نسل جدید قلم S Pen سامسونگ به میکروفون داخلی و قابلیت ایجاد امضای دیجیتالی مجهز خواهد بود

در سال 2014 سامسونگ پتنتی را در سازمان پتنت و علائم تجاری آمریکا موسوم به USPTO به ثبت رساند که در آن، قلم استایلوسی مجهز به یک میکروفون و اسپیکر داخلی را نشان می‌داد و امکان برقراری تماس‌های صوتی را برای کاربران فراهم می‌کرد. براساس اطلاعات منتشر شده، از این قلم استایلوس می‌توان به عنوان یک هدست وایرلس نیز استفاده کرد و با قرار دادن آن در نقاطی همچون جیب جلویی پیراهن، شرایط برقراری یک مکالمه صوتی را فراهم کرد.

اما امروز که حدود سه سال از ثبت این پتنت می‌گذرد، گزارشی از سوی منابع خبری کره‌ای منتشر شده که در آن چائه وون-سیک، رئیس بخش توسعه قلم S Pen سامسونگ، از تلاش مهندسان تحت هدایت خود به‌منظور پیدا کردن راهی برای اضافه کردن یک میکروفون به این قلم خبر می‌دهد. ازطرفی دیگر، سامسونگ و شرکایش در حال کار بر روی تکنولوژی مورد نیاز برای اضافه کردن قابلیت ایجاد امضای دیجیتال به قلم S Pen هستند.

این مدیر ارشد سامسونگ پس از مراسم معرفی گلکسی نوت 8 عنوان کرد که این شرکت در تلاش است تا با ایجاد تغییراتی در این قلم، امکان خلق امضای دیجیتالی پیشرفته‌ای را برای کاربران فراهم کند. وی در ادامه افزود که این قابلیت می‌تواند منجر به افزایش تقاضا برای خرید این فبلت شود و مشتریان جدیدی را در کسب‌وکارهای مختلف به خود جذب کند.

سامسونگ

به‌نظر می‌رسد که در صورت اضافه شدن این قابلیت به قلم S Pen، تنها محصولات سری نوت سامسونگ از آن بهره خواهند برد. درهمین رابطه، نوبوتاکا آید، نائب رئیس شرکت Wacom که در زمینه توسعه قابلیت‌های قلم استایلوس با سامسونگ همکاری دارد، عنوان کرد که مهندسان این شرکت حدود هفت سال بر روی رزونانس مغناطیسی الکترون تحقیق و مطالعه کردند.

وی ادامه داد که این تکنولوژی یعنی ایجاد امضای دیجیتالی، تنها در گوشی‌های سری گلکسی نوت استفاده خواهد شد و با اضافه شدن قابلیت‌های جدید به آن، شاهد ارتقای امنیت این قلم در آینده خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH