تا اطلاع ثانوی گوشی ویندوز فون نخرید!

حتما خبر را شنیدید: مایکروسافت به طور رسمی از ویندوز فون ۸ رونمایی کرد، درست زمان کوتاهی پس از معرفی تبلت سرفیس این بار نوبت به سیستم عامل رسید تا هفته‌ای سرشار از مایکروسافت داشته باشیم!

ویندوز فون ۸ با توجه به آنکه از هسته‌ای مشترک با ویندوز دسکتاپ بهره می‌برد، به طور حتم گزینه ایده‌آلی برای کاربران خواهد بود و با ارتقا در بسیاری از زمینه‌ها همچون پشتیبانی از پردازنده چند هسته‌ای و نمایشگر با وضوح بیشتر، سبب خواهد شد تا رقابت در عرصه تلفن‌های هوشمند نفس گیرتر شود.

اما همه این مطالب شامل خبر خوب نیستند زیرا مایکروسافت با پر رویی! هرچه تمام‌تر اعلام کرده مدل‌هایی که هم اینک به ویندوز فون مجهز هستند، تنها قادر هستند تا خواب داشتن ویندوز فون ۸ را ببینند! در واقع همان بلایی که بر سر گوشی‌های ویندوز موبایل آمد این بار بر سر نمونه‌هایی که از آخرین نسخه ویندوز فون هم استفاده می‌کنند (نسخه 7.5) نیز خواهد آمد تا نتیجه بگیریم نه تنها کاربرانی که مدل‌هایی چون لومیای نوکیا دارند باید مشغول عزا داری شوند، بلکه کمپانی‌ای چون نوکیا که تمرکز خودش را بر این سیستم عامل گذاشته نیز بایستی نگران شود زیرا این خبر می‌تواند تاثیر بدی بر روی فروش محصولات فعلی نوکیا داشته باشد، هرچند که احتمال می‌رود با ورود ویندوز فون ۸ دوران خوبی برای آن شروع شود (البته اگر سازندگانی چون سامسونگ و اچ‌تی‌سی اجازه بدهند!).

در هر صورت توصیه ما را بپذیرید و تا ماه اکتبر و نهایت اواخر سال جاری میلادی بی‌خیال داشتن گوشی ویندوز فون شوید تا با ورود نسخه نهایی ۸، از تمام قابلیت‌های این سیستم عامل کارامد بهره‌مند گردید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH