توسط این وب‌سایت براساس بودجه‌ خود بهترین مکان برای سفر را بیابید!

اگر به‌دنبال سفر به یک کشور دیگر هستید و هنوز به‌طور دقیق برای انتخاب مقصد خود تصمیم نگرفته‌اید، Wanderapp کمک زیادی به شما در این زمینه خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با این وب‌سایت در ادامه همراه ما باشید.

با وارد شدن به این وب‌سایت به یک منوی کوچک و آسان دسترسی خواهید داشت که در آن‌‌جا باید فرودگاه مبدا خود را انتخاب کنید. اگر لوکیشین دستگاه شما فعال باشد، این بخش به‌صورت اتوماتیک برای‌تان انتخاب خواهد شد در غیر این صورت نام فرودگاه مبدا خود را وارد کنید و به باکس بعدی بروید.

در بخش بعد، باکسی با عنوان Total trip budget قرار گرفته که در این قسمت باید بودجه خود برای سفر را مشخص کنید. دقت کنید مقدار بودجه با واحد دلار باید اندازه‌گیری و وارد شود.

در باکس بعد که با نام Passengers قرار گرفته، باید تعداد افراد برای سفر را مشخص کنید. در این بخش می‌توانید تعداد افراد بزرگسال و کودک را به‌صورت تفکیک شده انتخاب نمایید. باکس بعد محل تعیین کردن زمان رفت و برگشت‌تان است. با نگه‌داشتن نشان‌گر ماوس بر روی آن می‌توانید از روی تقویم این زمان‌‌ها را مشخص کنید. در آخر پس از وارد کردن موارد خواسته شده، بر روی Find a Trip کلیک کنید تا بهترین محل‌های پیشنهادی برای سفر باتوجه به بودجه برای‌تان به نمایش گذاشته شود.

با کلیک بر روی کشور مورد نظر به صفحه جدیدی منتقل می‌شوید که در آن چندین پیشنهاد در بخش هواپیما و هتل موجود بوده و می‌توانید اطلاعات لازم را از آن‌ها به‌دست آورید. در واقع بودجه‌ای که پیش‌تر انتخاب کرده‌ بودید، شامل بلیط هواپیما و هزینه اقامت در هتل می‌شود. همچنین در این صفحه می‌توانید پیشنهادات ارایه شده را شخص‌سازی کنید و به‌عنوان مثال ترتیب نمایش‌شان را از ارزان به گران قرار دهید.

این وب‌سایت قابلیت رزرو هواپیما، ماشین و هتل به‌صورت آنلاین هم دارد که البته به دلیل ساپورت نشدن واحد پولی ایران، چنین چیزی برای کسانی که از ایران می‌خواهند سفر کنند، امکان‌پذیر نیست.

اگر می‌خواهید بدانید با بودجه‌ای که دارید، به کدام کشور و با کدام هواپیما می توانید سفر کنید و در چه هتلی قادر به اقامت خواهید بود، حتما سری به وب‌سایت www.wanderapp.me بزنید.

نظر شما درباره این وب‌سایت چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH