن وجود دارد.

از طرفی تکرار مراحل ذکر شده در ادامه در طی یک دوره می‌تواند درصد احتمال بازگشت پیج را بیشتر کند. همانطور که گفتیم هوش مصنوعی و بات‌های اینستاگرام باعث غیرفعال شدن حساب کاربری می‌شود، بنابراین شما با درخواست باز شدن حسابتان درواقع اعلام می‌کنید تا صفحه‌تان مجددا باز بینی شود، در این حالت اگر در پست‌هایتان، قوانین را زیر پا گذاشته باشید، امکان بازگشت صفحه تقریبا صفر می‌شود.

اما اگر بات‌ها یا هوش مصنوعی اینستاگرام به اشتباه صفحه شما را بسته باشند، امکان بازگشت صفحه وجود دارد. مدت زمان بازگشت حساب کاربری برای بعضی‌ها 3 روز و برای برخی تا 20 روز هم طول می‌کشد. به هر حال برای امتحان شانس بازگرداندن حساب غیرفعال‌تان مراحل زیر را بادقت دنبال کنید.

  1. زمانی که وارد برنامه اینستاگرام شدید و با پیغام your account has been disabled for violating our terms مواجه شدید، به‌جای کلیک بر روی Ok، گزینه Learn more را انتخاب کنید.

ارور 30 روزه اینستاگرام

  1. در صفحه جدید باز شده، گزینه let us know را برگزینید.
  2. در مرحله بعد در قسمت …If you believe your account was disabled by mistake دو گزینه Yes و No قرار گرفته است. در صورتی که اکانت‌تان برای بیزنیس است، گزینه Yes و اگر به‌صورت شخصی است گزینه No را انتخاب کنید.

برگرداندن اکانت اینستاگرام

  1. در ادامه مراحل برگرداندن اکانت اینستاگرام باید اطلاعات خواسته شده را به ترتیب وارد کنید. در کارد اول نام واقعی خود، در کادر دوم نام کاربری حساب، در کادر سوم ایمیل و در بخش انتخاب کشور سکونت، بهتر است United States را انتخاب کنید، اگر اکانت بیزینس دارید Iran را وارد کنید.
  2. در این مرحله اگر از شما خواسته شده تا فایلی را آپلود کنید، آن را نادیده بگیرید.
  3. چند ساعت بعد باید یک ایمیل از اینستاگرام دریافت کنید. در این ایمیل از شما خواسته می‌شود تا بر روی یک برگه کاغذ با دست خط خود یک کد که در ایمیل ذکر شده را با اعداد انگلیسی به همراه نام کاربری و نام خود با خط خوانای انگلیسی و واضح بنویسید. برگه را با دو دست به صورت کامل جلو خود بگیرید تا تمام نوشته‌های آن مشخص باشد. بگویید یک نفر دیگر از شما با فاصله مناسب عکس بگیرد تا صورت و نوشته بر روی کاغذ با به شکل مناسب در عکس بیفتد.عکس باید فرمت JPEG داشته باشد.  ارسال عکس بی‌کیفیت با دوربین ضعیف و واضح نبودن صورت یا متن روی کاغذ، روند کار شما را مختل می‌کند. بعد از انداختن عکس آن را به ایمیل ضمیمه کنید و در جواب ارسال کنید.برگرداندن اکانت اینستاگرام
  4. پس از آن در ایمیلی از شما خواسته می‌شود تا اگر حساب‌تان به‌صورت بیزینسی است، مدارک مربوط به کارتان را در فایلی ارسال کنید.
  5. این مراحل را 2 بار در روز انجام دهید و منتظر پیغام فعال‌سازی مجدد حساب‌ کاربری‌تان از طریق ایمیل بمانید.

در صورت داشتن اکانت بیزینس غیرفعال ، چگونه برای اینستاگرام عکس بفرستیم؟

شرایط داشتن حساب اینشتاگرام شخصی با اکانت بیزینس متفاوت است، حساب شخصی معمولا شامل تصویر شما می‌شود و اینستاگرام با تطابق عکسی که در ایمیل می‌فرستید با عکس‌هایی که در اکانت خود دارید، می‌فهمد که شما صاحب اکانت هستید یا خیر. اما گاهی شما مدیر پیج شخص دیگری هستید، یا در صفحه خود تصویری از خود ندارید یا شاید هم حساب شما مانند اینستاگرام آی‌تی‌رسان از نوع بیزینس است و تنها اطلاعات مربوط به کار در آن پست شده، در این حالت چگونه باید عکس را ارسال کرد؟

اینستاگرام در ایمیلی که برای شما ارسال می‌کند تاکید دارد که حتی اگر تصویری از شما در اکانت اینستاگرام‌تان نباشد، باز هم ارسال عکس به شیوه‌ای که در بخش قبلی توضیح داده شد تنها راه برای بازگشت حساب است. با ارسال عکس شما اینستاگرام را مطمئن می‌سازید که ربات نیستید و یک شخص حقیقی مدیریت پیج را بر عهده دارد، به این ترتیب اعتماد بیشتری به شما خواهد شد. بنابراین در هر شرایط باید عکس خود را با شرایط گفته شده برای اینستاگرام ارسال کنید.

اما شرایط ارسال عکس برای اکانت‌ها بیزینس متفاوت است. اگر حساب شما بیزینس است باید مدرکی که اثبات کند حساب متعلق به شما و بیزینس‌تان است را ارسال کنید. در ابتدا پیش از ارسال ایمیل به خاطر داشته باشید که در مرحله 4 روش قبلی باید کشورتان را Iran وارد کنید. سپس برای ارسال عکس باید مدرکی را در دست داشته باشید که ثابت کند شما صاحب بیزینس حسابتان هستید. این مدرک شامل موارد زیر می‌شود:

  • جواز کسب
  • برگه پرونده مالیاتی
  • فاکتورهای بازرگانی
  • فاکتورهای فروش برای کسب‌و‌کار‌های کوچک
  • اثبات مالکیت دامنه سایت
  • اسناد ثبت سفارش

برای اثبات مالکیت حساب بیزینس خود باید یکی از موارد بالا را داسته باشید، اگر اینطور نیست شرایط بازیابی اکانت بیزینس با تصویر معمولی خودتان بسیار سخت است. اگر چنین مدارکی ندارید، اکانت خود را به بیزینس ارتقا ندهید.

رفع مشکل ارور Confirm your account to request a review در اینستاگرام

برخی از کاربران اعلام کردند که هنگام وارد کردن نامن کاربری با ارور Confirm your account to request a review مواجه می‌شوند. اینستاگرام با ارسال این پیام به کاربران اعلام می‌کند که به اکانت اینستاگرام خود رفته و تایید کنند که این حساب برای آن‌ها است. این پیام در حالی نشان داده می‌شود که اکانت اینستاگرام کاربر غیرفعال شده و امکان ورود به حساب وجود ندارد. بنابراین روند بازیابی اکانت به بن‌بست می‌خورد و دیگر نمی‌توان ادامه مراحل را ادامه داد.

چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟

پیام Confirm your account to request a review به چه دلیل ارسال می‌شود؟

دلایل مختلفی باعث می‌شود که شما با این پیام مواجه شوید. زمانی که با پیام Confirm your account to request a review مواجه می‌شوید یعنی اینستاگرام به هویت شما شک دارد و فکر می‌کند فرد دیگری قصد ورود به اکانت شما را دارد بنابراین باید خود را به اینستاگرام اثبات کنید. معمولا زمانی که از دو یا چند دستگاه برای ورود به اینستاگرام استفاده می‌کنید این مشکل رخ می‌دهد.

اکانت غیرفعال شده اینستاگرام

برخی نیز اعلام کردند که این مشکل در برخی مناطق جغرافی بیشتر رخ داده و کاربران بیشتری با آن درگیر هستند. البته همانطور که گفتیم این روش یک بن‌بست است زیرا افرادی که حسابشان غیرفعال شده نمی‌توانند وارد اکانت شوند و خود را تایید کنند. انتظار می‌رود اینستاگرام به زودی این مشکل را حل کند.

روش حل  مشکل پیام Confirm your account to request a review چیست؟

هنوز روش حل قطعی برای این مشکل اعلام نشده اما چند روش هست که بسیار از آن‌ها استفاده کردند و جواب گرفتند، به شما نیز پیشنهاد می‌شود که این روش‌ها را طی کنید تا شاید مشکلتان حل شود.

  • تمام کوکی‌های گوشی خود را پاک کنید و مجددا تلاش کنید
  • از vpn استفاده کنید و منطقه جغرافیایی خود را تغییر دهید
  • گوشی خود را ریست فکتوری کنید، البته یادتان نرود از اطلاعاتتان بک‌آپ داشته باشید

در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای بازگرداندن پیج می‌توانید پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کرده و به ما دایرکت بدهید.

روش دوم برگرداندن اکانت غیرفعال اینستاگرام به دلیل نقض قوانین

روش دوم در واقع خلاصه‌ای از روش اول است، اینستاگرام به تازگی صفحه‌ای را ایجاد کرده که هر کدام از کاربران این شبکه اجتماعی که به هر دلیلی با پیام “your account has been disabled for violating our terms” مواجه می‌شوند بتوانند از این صفحه، مشکلات اکانت خود را پیگیری کنند. این صفحه برای برگرداندن اکانت دیسیبل در اینستاگرام کاربرد دارد و باید اطلاعاتی از حساب خود را در آن پر کنید. اطلاعات این صفحه تقریبا با موارد گفته شده در روش اول برابر است.

  1. شما با ورود به این لینک به صفحه اختصاصی این شبکه اجتماعی برای کمک به افرادی که اکانت اینستاگرام آن‌ها غیرفعال شده است، وارد می‌شوید.
  2. در این صفحه باید همانند روش اول مشخصات صفحه را پر کنید.اکانت غیرفعال اینستاگرام ارور 30 روزه اینستاگرام
  3. با پر کردن این صفحه درخواست شما ثبت می‌شود و اینستاگرام به زودی ایمیلی برای شما ارسال خواهد کرد.
  4. محتوای ایمیل اینستاگرام بسته به شرایط صفحه اینستاگرام شما ممکن است متفاوت باشد. اما به هر شکل ایمیلی که برای اکثر افراد ارسال می‌شود شامل یک کد است، همانند مرحله پنج روش قبلی باید آن کد، نام خود و یوزرنیم حساب کاربری را در یک کاغذ نوشته و از خود عکس بگیرید.
  5. در ادامه باید از مانند مرحله 6 روش اول، از خود عکس بگیرید و آن را برای ایمیلی که از اینستاگرام به دستتان رسیده، ریپلای کنید و منتظر جواب باشید. اگر روش اول جواب نداد، این روش به احتمال بسیار زیاد موجب رفع مشکل حساب کاربری شما خواهد شد.

روش سوم برگرداندن اکانت دیسیبل در اینستاگرام به دلیل نقض قوانین

روش سوم برگرداندن اکانت دیسیبل اینستاگرام نیز به دور روش اول شباهت بسیاری دارد اما شما در این روش باید یک صفحه دیگر را پر کنید تا به هدف خود برسید. بنابر دلایلی اینستاگرام دو صفحه برای بازگرداندن اکانت‌های غیرفعال شده دارد. این صفحه محتوایی مانند صفحه‌ای که در روش دوم اعلام کردیم دارد تنها چند مورد آن متفاوت است.

  1. شما در این صفحه باید در کادر اول نام خود را وارد کنید.
  2. در کادر دوم ایمیل مربوط به حساب خود را وارد کنید.
  3. در کادر سوم یوزرنیم حساب اینستاگرام خود و در کارد چهارم شماره موبایل متصل به اکانت اینستاگرام را وارد کنید. (اگر موقع ثبت‌نام شماره موبایل خود را وارد نکرده‌اید کادر چهارم را خالی بگذارید)ارور 30 روزه اینستاگرام اکانت غیرفعال اینستاگرام
  4. در کادر نهایی باید توضیح دهید که اکانت اینستاگرام شما غیر فعال شده، شما به دنبال برگرداندن اکانت اینستاگرام هستید و به کمک نیاز دارید.
  5. بعد از این اتفاق مجددا باید منتظر ایمیل از طرف فیسبوک باشید تا کدی را براش شما ارسال کند و شما یک عکس از خود با یک برگه کاغد شامل آن کد، نام خود و یوزرنیم حساب کاربری گرفته و در جواب آن ایمیل ارسال کنید.

دانستن موارد زیر شاید به دردتان بخورد:

  • شما می‌تواید از این لینک با فیس‌بوک ارتباط برقرار کنید و مشکل‌تان را بگویید. ارتباط از طریق فیس‌بوک می‌تواند موثرتر از ارتباط توسط خود اینستاگرام باشد.
  • در صورتی که جوابی از اینستاگرام دریافت نکردید، چندین بار با فاصله به support@instagram.com ایمیل بفرستید و مشکل‌تان را با ذکر این‌که بی‌دلیل اکانت‌تان بسته شده است، بیان کنید.
  • اگر 2 تا 3 هفته با این فرآیند‌ها نتوانستید حساب‌تان را بازگردانید، به فکر یک اکانت جدید باشید!

نظر شما درباره این مقاله چیست؟ اگر اکانت دیسیبل اینستاگرام خود را مجددا فعال کرده‌اید، تجربه خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید گوشی پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کنید.

1,836 در مورد “آموزش برگرداندن اکانت غیرفعال شده در اینستاگرام”

  1. سلام.وقتتکن بخیر.. پیج من دو روز پیش یکدفعه پرید و ازم راستی آزمایی،خواست و من هم جواب همه رو دادم و بعد از اون پیام‌داد که بعد از ۲۴ ساعت به شما اطلاع میدیم.. ولی الان ۴۸ ساعت گذشته.. یعنی دیگه پیجم بر نمیگرده؟

  2. سلام وقت بخیر من چندتا اکانت اینستا داشتم حدود دو ساله بدون هیچ مشکلی ازشون استفاده میکردم دیروز بدون هیچ اخطاری و هیچ ایمیلی خطای suspended داد بعدشم گفت که اثبات کنید ک ربات نیستید سلفی بگیرین با یه برگه و اپلود کنین این کارو کردم گفت ی روز دیگ برسی میشه
    امروز اکانت خاهرمم که با ایمیل من بود بدون هییچ دلیلی بن شد
    من روی گوشی خودم خیلی از vpn استفاده کردم این ی مدت
    ولی اکانت خاهرم هیچ کاری نکرده
    چطور میتونم بفهمم به چه دلیلی اکانتام مسدود شدن؟ ممکنه سریال گوشیم بن شده باشه
    اخه ی پیج دیگ که فقط با شمارمم بود امروز پرید اصلا داخلش فعال نبودم و کاری نمیکردم

    1. سعید صانعی

      سلام، شما چون زیاد از وی‌پی‌ان استفاده کردید، اینستا شما رو ربات تشخیص داده و همه اکانت‌هایی که با شماره شما بوده رو بسته، باید منتظر باشید تا جواب اینستاگرام بیاد، فقط در صورتی که اکانت باز بشه، دسترسی تون به بقیه اکانت‌ها هم ازاد میشه

  3. سلام وقت بخیر ببخشید اکانت من یه ماه خودبخود پرید ایمیلم. دادم به اینستا عکس خودم و یه کد رو فرستادم ولی بازم پیجم درست نشد ممنون میشم راهنمایی کنید???

  4. شاهرخ شفیع

    سلام اکانت من بالای چند سال است بن شده و جدیدا میخوام تلاش کنم به بازگردانیش امکانش هست؟ اینستا گرام برام پیغام اکانت شما بن شده و بیشتر از سی روز است و قابل برگشت نیس میاورد امکان بازگردانی داره؟

  5. سلام من در یک روز زیاد فالو کردم بعد پبجم پرید راستی ازمایی اومد انجامش دادم حالا نوشته حسابتان را برسی میکنیم و اگه مشکلی نداشته باشد میتوانیدظرف 24ساعت به حسابتان دسترسی پیدا کنید حالا پیجم بر میگرده یا نه اگه بر نگشت باید چکار کنم

    1. سعید صانعی

      سلام، مشخص نیست که برمیگرده یا نه، اگر برنگشت باید از روش‌هایی که در مقاله توضیح دادم استفاده کنید

  6. سلام.برای روش اول دیسیبل شدن،زمانی که عکس میفرستیم چقدر طول میکشه که ایمیل بعدی بیاد؟در کل بعد از فرستادن عکس کاری نباید انجام بدم؟

    1. سعید صانعی

      سلام، بعد از ارسال عکس نباید کاری انجام بدید، در خصوص تایم نمیشه زمان مشخصی گفت ولی اگر بعد از یک یا دو روز خبری نشد مجددا تلاش کنید.

  7. وقت بخیر. این چند روز به دلیل اختلالات زیادی که در اینترنت کل کشور بود مجبور بودیم هی از وایفای بریم رو دیتای گوشی یا وی پی ان روشن کنیم که اینستاگرام باز بشه و در همین حین پیج کاری من دیسیبل شد. با شرایط درخواستی اینستاگرام عکس گرفتم فرستادم حالا یه ایمیل دیگه هم داده که یکی ازین موارد رو (مجوز کسب و کار محلی (صدور توسط شهر، شهرستان، ایالت و غیره شما) -پرونده مالیاتی -گواهی تشکیل -مقالات اختلاط -قبض آب و برق) بفرست تا حسابت بررسی بشه. میخوام بدونم دقیقا چی باید براش بفرستم که قابل قبول باشه و پیج برگرده ؟ چون بغیر از اون قبض اب و برق هیچکدوم دیگه رو ندارم و نمیخوام پیجم از دست بره ?

    1. سعید صانعی

      سلام اگر پاسپورت ندارید می‌توانید تصویر هر نوع مدرک دیگر مانند گواهی تولد، ازدواج، گواهینامه، گواهی تحصیلی یا هر مورد دیگری را ارسال کنید، اما این مدرک باید شامل نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد شما باشد، همچنین اطلاعات آن به صورت انگلیسی نوشته شده باشد، زیرا اینستاگرام قادر به خواندن زبان و فرمت نوشتان حروف و اعداد به صورت فارسی نیست.

  8. سلام من فرم را پر کردم ولی میزنه خطایی رخ داده و در اسرع وقت مشکلو حل میکنیم ولی ایمیلی واسم نمیاد.

  9. سلام وقت بخیر
    متاسفانه ازهر روشی امتحان میکنم وقتی فرم روپر میکنم وارسال رومیزنم یه پیغام میده که شمانمیتوتی ازین ویژگی استفاده کنی و…..فقط پایینش یه انتخاب هست و اونم گزینه بستنه. یعنی چی؟

  10. البته دوتا اکانت دارم که تقریبا باهم دیس شدن،وشماره و ایمیل هردوتا یکیه،وبرای هردوتاشون درتلاشم واسه بازشدن،فکرکنم اشتباه کردم

    1. سلام خسته نباشید من اول یکی از پیچام پرید بعد همش باهم به اینستا درخواست که کدراباعکس بفرستید دادم برگشت.بعدش هیچ کاری تو پیجم نکردم اصلا
      فقط و فقط یکبار واردش شدم همین
      نه پستی دیدم نه استوری ای
      خودمم چیزی نزاشتم عکس فقط روپیچ کاریم هست
      بعدش به ۲۴ ساعت نکشید باز پرید پیجم باز اومده که نشان بدید ربات نیستید وشناره موبایل وکد ارسالی وایمیل وکدارسالی ودراخر یه کد دادکه گفته بود عکس بگیریدواپلود کنید منم فرستادم ولی جوابی نگرفتم تا الان وفقط میزنه یک روز طول میکشه ودحال بررسی اطلاعات هستین
      الان چی کار کنم چون پیچ کاری بود

        1. باسلام. ببخشید تو قسمت رمز ایمیل وارد کردن میزنم بعدش عکسمو میفرستم. اصلا جوابی بهم نمیاد قبول شده عکسم یانه. لطفا راهنمایی بفرمایید

  11. سلام خداقوت
    پیجم دیس شده،چندباراز راهای مختلف درخواست دادم وکد فرستاداینستا وعکس گرفتم وفرستادم.اما الان وقتی واردصفحه مربوط به ارسال درخواست میشم وقتی ارسال رومیزنم ارسال نمیشه وپیغام میده که پایینش نوشته بیشتربدانید و به ما اطلاع دهید،،،دلیلش چیه؟

  12. باسلام و احترام
    من شب وارد پیجم شدم ولی روز بعدش که خواستم وارد بشم دیدم نوشته اصلا پیجی با این اسم وجود نداره از پیج های مختلف امتحان کردم ولب بازم پیداش نکردم همون کاری که در مقاله گفتین من انجام دادم ولی هنوز جوابی نگرفتم کد شش رقمی هم واسم اومد ولی اصلا هنوز پیجم نیست آخه این چ کاریه آدم این همه زحمت میکشه بعدش یهویی میبینه که همه چی پرپر شده
    لطفا بهم کمک کنید
    باتشکر

  13. پیج من یدفعه پرید و خطایی که میده اینه
    بعد 24ساعت ممکنه درست شه؟
    thanks for providing your info well review and if we can confirm it,you will be able to access your account whitin approximately 24hours

    1. سعید صانعی

      سلام، شما احتمالا قسمت تشخیص ربات رو به درستی رد کردید، حالا اگر پیچ مشکلی نداشته و قوانین رو نقض نکرده باشید، طی 24 ساعت پیج برمیگرده

      1. برا من ایمیل اومد ک ی عکس با چهرت بگیر بفرست ولی موقع فرستادن ایمیل ی چیزی ب انگلیسی میاره بعدشم معلوم نیست ک ایمیل فرستاده شده یا ن۔۔ دلیلش چیه ک نمیتونم ایمیل بفرستم

  14. سلام .اینستای من چندتا پیج جدید نزدیک ۲۰ تارو فالو کردم بعد یدفعه اخطار داد ک اینستای شما lock(قفل)شده بعد ادامه رو زدم و برام کد فرستاد و وارد کردم و بعد گفت پسوردمو باید تغییر بدم ک دادم بعد مشکلش رفع شد و الان کار میکنه .میخوام یمدت اینستامو دیسیبل کنم میترسم برای همیشه دیسیبل بشه .امکانش هست دیگه نتونم لاگین کنم؟ممنون از پاسخگوییتون

    1. سعید صانعی

      سلام، در حالت عادی نباید اتفاقی برای اکانتتون بیوفته، البته این چند وقت مشکل عجیب در اینستتاگرام زیاد داشتیم. بهتره غیرفعالش نکنید

  15. سلام
    من چند روز پیش اینستاگرامم رو لغو نصب کرده بودم
    الان هر کاری میکنم نمیتونم وارد شم .
    رمز رو درست میزنم اما بعد از اینکه رو گزینه ادامه با زبان انگلیسی کلیک میکنم برمیگرده و میگه دوباره اطلاعات رو وارد کنید
    دلیل چیه؟ ممکنه هک یا دیسیبل شده باشه؟

  16. سلام
    من پیجم بسته شده و ایمیل هم زدم ولی هنوز جوابی دریافت نکردم .
    الان یه پیج جدید زدم با همون شماره ایی که تو اکانت قبلی که دیزیبل شده هست .
    و می ترسم چون این شماره تو اون پیج که بسته شده هست ، این پیج هم دیزیبل شه..
    میشه کمکم کنید
    یعنی چون دسترسی ندارم به پیج قبلی که شماره رو از اون حذف کنم امکان داره این پیج بپره باز به دلیل شماره مشترک؟؟؟
    یا یه دفعه درست شه پیج قبلیه و این بپره؟؟؟؟؟؟

  17. سلام
    لطفا کمک کنید .
    من یه پیج کاری داشتم که متاسفانه چند روز پیش وقتی داخل اینستا بودم به دلیل سرعت پایین اینترنت تند تند نتم رو بین نت سیم کارت و وای فای تغییر می دادم که یکدفعه پیجم از دسترس خارج شد .
    چند روزی هست که ایمیل هم میزنم ولی ایمیلی دریافت نکردم .
    و الان سوال و نگرانی من این هست !!!!!!!!!!!!

    من با همون خطی که تو پیج قبلیم بود که الان دیزیبل شده یه پیج جدید ساختم
    و نگرانیم اینه که نکنه چون اون شماره رو استفاده کردم اینم بعدها به مشکل بخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    با خودم میگم برم یه سیم کارت دیگه بخرم یا نه
    لطفا کمکم کنید .

    1. سعید صانعی

      سلام، احتمال اینکه پیج جدید هم به مشکل بخوره زیاده، خیلی از افراد بودند که با همون شماره قبلی یک پیج ساختند و بعد از چند رو دیسیبل شده، بهتره از یک شماره جدید استفاده کنید.

      1. اگه بعد چند روز دیزیبل نشده یعنی اوکیه ؟
        مورد اول اینه که الان بعد اون روز 3 روزه می گذره ولی اوکیه .

        و مورد دوم اینه وقتی میرم تو قسمت پیدا کردن اکانت با شماره تماس .. وقتی شماره تماس و میزنم و کد میاد و کد و میزنم من و می فرسته تو همین پیج جدیده.
        میگم شاید با این شرایط مشکلی نداشته باشه .

        نظرتون چیه باز با این دوتا مورد ؟؟

        1. سعید صانعی

          در این شرایط به نظر می‌رسه که مشلی وجود نداره، ولی نمیشه زیاد به اینستاگرام اعتماد کرد، در این مواقع خیلی حساب و کتاب نداره

  18. سلام خسته نباشید مراحلی که کفتین رو انجام دادم عکس و کد رو فرستادم ولی بعدش هیچ ایمیلی از اینستاگرام دریافت نکردم چکار کنم الان چقدر زمان میبره پیج برگرده؟

  19. سلام من میخام وارد پیجم بشم میگه دوباره امتحان کنید از طریق ایمیلم هرکاری میکنم نمیشه باید چیکار کنم؟؟

  20. سلام خسته نباشید من به دلیل نصب انفالویاب پیجم پرید بعد یسری اطلاعات دادم و ربات نیستم رو زدم نوشت بعد ۲۴ ساعت پیج برمیگرده و پیج برنگشت و کارایی ک گفتین رو انجام دادم با ایمیل کد برام اومد نوشتم رو کاغذ و به همون ترتیبی که گفتین و تو‌خود ایمیل نوشته بود انجام دادم و فرستادم ولی هیچ جوابی دریافت نکردم چقدر باید منتظر باشم درست میشه یا نه

    1. سعید صانعی

      سلام، واقعا مشخص نیست، نمیشه پیشبینی کرد، چندبار اطلاعات رو ارسال کنید، اگر جواب نداد، بیخیال شید
      اگر قوانین اینستاگرام رو نقض کرده باشید، احتمال بازگشت پیج پایینه

      1. سلام پیج من ب دلیل نقض شرایط اینساگرام بسته شده چندباری فالو انفالو کردم بعد بسته شد هرکار کردم بالانمیاد

  21. سلام وقتتون بخیر صبح اینستا منو ربات تشخیص داد و منو از پیج انداخت بیرون و شدم کاربر ایسنتا بدش درخاست دادم عکس فرستادم پیجم الان برگشت الان میخوام شماره ای ک زدم پیجو باهاش چنج کنم میشه؟

    1. سعید صانعی

      اگر می‌خواید شماره رو عوض کنید مشکلی نداره، اما بهتره این کار رو انجام ندید، یک مقدار ریسکی هست

  22. سلام خسته نباشید من پیجم پرید بعد به اینستا درخواست دادم برگشت.بعدش هیچ کاری تو پیجم نکردم اصلا
    فقط و فقط یکبار واردش شدم همین
    نه پستی دیدم نه استوری ای
    خودمم چیزی نزاشتم
    بعدش به ۲۴ ساعت نکشید باز پرید پیجم باز درخواست دادم ولی جوابی نگرفتم
    الان چی کار کنم؟

    1. سعید صانعی

      مورد شما کمی عجیبه، ولی راهی به جز ارسال تصویر ندارید
      احتمال داره یکی از پست‌هایی که الان دارید مشکل داره، احتمالا ویدیو یا موسیقی درش هست که کپی راست داره

  23. من اینستامو دی اکتیو کردم اومدم دوباره نصبش کنم از راه سایت میتونم برم تو پیجم اما اپلیکیشن نه ی صفحه سفید میاره حتی نزده دیسیبل شده چکار کنم

  24. سلام وقت بخیر من رو پیج همسرم بودم داشتم براش فالوراشو بالا مبردم دیروز براش انفالو یاب نصب کردم ک یهو کلا نوشت رفرش نمیشه پیج و جفتمون و انداخت بیرون و کلا پیجش پربد و شد کاربر اینستا و بالا نمیاد دیروز هر کار کردیم ک بشه نشد گزیته من ربات نیستم و میزدم ولی تصویری ک باید میومد و نشون نمیداد دیگ امروز برد خدمات موبایل براش درخاست دادن گفتن ۲۴ ساعت دیگ جواب میاد آیاا امیدی ب برگشت هست تا حالا هم همچین مشکلی پیش نیومده

    1. سعید صانعی

      اینستاگرام شما رو ربات تشخیص داده، نیازی نبود به خدمات موبایلی مراجعه کنید، با روشن کردن VPN تصاویر براتون به نمایش در میومد و در صورت درست زدن عکس‌ها، پیج در کمتر از 24 ساعت برمی‌گرده
      حالا من نمیدونم این جایی که شما بردید، چه کاری رو ی پیج انجام دادند به همین دلیل بازگشت پیج مشخص نیست

    2. سلام اره امیدی به برگشتن هست ولی اگه انفالویاب نصب کردید نه به احتمال 10٪ پیجتون برمیگرده من خودم دو تا اکانتم اینطوری شده و عکس هاش لود نمیشد با fast vpn pro که فقط برای گوشی های شیامی هست وارد شدم عکس ها لود شدن

  25. سلام.من پنج روزه پیجم دیسیبل شده بی دلیل.به فیسبوک نامه زدم کد ارسال کرد رو کاغذ هم براشون فرستادم اما از اون روز هیچ جوابی نگرفتم.پیج کاریم بود و برام مهمه.میشه راهنماییم کنین مرسی

    1. سعید صانعی

      سلام، راه چاره دیگه‌ای وجود ندارده، متاسفانه پشتیبانی اینستاگرام در قضیه دیسیبل شدن خیلی ضعیفه، چند روز صبر کنید اگر جواب ندادن، مجددا ایمیل بفرستید

  26. سلام.الان شش روز حساب من دیسبیل شده اونم بخاطر اینکه انفالویاب نصب کرده بودم و 40نفر و انفالو کردم.الان مینویسه حساب شما به دلیل نقض شرایط ما غیر فعال شده.با نحوه ی بازیابی حسابتان آشنا شوید.هب من چه جوری میتونم حسابمو برگردونم.

    1. سلام…من هیچکدام از این مشکلات رو ندارم .در حدود ۳سالی میشه که از اکانتم استفاده نکردم…الان که میخوام استفاده کنم اصلا نمیشه به اکانتم وصل شد…حتی برای دوستانم اصلا این اکانت من بالا نمیاد

  27. سلام خسته نباشید پیج من دیسبیل شده و چند بار درخواست فرستادم و برای من ایمیل فرستادن با این مضمون Hi,

    We just investigated your report and it looks like this is no longer an issue. If it comes up again, just reply to this message and let us know what’s going on and we’ll do our best to help.

    We’d also recommend checking out the Help Center for more information and answers to common questions:
    https://help.instagram.com?ref=cr

    Thanks
    ولی نتونستم به پیجم برم باید چیکار کنم

    1. سعید صانعی

      سلام، اگر همچنان به پیج دسترسی ندارید، همین ایمیل رو ریپلای کنید و اعلام کنید (به زبان انگلیسی) که پیج هنوز باز نشده

  28. سلام روز بخیر بنده پیجم توسط اینستا دی اکتیو شده و هرسه مرحله گفته شده رو انجام میدم اما فرم را که میفرستم دیگه پیامی مبنی بر اینکه فرم درخواستی بنده ارسال شده یا نه بهم نمیده…البته ایمیلم واسم هنوز نیومده…چکار کنم؟ممنون میشه کمک کنین

  29. سلام
    من پیجم هک شد و محتوای جنسی استوری کرده بود الان دیسیبل شده ووقتی اینستا رو باز میکنم با صفحه سفید مواجه میشم لطفا کمکم کنید ممنون

  30. سلام پیج من بی دلیل دیسیبل شد و بعد از فرستادن عکس و نوشتن کدی که برام ایمیل شده بود فیسبوک ایمیل زد که بررسی کردیم و مشکلی نبود ولی من همچنان نمیتونم وارد پیجم بشم و دیسیبله.ایمیل هم زدم جوابی نگرفتم.شما میتونید راهنمایی کنید؟

      1. We just investigated your report and it looks like this is no longer an issue. If it comes up again, just reply to this message and let us know what’s going on and we’ll do our best to help.

        1. سعید صانعی

          پیام درسته، الان طبیسعتا باید بتونید وارد حساب بشید، موقع ورود به حساب چه مشکلی دارید؟
          البته در همین پیام نوشته شده که اگر باز مشکلی بود ، همین پیام رو ریپلای کنید و اطلاع بدید که هنوز دسترسی شما درست نشده

  31. وقت بخیر،

    پیج کاری من غیر فعال شده.
    پیامی که میدهد این هست که ۱۰ روز مسدود و بعد ۳۰ روز غیر قابل برگشت هست.
    برای بازیابی، فرم مربوط را پر کردم.
    فیلد مربوط به یوزرنیم، ارور میدهد؛
    که باید از طریق ورود به اکانت مربوط کانفرم بشود.
    ولی امکان ورود به اکانتم نیست و به طور کل زمان ورود به اکانت اینستاگرام پیام عدم وجود اکانت دریافت می‌کنم.
    راهکاری برای این مشکل پیشنهاد می‌فرمایید.

    1. سعید صانعی

      در فرمی که ما در مقاله گذاشتیم، فیلد یوزرنیم نیاز به تایید نداره، در هنگامی که میخواید فرم رو ارسال کنید، پیام کانفرم یوزرنیم رو دریافت میکنید؟

  32. سلام من یه برنامه‌ی مشاهده‌ی مخفیانه استوری نصب کردم بعد اون هم پیجم پرید و بخاطر نقض دیسیبل شد همه ی این راهارو هم امتحان کردم ولی هنوز جوابی از اینستا دریافت نکردم. پیجم ممکنه برگرده؟

    1. سعید صانعی

      سلام، شما قوانین اینستاگرام رو نقض کردید، احتمال این که پیجتون برگرده پایینه، تنها راهش هم همینی هست که در مقاله توضیح دادم

      1. سلام اکانت قبلی من هک شد و من یعنی خودم به هکر دادم طرف به من گفت در قسمت ادیت پروفایل بزن و جای تنظیمات ایمیل ایمیل من رو به جای خودت قرار بده منم اینکارو کردم و بعد 5 دقیقه رمز رو عوض کرد و اکانتم پرید از همون موقع هرچی اکانت میزنم این ارور رو میده we suspended your account on 18 jul 2022 و پایینش هم میزنه مخالفت با تصمیم اینستاگرام و یا خارج شدن از اکانت برای همیشه وقتی رو مخالفت میزنی من ربات نیستم میاد رو ربات نیستم میزنی یک عکسایی میاره که باید انتخواب کنم اما باز نمیشه یعنی نصفه بارگیری میشه من الان چیکار کنم

        1. سعید صانعی

          سلام، برای باز شدن تصاویر بخش ربات باید از VPN استنفاده کنید.
          شما قصد دارید وارد اکانت قدیمی‌تون بشید یا اینکه می‌خواید اکانت جدید بسازید؟

        2. اکانت قدیمی دوست دارم اما نمیشه
          من 2 تا اکانت جدید زدم یکیش یه دفعه ای دیسیبل شد و من ربات نیستم زدم و شماره… زدم همون لحظه برگشت ولی اکانت 2 وقتی دیسیبل شد و من ربات نیستم و مراحل رو انجام دادم گفت طی 24 ساعت دیگه اگه بتونیم اکانت شمارو برمیگردونیم الان اگه 24 ساعت دیگه اکانتم بالا نیاد و برنگرده چیکار کنم

        3. سعید صانعی

          اگر نگشت میتونید برای رفع دیسیبل به روش‌هایی که گفته شده اقدام کنید

  33. سلام انفالویاب نصب کردم قبلشم خیلی فالو کرده بودم پیجم پرید تشخیص ربات و تصویرم انجان دادم بعد از ۲۴ ساعت پیجم برنگشت.چیکار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سعید صانعی

      سلام، شما قوانین اینستاگرام رو نقض کردید، احتمال این که پیجتون برگرده پایینه، تنها راهش هم همینی هست که در مقاله توضیح دادم

  34. خسته نباشید پیجم از دیروز تا حالا لود نمیشه صفحه اصلی کاملا سیاه هستش تو اکسپلور کیلپ بالا میاد ولی صفحه اصلی سیاه هیچی نیست دایرکتم میشه داد دایرکت میاد برام ولی صفحه اصلی اطلاعات پیج ها دیگ نمیاد لطفا کمک کنید

  35. سلام من اموزش شو تو یوتیب دیدم ولی کاری که اون میگه انجام بدم کردم نشد که بهش بگیم اشتباهی رخ داده وارد صحفه بشم ولی می کانکت ارور امیدی هشت شما می تونید بگر دونید ولا بار ۲۰ پیج زدم که این اتفاق افتاده بازم فلش کردم ولی گیر می ه به دادشم گیر نمی بااین که یک مارکه یه مدله

    1. سعید صانعی

      سلام، رفع این مشکل راه حل دیگه‌ای نداره، بازد از طریق آموزشی که در مقاله داده شده تست کنید.

  36. سلام من وارد ی برنامه انفالو یاب شدم بعد پیجم پرید بعد ربات هم زدم تشخیص عکس هم دادم ک ربات نیستم ۲۴ ساعت گذشته پیجم برنگشت.چیکار باید بکنم الان میشه لطفا راهنمایی کنید مچکر

    1. سعید صانعی

      سلام، شما قوانین اینستاگرام رو زیر پا گذاشتید و احتمال بازگشت پیجتون خیلی کمه
      به جز روشی که در پیج گفته شده راه دیگه‌ای ندارید

  37. سلام من پیجم یهو منو انداخت بیرون
    و میخوام وارد بشم رمزو قبول نمیکنه یا میگه اکانتی وجود ندارد
    user not found

    راهکارتون چی هست.

    از گیجای دیگ پیجم قابل مشاهده هست
    دلی instgram user نشون میده

  38. درود کسانی که درباره اینستاگرام کوچیک ترین مشکل دارن پیجشون بسته شده هست دیسیل شده رمزتو فراموش کردی و..هر مشکلی داره اینستاگرام درخدمت هستیم *****

    1
    1
    1. سلام پیچ من دیسیبل شده
      برای من وقتی میخوام واردی پیچم بشم اسمش نیست زده کاربری اینستاگرام میشه بگین چیکار کنم خواهش میکنم لطفا????

  39. سلام وقت بخیر
    پیج من دی سیبل شد وقتی میخوام درخواست بدم میگه اکانت درست را وارد کنید
    من درست وارد کردم
    دیگه پیج دیگه ای درست کردم بعد چند دقیقه اونم دیسیبل شد ?
    بعد دیگه پیج دیگه ای رو روی گوشی دیگه ای درست کردم الان دیگه حدود سه هفته میشه این پیج رو درست کردم حالا میتونم پیج رو روی گوشی خودم بزارم؟
    خیلی ممنون میشم که راهنماییم کنید ?

    1. سعید صانعی

      سلام، نحوه وارد کردن یوزرنیم اکانتتون به چه شکله؟
      برای اکانت جدید بهتره از شماره تلفن همراه و ایمیل متفاوت با شماره و ایمیلی که در اکانت قبلی استفاده کردید استفاده کنید، همچنین نام و محتوای اکانت هم متفاوت باشه، در این صورت مشکلی نخواهید داشت و میتونید روی گوشی جدید تون اکانت جدید داشته باشید.

  40. سلام بنده پیجم غیر فعال شده هرچی پیام میدم و عکس میفرستم جواب نمیدن و پیج همچنان غیر فعاله ، ایا امیدی هست؟

    1. سعید صانعی

      پیج‌هایی که به خاطر نقض قوانین بسته میشن دیگه برنمیگردن، احتمال بازگشت برای پیج‌هایی هست که به اشتباه بسته شدن
      به صورت مداوم این کار رو نکنید، هفته‌ای یک بار پیام بدید، اگر جواب ندادن بهتره بیخیال شید

      1. سه ماه گذشته پیج من برنگشته آیا امیدی هست باز هم پیام بدم؟
        منو ربات تشخیص داد
        ثابت کردم ربات نیستم و به ایمیلم کد اومد و شماره ازم گرفت و دیسیبلم کرد و تا الان چند بار عکس و کد فرستادم که درست شه ولی نشد فالورم هم بالا بود ۲٠کا، و اینکه خیلی کم فعال بودم کم پست میذاشتم کم لایک و فالو میکردم فقط استوری میذاشتم، هیچ قانونی هم نقض نکردم خیلی بیخودی پیجم پرید

  41. سلام ببخشید پیج منم دیسیبل شده نه خودم میتونم پیجم رو ببینم ونه اطرافیان غیر فعال شده چیکار میتونم بکنم

  42. میشه بگید چرا اینستای من فقط با وی پی ان باز میشن؟ مال دوستان و اطرافیانم اینجوری نیست و تا چندوقت پیش فکر کردم فیلتره ولی فهمیدم نیست

    1. سعید صانعی

      مورد عجیبی هست. این چند راهکار رو انجام بدید، ببینید درست میشه
      کش برنامه رو پاک کنید
      برنامه رو اپدیت کنید
      برنامه رو پاک کنید و جدیدترین نسخه‌ رو نصب کنید

  43. سعید صانعی

    پیچ شما همچنان دیسیبل هست، از اطرافیان بپرسید، احتمالا در دایرکت تا فالوینگ‌های اون‌ها، اکانت شما رو instagram user نشون میده

  44. سلام وقت بخیر منظور از این که عکس بگیریم از خودمون ینی کد رو بنویسیم رو‌کاغذ همراه با نام پیج در دست بگیریم عکس بگیریم ازخودموت بفرستیم

        1. سلام خسته نباشید پیج من یه سال یا بیشتره که بسته شده و دیروز تست کردم تونستم برم تو پیج ولی صفحه سیاه میشه و هیچی لود نمیکنه جز عکس پروفایل راه حلی داره ؟

        2. سعید صانعی

          پیچ شما همچنان دیسیبل هست، از اطرافیان بپرسید، احتمالا در دایرکت تا فالوینگ‌های اون‌ها، اکانت شما رو instagram user نشون میده

        3. یلام همراهی کنزد من دیشب پیجم فعال بود صب که نتو باز کردم رفتم اینستا پیجم خود به خود پرید الان یه سالی هست پیجو دارم اولین باره این مشگل برام پیش اومده الان پیجم دیسیبل شده و جای یوزر نیم نوشته اینستا یوزر ایا. راه برگشتی داره پیجمو برگردونم یانه کمک کنید

        4. سلام من اموزش شو تو یوتیب دیدم ولی کاری که اون میگه انجام بدم کردم نشد که بهش بگیم اشتباهی رخ داده وارد صحفه بشم ولی می کانکت ارور امیدی هشت شما می تونید بگر دونید ولا بار ۲۰ پیج زدم که این اتفاق افتاده بازم فلش کردم ولی گیر می ه به دادشم گیر نمی بااین که یک مارکه یه مدله

  45. سلام پیج من بسته شده خودم بلد نیستم برگردونم پیج رو کسی رو می‌شناسید مراحل بازپس گیری پیجم رو انجام بده در عوض هزینه ای دریافت کنه ؟ اگه می‌شناسید لطفا بگین ممنون .
    شماره خودم هم اینه اگه کسی بود توی واتساپ پیام بده لطفا
    **********

    3
    6

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH