کمپانی Razer از ماوس مخصوص بازی خود با نام Basilisk رونمایی کرد

ماوس‌های مخصوص بازی لزوما به‌صورت یکسان و مشابه ساخته نمی‌شوند که دلیل خاص خود را دارد. علت تولید انواع گوناگون ماوس‌های مخصوص بازی این بوده که بازی‌ها نیز انواع مختلفی دارند و یک نوع خاص از ماوس برای تمامی انواع بازی‌ها کاربردی ندارد. برای مثال یکسری ماوس‌های بازی وجود دارند که بر روی آن‌ها تعداد بسیار زیادی دکمه‌های قابل تنظیم برای MMORPGS یا MOBA وجود دارد و برای FPS طراحی‌شده‌اند.

حال اگر از گیمرهای حرفه‌ای بازی‌های اول‌شخص هستید، جالب است بدانید که کمپانی Razer برای این‌گونه بازی‌ها از یک نوع ماوس مخصوص بازی جدید خود به نام Razer Basilisk رونمایی کرده است. این ماوس قطعا یک ماوس حرفه‌ای بوده و تنها برای بازی‌های اول‌شخص طراحی‌ شده است. این ماوس حرفه‌ای با سنسور 16000 DPI اپتیکال خود به شما بالاترین سرعت و دقت درحرکت را ارائه می‌دهد.

razer

این کمپانی همچنین مدعی شده است که در دکمه‌های فیزیکی Basilisk از فناوری جدیدی استفاده نموده و می‌توانند تا 50 میلیون کلیک داشته باشند بدین معنی که این ماوس مدت‌ها برای شما کار می‌کند. این ماوس همچنین یک scroll wheel  مقاوم داشته که براساس نیاز خود می‌توانید آن را تنظیم کنید.

بر روی Basilisk یک کلاچ تنظیمی وجود داشته که با فشردن آن می‌توانید از قابلیت‌ها و اعمال اضافی که بر روی این ماوس وجود دارد مانند پایین آوردن DPI برای شلیک‌های دقیق‌تر و یا بالا بردن برای جنگ‌های نزدیک، استفاده کنید.

این دستگاه باوجود قابلیت‌های بی‌شماری که دارد در مقایسه با رقبای خود قیمتی معقول دارد. Basilisk  قیمتی برابر با 70 دلار داشته و برای خرید از ماه سپتامبر بر روی وب‌سایت Razer قابل‌دسترسی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH