موتو Z2 فورس ادیشن به‌صورت رسمی معرفی شد

موتورولا بالاخره از پرچم‌دار جدید خود با نام موتو Z2 فورس ادیشن به‌صورت رسمی رونمایی کرد. این اسمارت‌فون از هم‌اکنون برای کاربران ایالات متحده و تحت قرارداد کلیه اپراتورهای بزرگ پیش‌فروش می‌شود، اما دیگر کاربرانی که در اروپا، خاور میانه و آفریقا زندگی می‌کنند برای خرید این هندست می‌بایست تا اواخر تابستان سال جاری صبر کنند.

موتو Z2 فورس ادیشن از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح QHD و از نوع POLED استفاده می‌کند، این نمایشگر توسط فناوری ShatterShield محافظت می‌شود و بدنه دستگاه از آلمینیوم 7000 ساخته شده که مقاومت بالایی را دارد.

در بخش پشتی این اسمارت‌فون می‌توانیم یک دوربین دوگانه را مشاهده کنیم که هر دو سنسور آن 12 مگاپیکسلی با f/2.0 است. یکی از دوربین‌ها تصاویر را به صورت رنگی ثبت می‌کند و سنسور دوم از نوع مونوکروم است، تصاویر ثبت شده توسط این دوربین دوگانه به واسطه وجود سنسور مونوکروم عمق خوبی دارد. هم‌چنین امکان ثبت تصاویر به صورت سیاه و سفید نیز وجود دارد. این دوربین توانایی ثبت تصاویر به صورت 4K را داشته و از دو فناوری فوکوس لیزری و تشخیص فاز استفاده می‌کند اما هیچ نوع تثبیت کننده تصویری را شاهد نیستیم.

در قلب موتو Z2 فورس ادیشن می‌توان چیپ‌ست اسنپدراگون 835 را مشاهده کرد که با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم همراهی می‌شود. از دیگر مشخصات موتو Z2 فورس ادیشن می‌توان به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، پشتیبانی از دو سیم کارت، NFC، وای‌فای و بلوتوث نسخه 4.2 و در آینده نسخه 5 اشاره کرد. این هندست از جک 3.5 میلی متری هدفون استفاده نمی‌کند و تنها از پورت USB نوع C موجود در آن باید برای شارژ، دیتا و صدا استفاده شود، البته یک تبدیل بر روی این گوشی قرار گرفته است که امکان استفاده از هندزفری‌های قدیمی را امکان‌پذیر می‌سازد.

حجم باتری به نسبت نسخه قبلی از 3500 میلی‌آمپر به 2730 میلی‌آمپر کاهش یافته اما هنوز هم از یک شارژر 15 واتی TurboPower استفاده می‌شود. این گوشی از تمامی مادهای منتشر شده برای موتو Z و Z2 پلی که در سال گذشته و یا در آینده معرفی می‌شوند، پشتیبانی خواهد کرد.

موتورولا در کنار رونمایی از این هندست، از یک ماد جدید نیز رونمایی کرد که توانایی فیلم‌برداری به‌صورت 360 درجه را دارد. این ماد توانایی ثبت تصاویر با وضوح 4K را داشته و می‌تواند ضبط صدای سه بعدی را هم انجام بدهد، ویدیوهای ضبط شده به‌صورت مستقیم درون تلفن همراه قابل ویرایش است و هم‌چنین امکان پخش مستقیم آن وجود دارد. این ماد با قیمت 299 دلار و از تاریخ 10 آگوست روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH