گوشی هوشمند ال‌جی Q8 به‌عنوان نسخه کوچک‌تر ال‌جی V20 معرفی شد

شرکت ال‌جی امروز از گوشی Q8 خود که ظاهرا شباهت زیادی به گوشی هوشمند V20 این شرکت دارد رونمایی نمود؛ به عبارت دقیق‌تر این گوشی که مجهز به پنل QHD و با اندازه 5.2 اینچی است را می‌توان نسخه کوچک گوشی V20 نامید.

ال‌جی در این گوشی از یک نمایشگر دیگر در کنار دوربین سلفی نیز بهره گرفته است. همچنین پشت گوشی از طراحی V20 تبعیت می‌کند و دوربین دوگانه در این قسمت قرار گرفته است. ال‌جی Q8 را می‌توان با داشتن قابلیت‌هایی چون بدنه فلزی با استاندارد ضدآب IP67، ویژگی Quad DAC و بهره‌گیری از چیپست اسنپدراگون 820 تقریبا یک گوشی پرچمدار نامید.

ال‌جی Q8

پرچمدار تازه وارد ال‌جی با اندروید 7.0 عرضه خواهد شد؛ همچنین این گوشی مجهز به رم 4 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی (با امکان افزودن کارت حافظه خارجی) به‌همراه باتری 3000 میلی‌آمپری خواهد بود که برای گوشی با این اندازه، ظرفیت قابل قبولی به‌نظر می‌رسد.

این گوشی دارای دوربین دوگانه بوده که ترکیبی از یک دوربین با سنسور 13 مگاپیکسلی (1/2.6”, 1.12µm, f/1.8) در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی (1/4”, 1.12µm) با زاویه دید وسیع 135/10mm و دیافراگم f/2.4 است؛ که دوربین اصلی از قابلیت OIS و فیلمبرداری 4K 2160p بهره‌مند است. همچنین یک سنسور 5 مگاپیکسلی با زاویه دوربین 120 درجه برای قسمت جلویی گوشی در نظر گرفته شده که قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 1080p را خوهد داشت.

پس از بررسی دوربین گوشی نوبت به نمایشگر می‌رسد. ال‌جی در این گوشی از پنل Quantum IPS‌ که معمولا در دستگاه‌های پرچمدار خود از آن بهره می‌گیرد، استفاده کرده و همچنین یک Gorilla Glass 4 برای محافظت از این نمایشگر قرار داده است. این نمایشگر قادر به ایجاد روشنایی تا 500 نیت خواهد بود. همچنین نمایشگر ثانویه نیز همانند گوشی V20 دارای رزولوشن 160 در 1040 پیکسل بوده (اگرچه از نظر فیزیکی کوچکتر به‌نظر می‌‌رسد) که برای نمایش اعلان‌ها از آن بهره گرفته شده است.

انتظار می‌رود ال‌جی گوشی هوشمند ال‌جی Q8 را تا پایان ماه جاری میلادی روانه بازار کند و در صورتی‌که قیمت‌گذاری مناسبی بر روی این گوشی صورت گیرد، می‌تواند آن را به یک جایگزین مناسب برای G6 برای کسانی که قصد پرداخت پول کمتری دارند تبدیل کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH