حضور مدیر عامل و بنیان‌گذار شرکت ADATA در ایران

عصر دیروز و در سمیناری خبری که با حضور مدیران شرکت‌های ای دیتا و آونگ با حضور تعداد از خبرنگاران در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد، نحوه همکاری و حضور این برند مطرح تایوانی در بازار ایران تبیین گردید.

در ابتدای این سمینار، علی میرلوحی، مدیر عامل آونگ با اشاره به موفقیت‌های این شرکت و ای دیتا در همکاری با یکدیگر گفت: امروز سمینار به دو دلیل برگزار شده، اول اینکه آونگ به عنوان نماینده برگزیده ای‌دیتا انتخاب شده است و در عرصه گسترده‌ای از بازارهای دنیا اول شده است. نکته دوم تشریف فرمایی موسس و رییس کمپانی ای‌دیتا است، همچنین خانم شلی چن، مدیر عامل کمپانی ای‌دیتا نیز به ما افتخار حضور داده‌اند. یکی از نکات بسیار بارز و مهم برای ما این است که این دو عزیز برای بازدید از هیچ نماینده‌ای به صورت جمعی شرکت نکرده‌اند اما برای آونگ برای نخستین بار چنین کاری کرده و به جشن ما رونق ویژه‌ای داده‌اند.

کمپانی ای‌دیتا سرمایه گذاری گسترده‌ای را بر روی محصولات حافظه SSD انجام داده و اولین محصولات SSD با قابلیت ضد آب و ضربه بودن را ارایه داده است. امروز ای‌دیتا تنها برندی است که محصولات 3D Nand را با تنوع بالا ارایه می‌کند. همچنین این کمپانی سرمایه‌گذاری خودش را در بخش رم‌های اورکلاکینگ و گیمنیگ گسترش می‌دهد. تجمیع این نکات در بازار آی‌تی، ای‌دیتا را تبدیل به شرکتی کرده که در تک تک عرصه‌ها به خوبی رقابت می‌کند، موردی که در مورد کم‌تر برندی مشاهده می‌شود.

این کمپانی در بخش هاردهای اکسترنال، مدیریت بازار با بخش متنوعی از محصولات را انجام می‌دهد، همچنین در بخش SSDها که جایگاه ویژه و ممتازی را دارد و همین طور در بازار ماژول‌ها با ارایه بهترین محصولات، سرمایه‌گذاری زیادی را انجام داده و به عنوان یک بازیگر مطرح به رقابت می‌پردازد. حتی در بخشی چون لوازم جانبی موبایل، همچون پاور بانک‌ها، امروزه ای‌دیتا موفق شده حتی با رقبایی که با وجود بهره‌مندی از چین و کاهش قیمت سهم گرفته‌اند، با ارایه محصولات باکیفیت خودش سهم زیادی از بازار را به‌دست بیاورد.

اگر به دقت نگاه کنیم، برندی را مشاهده نمی‌کنیم که در هر حوزه‌ای وارد شده است، توانسته باشد جز بهترین‌های آن مارکت شود که این امر نشان از تخصص و سرمایه‌گذاری بالا و دقیق ای‌دیتا دارد.

شرکت آونگ هم خوشوقت است که شریکی بسیار قدرتمند با کمپانی‌ای است که اهمیت سرمایه‌گذاری را به‌خوبی می‌داند و ما با ارایه خدماتی که حتی در سطح جهانی ممتاز است، محصولات ای‌دیتا را در ایران عرضه می‌کنیم.

امروز آونگ مفتخر است علاوه بر تعویض کالاهای خراب در بازار، دیتای مشتریان خودش را در صورتی‌که امکان ریکاوری وجود داشته باشد، به‌صورت رایگان چه به صورت سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری در یک هارد درایو نو به وی ارایه کند.

آونگ به مناسبت حضور ارشدترین مقامات ای‌دیتا، به‌زودی سرویس ارزش افزوده جدیدی را مطرح می‌کند. در بازار آینده ذخیره سازی، SSDها جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت. آونگ با دارا بودن ۱۴ دفتر در سراسر کشور، حافظه‌های SSD را درب منازل تست کرده و خدماتش را ارایه می‌دهد. در کل خلاقیت ای‌دیتا و خدمات آونگ باعث شده تا برند ای‌دیتا در ایران از جایگاه ممتازی برخوردار بوده و برنامه‌های ما بر افزایش سهم موجود در مارکت است است.

در این سمینار، سایمون چن، بنیان‌گذار ای‌دیتا نیز حضور داشت که در سخنانی کوتاه ابراز امیدواری کرد که این بیزینس رشد بیشتری کرده و بیش از پیش موفق شود.

همچنین شلی چن، مدیر عامل ای دیتا ضمن اشاره به اینکه تا پیش از این ۵ بار به ایران سفر کرده بود، گفت: شرکت آونگ یکی از بزرگ‌ترین و بهترین شریک ما در خاورمیانه است. آقای میرلوحی (مدیر عامل آونگ) یک اسم مستعار در کمپانی ما دارند که به آقای ای‌دیتا مشهور هستند. آونگ به عنوان یک دوست و شریک صمیمی در خاورمیانه برای ما قلمداد می‌شود. امروز اینجا هستیم تا به همراه آونگ موفقیت خودمان را جشن گرفته و یک هدیه و لوح ویژه را به به‌خاطر بهترین پخش کننده محصولات خودمان در خاورمیانه به آن‌ها ارایه کنیم.

شرکت آونگ تنها پارتنر و شریک ای‌دیتا در ایران است و امیدوارم این نمایندگی انحصاری باعث موفقیت دو طرفه در بازار شده و آونگ بتواند در مسیر بازار ایران، راهنمای خوبی برای شرکت ای‌دیتا باشد.

در بخش مشارکت این دو شرکت و برای آینده، توسعه بیشتری در چشم انداز ما وجود دارد که بر روی محصولات جدید بازی‌های SSD ،XPG، لوازم جانبی موبایل و ربات همکاری خودمان را گسترش خواهیم داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH