JBL از هدفون‌های بی‌سیم خود به‌نام Free رونمایی کرد

هدفون‌های بی‌سیم عالی و فوق‌العاده هستند، چراکه به آن‌ها سیم وصل نبوده و فقط کافیست آن‌ها را به گوش‌تان بزنید و بلوتوث گوشی و هدفون را روشن نمایید. اما اگر شما از هدست‌های بزرگ بی‌سیم خوش‌تان نمی‌آید و دنبال یک ایرفون جمع و جور می‌گردید، پس بهتر است که نگاهی به هدفون‌های داخل گوشی Free از کمپانی JBL بیاندازید.

همان‌طور که در عکس فوق می بینید٬ JBL Free یک جفت ایرفون کوچک بوده که در همان دسته ایرپادهای اپل قرار می‌گیرد و برای همین، ظاهر جدید و نوآوارنه‌ای ندارد. اما شاید قیمت این محصول بتواند خشنودتان کند و آن را به گزینه‌های گران قیمت بازار ترجیح دهید. به گفته برند JBL، کاربران می‌توانند از این محصول به‌عنوان یک هدفون استفاده کنند یا این‌که در زمان‌های خاصی به‌عنوان تنها یک جفت earbud از آن‌ها بهره ببرند، طریقه استفاده از Free کاملا به سلیقه و خواست کاربر بستگی دارد.

همچنین این ایرفون‌ها دارای یک میکروفون هستند که به شما امکان این را می‌دهند تا به تماس‌های‌تان (بدون آنکه نویز محیط اطراف اذیت‌تان کند) پاسخ بدهید. یکی از بهترین ویژگی‌های Free عمر باتری آن است. کاربران اگر استفاده ترکیبی از این هدفون‌ها داشته باشند، Free تا 24 ساعت زنده می‌ماند و یار و یاور کاربران خواهد بود.

لازم به ذکر است که کیف مخصوص این هدفون‌ها (در مواقع لزوم و اگر خود کاملا شارژ شده باشد) مثل یک باتری عمل می‌نماید و Free را شارژ می‌کند. این ایرفون‌ها با قیمت تقریبی 150 یورو در 2 رنگ مشکی و سفید در ماه اکتبر به بازارها عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH