گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس به‌زودی به‌روزرسانی اندروید 7.1 را دریافت خواهند کرد

همان‌گونه که می‌دانید سامسونگ گوشی‌های جدید گلکسی S8 را با آخرین نسخه اندروید نوقا عرضه نکرده است. البته اندروید 7.1 نسبت‌ به نسخه قبلی تغییرات چشم‌گیری ندارد و از تغییرات آن می‌توان به افزوده شدن اموجی‌های جدید، پشتیباتی کیبورد Gboard از فایل‌های GIF و اضافه شدن قابلیت launcher actions به لانچر پیکسل اشاره کرد.

در موارد ذکر شده بهبود یا ویژگی چشم‌گیری مشاهده نمی‌شود و علاوه‌‌بر این، گوشی‌های سامسونگ کیبورد، اموجی و لانچر اختصاصی خود را دارند و این تغییرات تاثیر چندانی در گوشی‌های این شرکت ایجاد نخواهد کرد.

گلکسی S8

براساس خبر‌های درز شده از Vodafone استرالیا، گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس به‌زودی اندروید نسخه 7.1 را دریافت خواهند کرد. براساس گزارشات این منبع، این گوشی‌ها به نسخه 7.1.0 بروز‌رسانی خواهند شد. تنها ویژگی این به‌روزرسانی افزایش پایداری و رفع مشکلات سیستم است و به‌جز بهبود کلی، شامل هیچ ویژگی جدید دیگری نمی‌شود.

البته به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری همواره مفید هستند و همیشه به کاربران توصیه می‌شود که از آخرین نسخه نرم‌افزاری استفاده کنند. این به‌روزرسانی‌ها معمولا ویژگی‌های جدید را با خود به‌همراه دارند ولی آن‌گونه که از خبر‌ها مشخص است، این نسخه از اندروید برای این گوشی‌ها ویژگی‌های جدیدی را به‌همراه ندارد.

با توجه‌ به تغییرات اندک این به‌روزرسانی، انتظار می‌رود که نسخه جدید به‌سرعت در اختیار کاربران قرار گیرد. البته هنوز تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نیست و کاربران برای دریافت نسخه جدید باید اندکی صبور باشند.

1 در مورد “گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس به‌زودی به‌روزرسانی اندروید 7.1 را دریافت خواهند کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH