سامسونگ از مانیتور QLED مخصوص بازی 49 اینچی خود رونمایی کرد

کمپانی سامسونگ در مراسم Gamescom 2017 از جدیدترین مانیتور مخصوص بازی خود رونمایی کرد که بدون شک در نوع خود بزرگ‌ترین است. مانیتور QLED جدید سامسونگ به نام CHG90  به‌عنوان بزرگ‌ترین مانیتور بازی دنیا معرفی شد که تجربه مشاهده سینماتیک را برای کاربر خود فراهم می‌کند. این محصول در مراسم Gamescom معرفی شد که بزرگ‌ترین همایش تولیدکنندگان صنعت بازی در کل دنیا است.

آقای سئوگ جی کیم مدیر اجرایی بخش تجارت نمایش بصری سامسونگ درباره این محصول در این گردهمایی گفت:

این محصول آخرین نمونه از سری مانیتورهای بازی طراحی شده برای لذت بیشتر کاربران از بازی بوده که به گیمرها فضای بیشتری برای رقابت و همچنین راحتی فزاینده‌ای اعطا می‌کند.

مانیتور جدید سامسونگ یعنی CHG90  یک محصول 49 اینچی الترا واید مخصوص بازی  با نسبت تصویر 32:9 و HDR بوده که رزولوشن آن 1080 در 3840 است و انحنایی 1800R برای تجربه سه‌بعدی به کاربر دارد.

از دیگر خصوصیات منحصربه‌فرد مانیتور مخصوص بازی سامسونگ، رفرش ریت سریع صفحه‌نمایش 144 هرتز بوده که در صورت نیاز می‌تواند به میزان کمتر و بر روی60 هرتز یا 120هرتز نیز تنظیم شود. علاوه‌بر این، زمان پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه و رنگ‌های واقعی‌تر از رنگ‌های کوانتوم دات سامسونگ و تکنولوژی HDR همانند حالت مخصوص بازی از دیگر ویژگی‌های خاص این مانیتور است.

این کمپانی در مورد محصول جدید خود ادعا نموده که این دستگاه معادل دو مانیتور 27 اینچ 16:9 در کنار هم است. این یعنی کاربران می‌توانند حالت چند وظیفگی را بدون داشتن حالت چند مانیتوری تجربه کنند. گزینه‌های اتصال این مانیتور شامل دو پورت HDMI، پورت تصویر و پورت‌های خروجی صداست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH