افشای اطلاعاتی درخصوص گوشی‌های ذن‌فون 4 و ذن‌فون 4 مکس قبل از رونمایی

نسل چهارم گوشی‌های هوشمند سری ذن‌فون کمپانی ایسوس تا چند روز دیگر یعنی در 17 آگوست برای علاقه‌‌مندان به این برند تایوانی معرفی خواهد شد. روز گذشته اطلاعاتی در خصوص مدل‌های ذن‌فون 4 سلفی و ذن‌فون 4 سلفی پرو منتشر شد و اکنون نوبت به دو مدل مورد انتظار دیگر یعنی ذن‌فون 4 اصلی و ذن‌فون 4 مکس رسیده است تا با خودنمایی در فضای وب، بیش از پیش خود را در دل علاقه‌مندان جا کنند.

براساس اطلاعات فاش شده، مدل Zenfone 4 ZE554KL که در واقع با نام ذن‌فون 4 رونمایی خواهد شد، با قیمتی در حد و اندازه‌های یک پرچمدار به دست خریداران خواهد رسید. این گوشی از نمایشگر 5.5 اینچی (IPS یا AMOLED) با شیشه 2.5D و رزولوشن 1080p برخوردار خواهد بود که پوششی از محافظ صفحه گوریلا گلس 5 از پنل جلویی و پشتی دستگاه در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی محافظت خواهد کرد.

دوربین اصلی این اسمارت‌فون از دو سنسور 12 و 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد و یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلویی برای طرفداران عکس‌های سلفی تعبیه شده است. حافظه رم این دستگاه برابر با 4 گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی داخلی نیز برابر با 64 گیگابایت پیش‌بینی شده است که البته این امکان برای کاربران وجود دارد تا از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی، ظرفیت حافظه داخلی را ارتقا دهند. چیپ‎ست اسنپدراگون 630 نیز به عنوان قلب تپنده این گوشی، ایفا نقش خواهد کرد.

به‌نظر می‌رسد که مدل Zenfone 4 Max ZC554KL که در ماه جولای معرفی شد، با برندی دیگر تحت عنوان Max Plus عرضه خواهد شد. مدل جدید دیگر (بدون پسوند پلاس) که با نام Zenfone 4 Max ZC520KL معرفی خواهد شد، از نمایشگر کوچک‌تر و البته قیمت کمتری برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که مدل‌های مکس پلاس و مکس به ترتیب با نمایشگرهای 5.5 و 5.2 اینچی و قیمت 250 و 230 یورویی روانه بازار خواهند شد.

همچنین، مدل کوچک‌تر از پردازنده اسنپدراگون 425 و همچنین باتری 4100 میلی آمپری بهره خواهد برد. رزولوشن نمایشگر این محصول برابر با 720p عنوان شده و دوربین مجهز به دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی در قسمت جلویی گوشی جای خواهند گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH