اپل در حال مذاکره با استودیوهای هالیوودی برای اجاره فیلم است

استودیوهای فیلم‌سازی با ایده‌های پیشنهادی برای اجاره دیجیتالی فیلم‌های جدیدی که به‌تازگی توانسته مخاطبین زیادی در نمایش خود داشته باشند، درحال کسب درآمد هستند. سینماهای زنجیره‌ای به‌صورت واضح با این موضوع مخالف هستند اما استودیوهای فیلم‌سازی هنوز این موضوع را کنار نگذاشته‌اند.

اپل می‌گوید یکی از کمپانی‌هایی است که با استودیوهای فیلم‌سازی مانند برادران وارنر و یونیورسال پیکچرز  در حال گفتگو برای حرکت رو به جلو در این راه بدون چرخه تئاتر است.

بلومبرگ به نقل از افرادی که با این موضوع آشنا هستند، گزارش می‌دهد که حتی اگر اپل و استودیوهای فیلم‌سازی بر سر این موضوع تا چند ماه آینده مذاکره کنند، قادر نخواهند بود که به یک شیوه صحیح دست‌ یافته تا فیلمی بسازند که بین 30 تا 50 میلیون دلار هزینه داشته و پروژه آن در سطح دانلود پریمیوم باشد.

اپل

این استودیوهای برجسته فیلم‌سازی هالیوودی، به‌جز دیزنی، مایل به عرضه یک محصول جدید هستند تا بتوانند کاهش فروش در بازار DVD را تلافی کنند. پیشنهادات شامل تقسیم درآمد حاصل از فروش محصول از ویدیوهای جدید پریمیوم با سینماهای زنجیره‌ای بوده، البته اگر آن‌ها عقاید خود را کنار بگذارند.

سینماهای زنجیره‌ای گفته می‌شود که در حال کنار زدن محدودیت برای تعهدات بلندمدت و بالای 10 سال برای توافق بر روی پیشنهاد تقسیم درآمد است اما به دلیل مطالب نقل‌ قول شده در بالا، این استودیوها پیشنهاد فوق را رد نموده‌اند.

به دلیل اهمیتی که معاملات با توزیع‌کنندگان بالقوه مانند اپل دارند، انتظار می‌رود که این معاملات نهایتا تا اوایل سال 2018 صورت گیرد. این موضوع، کمپانی‌هایی مانند اپل را قادر می‌سازد تا دانلودهای دیجیتالی فیلم‌های اصلی خود را تنها دو هفته بعد از عرضه آن‌ها در سینما بفروشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH